استخر پیش ساخته ایرتکس پایه فلزی ابعاد 130×2×2 متر

airtex 1001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس پایه فلزی ابعاد 130×2×2 متر

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 2 متر با ارتفاع 130 از سری استخر های پیش ساخته تولید ایران است که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . نمایندگی اینتکس منحصرا استخر پیش ساخته ایرتکس را در ابعاد متنوع عرضه کرده است که خریداران می توانند به نسبت نیاز و سلیقه ای که دارند استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنند . این استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس دارای طراحی مربعی بوده و طول دقیق هر ضلع 226 سانتی متر و ارتفاع آن 130 سانتی متر می باشد . البته شما می توانید استخر پیش ساخته ایرانی خود را در عمق های کمتری نیز خریداری کنید . این استخر ها مناسب برای تمامی سنین بوده و می توانید از آن در خانه ، ویلا و یا باغ ها استفاده کنید . با توجه به لذت بخش بودن تفریحات آبی شما می توانید برای آب بازی و بازی های شاد و مفرح آبی از این استخر ها استفاده کنید .

استخر های پیش ساخته ایرتکس به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید و دیگر نیازی به حفاری نخواهد بود . این نوع راه اندازی که به راه اندازی روکار شناخته می شود تنها 30 الی 60 دقیقه زمانبر خواهد بود ، پس شما با خرید این استخر های آماده می توانید استخری ایده آل و مناسب برای تفریحات آبی خود داشته باشید . البته شما می توانید از این استخر برای دیگر مصارف چون ذخیره آب برای آبیاری باغ ها ، امور صنعتی و یا پرورش ماهی نیز استفاده کنید . طراحی فریمی این استخر ها استحکام بالایی به محصول بخشیده است بنابراین محدودیتی برای استفاده از استخر وجود ندارد . این استخر پیش ساخته در کنار خود پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری دارد که می توانید با اتصال آن به بدنه ، به صورت مستمر آب را تصفیه کنید تا از کدر شدن و آلوده شدن آب جلوگیری شود . برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 2 متر با ارتفاع 130 و یا ثبت سفارش محصول در ابعاد دلخواه با فروشگاه اینتکس تماس خاصل فرمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس پایه فلزی ابعاد 130×2×2 متر

استخر پیش ساخته ایرتکس پایه فلزی ابعاد 130×2×2 متر از سری استخر های پیش ساخته مقاوم و باکیفیت شرکتی می باشد که به صورت مربعی طراحی شده است . استخر های پیش ساخته به واسطه طراحی بسیار خوبی که دارند ، مزیت بسیاری نسبت به استخر های بتنی بزرگ دارند . استخر های ایرانی ایرتکس با توجه به استاندارد های جهانی طراحی شده اند و قابل مقایسه از نظر کیفی با نمونه های خارجی است . شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی ، به صورت دائم از آن ها استفاده کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با ویژگی های استخر پیش ساخته ایرتکس پایه فلزی ابعاد 130×2×2 متر آشنا خواهیم کرد .

ایرتکس اولین تولید کننده استخر های ایرانی در ایران است که منحصرا محصولات پیش ساخته خود را به وسیله فروشگاه آنلاین تهران اینتکس به فروش می رساند . نوع طراحی این استخر پیش ساخته به صورت فریمی می باشد . تنوع در استخر های آماده شرکتی بسیار زیاد است که هر یک از آن ها با توجه به نوع طراحی که دارند ، مقاومت بیشتر را کمتری نسبت به هم دارند ، این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است ، استخر های پیش ساخته فریمی از مقاوم ترین نوع استخر ها می باشند که می توانید خریداری کنید . این نوع از استخر های کاملا مناسب به عنوان استخر خانگی برای شنای خانواده می باشند که می توانید با هزینه کمی آن را خریداری کنید .

استخر های پیش ساخته در مقایسه با احداث استخر های بتنی در ابعاد مشابه بسیار مقرون به صرفه هستند ، زیرا هزینه ساخت استخر های بتنی با توجه به گران بودن مصالح و نیرو کار میتواند بسیار زیاد باشد ، این  در حالی است که قیمت استخر پیش ساخته ایرتکس کاملا مشخص بوده و تنها با یک بار هزینه ، می توانید استخر را درب منزل تحویل گرفته و راه اندازی کنید . استخر های پیش ساخته همچنین از دردسر کمتری برخوردار است و نیازی به حفاری و ... ندارند ، بلکه می توانید آن ها را بر روی زمین به صورت روکار راه اندازی کنید . با توجه به نحوه راه اندازی این استخر پیش ساخته و همچنین ابعاد تقریبا کوچک آن به نسبت سایر استخر های پیش ساخته می توان گفت که زمان تقریبی برای نصب استخر تنها 30 دقیقه زمانبر خواهد بود ، این در حالی است که احداث استخر های بتنی با همین ابعاد هفته ها طول خواهد کشید . پس اگر به دنبال استخر خانگی بی دردسر و راحت هستید ، استخر پیش ساخته مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود .

استخر پیش ساخته ایرتکس به صورت یک پکیج کامل از یک استخر ایده آل برای شما خواهد بود چرا که در کنار استخر لوازمی چون نردبان ، پمپ تصفیه آب ، زیرانداز و اتصالات مربوط به پمپ قرار دارد که با استفاده از آن ها می توانید از استخر خود به خوبی نگهداری و یا استفاده کنید . هزینه های لوازم جانبی به صورت مجزا بایستی پرداخت شود ، نردبان این استخر به صورت دو طرفه بوده که به شما این امکان را می دهد تا برای ورود و یا خروج به استخر از آن کمک بگیرید . زیرانداز استخر نیز می تواند در نرم تر شدن کف زمین کمک کند ، با توجه به اینکه ممکن است استخر در دراز مدت از ناحیه کف دچار سایش شود ، با استفاده از زیرانداز می توانید از ساییدگی کف استخر جلوگیری کنید . با توجه به ظرفیتی که این استخر پیش ساخته ایرانی دارد ، نیاز است تا با کمک پمپ های تصفیه از آلوده شدن آب و همچنین هدر رفتن آن در مواقع تعویض جلوگیری شود . ایرتکس برای تمامی استخر های پیش ساخته فریمی خود پمپ های تصفیه متناسیبی را ارائه کرده است .

این استخر های پیش ساخته ایرانی دارای خدمات پس از فروش بوده و شما می توانید با خرید آن از فروشگاه اینتکس از خدمات بهره مند شوید . شما می توانید جهت ارسال و نصب استخر پیش ساخته در محیط مد نظرتان از فروشگاه اینتکس و نصاب های باتجربه نمایندگی استفاده نمایید . همچنین لوازم یدکی مورد نیاز استخر های ایرتکس خود را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . انواع فیلتر های پمپ تصفیه آب استخر های پیش ساخته ، پمپ های تصفیه آب فیلتری و شنی ، نردبان ، زیرانداز ، درپوش و ... را می توانید از فروشگاه خریداری کنید .

  • ابعاد دقیق تر :
  • طول : 226 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • استخر آماده ویلایی
  • کد محصول : airtex 1001

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...