استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6

airtex 1013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6

استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6 از سری استخر های پیش ساخته عمق بالا می باشد که برای مصارف مختلف قابل استفاده است . این استخر پیش ساخته تولید ایران بوده و ساخته شرکت ایرتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان به همراه گارانتی از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . با توجه به تولیدات این نوع از استخر های آماده در داخل کشور ، با مقایسه قیمت آن ها با نمونه های خارجی می توان به ارزان بودن استخر پیش ساخته ایرتکس پی برد ، این مزیت نیز به دلیل تولید این نوع از استخر ها برای اولین بار در ایران است و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای واردات ندارد ، از این رو شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی ، صاحب استخری ایده آل با تمامی امکانات و لوازم جانبی شوید . این استخر پیش ساخته در کنار خود لوازمی چون پمپ تصفیه آب قدرتمند فیلتری ، نردبان فلزی تاشو ، زیرانداز مقاوم ، ضخیم و نرم ، شلنگ های اتصالات و ... دارد که می توانید به خوبی از استخر پیش ساخته خود نگهداری کنید .

جنس بدنه استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6 فوق از برزنت ساخته شده است ، برزنت ها پارچه های ضخیم و ضد آبی هستند که دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و همچنین وزن بالای آب دارند . با توجه به ویژگی های بسیار خوب برزنت ، شما می توانید با خیال راحت استخر پیش ساخته ایرتکس خود را در محیط های روباز استفاده کنید و نگران اشعه های مضر و آسیب رسان خورشیدی نباشید . و اما بدنه استخر را پایه های فلزی و قدرتمندی که از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده اند را فرم داده و می تواند وزن بسیار بالای آب را تحمل کند . نوع طراحی پایه های این استخر به شما اجازه می دهد تا استخر را بدون نیاز به هیچگونه تکیه گاه دیگری بر روی زمین راه اندازی کنید . پس استفاده از استخر های پیش ساخته و راه اندازی آن ها نیازی به حفاری زمین ندارد و تنها می توانید استخر را در کمتر از 1 ساعت نصب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش استخر های ایرانی در ابعاد متنوع با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6

استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ابعاد 130×3×6 نمونه ای از استخر های پیش ساخته ایرانی با ابعاد نسبتا بزرگ است که می توانید برای مصارف ویلایی و خانگی از آن استفاده کنید . استخر های پیش ساخته در واقع همان استخر های آماده هستند که می توانید از شرکت های سازنده و نمایندگی های فروش خریداری کرده و تنها با راه اندازی آن ها ، از داشتن یک استخر ایده آل لذت ببرید . با توجه به زمانبر بودن ساخت استخر های بتنی داخل زمین و هزینه بالایی که صرف آن می شود ، استخر های پیش ساخته گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود ، در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex ، به ویژگی ها و مزیت های اینگونه استخر های آماده بپردازیم .

استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس در دسته استخر های قابل حمل و پرتابل قرار دارند ، بدین شکل که در صورت نیاز می توانید استخر را جمع کنید و یا آن را در محل جدیدی راه اندازی نمایید . این در حالی است که استخر های بتنی این مزیت را ندارند . شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته نیز سعی بر این داشته اند تا وزن کلی این استخر ها را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهند ، بنابراین می توان گفت که استخر های پیش ساخته بر خلاف ظاهر بسیار بزرگی که دارند وزنشان کم است . نوع طراحی این استخر ها به شما اجازه می دهد تا استخر را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید .

استخر های پیش ساخته در حالت کلی به دو دسته استخر های پیش ساخته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که تفاوت های زیادی میان این دو استخر وجود دارد . استخر پیش ساخته ساخت ایران airtex نیز با توجه به طراحی که دارد در دسته استخر های فریمی قرار می گیرد . این نوع از استخر ها مقاوم ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار هستند که قابلیت استفاده در دیگر مصارف را نیز دارند ، اما با توجه به ویژگی هایی که دارد از آن بیشتر برای استخر آماده ویلایی برای شنای خانوادگی و استفاده گروهی استفاده می شود . با خرید استخر پیش ساخته در کمتر از 4 روز ( که شامل روند ارسال و نصب استخر می شود ) در حیاط خانه خود استخری بزرگ داشته باشید .

شما می توانید از استخر پیش ساخته در محیط های سر پوشیده یا رو باز استفاده کنید . برخی از مشتریان شاید نگران این باشند که استخر های پیش ساخته را نمی توان برای مدت طولانی در محیط های باز استفاده کرد ، اما این باور اشتباه است چرا که استخر های پیش ساخته ایرتکس از بدنه مقاومی ساخته شده اند . همانطور که گفته شد دلیل کیفیت بالای استخر نیز به دلیل استفاده از اجناس عالی برای ساخت محصول می باشد . استخر پیش ساخته ایرانی فوق در واقع از دو قسمت بدنه و پایه ساخته شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است ، جنس بدنه استخر از جنس برزنت و جنس پایه های آن از آلومینیوم ساخته شده است .

برزنت ها همواره به پاچه های ضد آب معروف هستند که حتی از آن ها برای ساخت چادر مسافرتی و ... نیز استفاده می شود از این رو ایرتکس نیز به مانند بیشتر شرکت های مطرح دنیا ، بدنه استخر های خود را از برزنت ساخته است . اما دلیل استفاده از آلومینیوم برای پایه ها نیز این بوده که وزن استخر ها تا حدود زیادی کاهش یابد . البته آلومینیوم ها اکسایش کمتری داشته و در شرایط مرطوب به خوبی می تواند مقاوم باشد . هر دو جنس گفته شده در برابر اشعه های مضر خورشیدی ، سرما و گرما نیز مقاوم هستند به همین جهت شما می توانید به صورت دایمی از استخر های پیش ساخته خود در محیط های رو باز استفاده کنید . 

معمولا از استخر های پیش ساخته به صورت دائمی استفاده می شود ، پس اگر فضای اشغال شده توسط استخر برای شما اهمیتی ندارد می توانید استخر را به حال خود باقی بگذارید . به طور مثال در فصول سرد سال اگر استخر پیش ساخته شما در حیاط باشد عملا با وجود سرمای آب و هوا از استخر استفاده نمی کنید ، در این حالت بهترین کار این است که آب استخر را تخلیه کنید چرا که نیازی به جمع کردن استخر نمی باشد ، اما اگر نصب و راه اندازی استخر برای شما سخت نیست و یا قصد دارید فضای اشغال شده توسط استخر را آزاد کنید می توانید استخر را باز کنید و به عبارتی از استخر پیش ساخته خود به صورت فصلی استفاده نمایید .

این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب ، نردبان و زیر انداز می باشد که به ترتیب از پمپ تصفیه آب برای تصفیه آب موجود در استخر استفاده می شود ، از نربان جهت ورود و خروج راحت تر و از زیر انداز برای محافظت بیشتر کف استخر استفاده می شود . با توجه به بزرگ بودن ابعاد و همچنین ظرفیت آب استخر ، وجود پمپ های تصفیه بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود . نوع پمپ تصفیه این استخر از نوع فیلتری قابل تعویض می باشد . البته هزینه های لوازم جانبی و پمپ تصفیه روی استخر محاسبه نشده ، اغلب استخر های پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی می کنند ، از این رو با استفاده از نردبان مخصوص می توانید هم برای خروج از آب و یا ورود به استخر از نردبان کمک بگیرید .

  • ابعاد دقیق :
  • طول : 586 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد آب
  • نوع طراحی : فریمی
  • دارای زیرانداز
  • مناسب برای ویلا و باغ
  • مناسب برای شنای خانوادگی
  • کد محصول : airtex 1013

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...