استخر پیش ساخته ایرتکس خانگی با ابعاد 130×4×7 متر

iran pool 05

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
78,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس خانگی با ابعاد 130×4×7 متر

استخر پیش ساخته 7 متری ایرتکس ساخت ایران مارک airtex که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از بزرگ ترین استخر های پیش ساخته ایرانی می باشد که می توان از آن به صورت دائمی و یا موقت استفاده کرد . استخر های پیش ساخته با توجه به سازه و طراحی که دارند قابلیت راه اندازی و جمع آوری سریع را دارا هستند ، به همین دلیل نیز شما می توانید از استخر پیش ساخته خود به صورت موقت یا دایم استفاده کنید . استخر های پیش ساخته پکیج کاملی از یک استخر مدرن می باشد که در این راستا می توان به پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و ... اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از این وسایل به راحتی از استخر استفاده کنید و یا از آن نگهداری نمایید . شما می توانید به دلخواه استخر پیش ساخته خود را بر روی زمین به صورت روکار استفاده کنید و یا آن را به صورت توکار داخل زمین دفن کنید تا شبیه به استخر های بتنی گردد . این استخر ها در ابعاد مختلفی ساخته شده اند که شما می توانید حتی به دلخواه اندازه استخر پیش ساخته خود را سفارش دهید .

استخر پیش ساخته ساخت ایران به دلیل اینکه در داخل کشور تولید شده اند قیمت ساخت پایین تری دارند به همین دلیل قیمت خرید آن ها نیز به نسبت نمونه های خارجی ارزان تر است ، پس پیشنهاد فروشگاه اینتکس به شما این است که با صرف هزینه کمتر ، استخر های پیش ساخته ایرانی مقاوم و با دوام را خریداری کنید . با توجه به بدنه برزنتی و پایه های فلزی این استخر پیش ساخته شما می توانید حتی از محصول برای دیگر امور ها مانند کشاورزی و کارخانجات استفاده کنید ، پس صرفا این استخر پیش ساخته تنها برای آب تنی و تفریحات آبی نمی باشد بلکه شما می توانید برای آبیاری مزارع و باغات ، پرورش ماهی و میگو ، امور صنعتی و ... استفاده کنید . وجود پمپ تصفیه در بیشتر استخر های بزرگ و با ظرفیت بالا حیاتی و مهم است زیرا تعویض حجم 30045 لیتری این استخر کاری زمان بر بوده و موجب هدر رفتن مقدار زیادی اب می شود ، پس با استفاده از پمپ تصفیه به صورت مرتب آب استخر را تصفیه کنید تا از آلودگی و تیره شدن آن جلوگیری شود . البته هزینه پمپ و لوازم جانبی استخر روی آن محاسبه نشده است .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس خانگی با ابعاد 130×4×7 متر

استخر پیش ساخته ساخت ایران از سری استخر های آماده شرکتی با بدنه فریمی و در ابعاد بسیار بزرگ تولید داخل می باشد که می توانید از آن برای بسیاری از مصارف چون کشاورزی ، صنعتی ، کارخانجات ، ویلایی ، پرورش ماهی و میگو و ... استفاده کنید . استخر های پیش ساخته نسلی تازه در صنعت استخر سازی می باشد که می توانید آن را جایگزین استخر های بتنی گران قیمت و پر هزینه کنید . استخر های پیش ساخته نیز نمونه های خارجی بسیاری نیز دارند اما استخر پیش ساخته ساخت ایران علاوه بر تمامی ویژگی ها و مزیت های استخر های خارجی ، از قیمت ارزان تری برخوردار هستند . استخر پیش ساخته ساخت ایران که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید قابل قیاس با نمونه های خارجی بوده و از مناسب ترین گزینه ها برای کسانی که به دنبال استخر های بزرگ و آماده شرکتی ارزان قیمت هستند می باشد . در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های این استخر پیش ساخته آشنا کنیم .

تولید و طراحی استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته از نظر نوع طراحی به دو دسته ایزی ست و فریمی تقسیم می شوند که استخر های پیش ساخته فریمی نیز به دو دسته جدا الترا و اینتل تقسیم میشوند ، استخر های پیش ساخته فریمی الترا از مقاوم ترین و مستحکم ترین استخر های آماده شرکتی می باشند که استخر پیش ساخته ساخت ایران نیز در این دسته قرار دارد . این نوع استخر ها و واقع از یک بدنه پارچه ای و پایه های فلزی ساخته شده اند که پایه ها در واقع فریم اصلی استخر را تشکیل می دهند و بدنه را برپا نگه می دارند تا بدین ترتیب آب در داخل بدنه جمع شود . پایه ها از یکدیگر جدا بوده که در هنگام راه اندازی نیاز است تا آن ها را به ترتیب و به درستی به یکدیگر متصل کنید تا تشکیل فریم اصلی استخر را بدهد . شما می توانید استخر پیش ساخته را به صورت روکار و توکار راه اندازی کنید اما نوع طراحی این استخر باعث شده تا نیازی به حفاری زمین نباشد و بتوانید آن را بر روی زمین راه اندازی و استفاده کنید ، بدین منظور نردبانی نیز برای ورود و خروج راحت تر به داخل استخر طراحی شده است که در کنار محصول برای شما ارسال خواهد شد . در کنار این دو قطعه ، پمپ تصفیه آبی نیز قرار گرفته است که از آن می توانید برای تصفیه آب استفاده کنید تا بدین ترتیب در مصرف آب نیز صرفه جویی شود . 

جنس استخر

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، جنس استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته ایرانی درجه یک بوده و از نظر استحکام کاملا برابر با نمونه های خارجی می باشد . بدنه محصول از pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است ، این نوع پارچه یکی از مقام ترین و ضخیم ترین پارچه ها می باشد که در برابر اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است و از آن مهم تر کاملا سازگار با آب و رطوبت بوده و پوسیده یا ضعیف نمی شود . الیاف های برزنت و پلی استری محصول در کنار پی وی سی باعث تقویت بیشتر بدنه شده تا استخر بتواند در برابر وزن 30045 لیتری آب مقاوم باشد . جنس پایه های این استخر نیز آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم یکی از سبک ترین فلزاتی است که دوام و استحکام بسیار بالایی در میان عناصر داشته و پوسیدگی کمتری در آن وجود دارد ، از این رو تولیدی اینتکس برای ساخت این استخر از فلز آلومینیوم استفاده کرده است .

راه اندازی استخر پیش ساخته فریمی و نکات مهم

با توجه به ابعاد بزرگ استخر و همچنین نوع فریمی که این محصول دارد ، بهتر است استخر را به کمک دو نفر راه اندازی کرد . روند راه اندازی استخر پیش ساخته فوق به صورت مرحله به مرحله در dvd آموزشی موجود در جعبه محصول آورده شده است که می توانید آن را مشاهده کرده و با راهنمایی آن استخر پیش ساخته را راه اندازی کنید . نکاتی در رابطه با راه اندازی استخر پیش ساخته مطرح است که بهتر است آن ها را رعایت کنید .

  • زمینی که برای راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته در نظر می گیرید باید کاملا صاف و بدون شیب باشد ، زیرا زمین های شیبدار می تواند به پایه ای استخر در دراز مدت آسیب وارد کند .
  • بهتر است از زیرانداز برای نرم تر شدن کف استخر استفاده کنید ، در کنار محصول زیرانداز وجود دارد ، البته شما می توانید از ابر ها و تاتمی های ضخیم تری نیز برای حفاظت از کف استخر استفاده نمایید .
  • اتصالات پمپ تصفیه را به درستی انجام دهید .
  • در صورتی که از استخر استفاده نمی کنید درپوش را بر روی محصول قرار دهید . در فصول سرد سال که امکان استفاده از استخر در محیط های باز نمی باشد ، توصیه می شود تا آب استخر را خالی کنید .
  • شما می توانید استخر را به صورت دائمی استفاده کنید و نیازی به جمع کردن استخر در برخی از فصول نخواهد بود .
  • اتصالات پایه ها را به درستی انجام دهید . از نزدیک کردن و ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه جدا خودداری کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

فروشگاه اینترنتی اینتکس خدمات پس از فروشی را برای استخر های پیش ساخته ارائه کرده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید . در صورت نیاز شما می توانید روند ارسال و نصب استخر پیش ساخته در محل مد نظر خود را به نصاب های با تجربه نمایندگی ایتکس بسپارید . همچنین جابجایی محصول ، تعویض و یا تعمیر پمپ تصفیه ، تعمیر بدنه استخر پیش ساخته و ... نیز از سایر خدمات فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد . برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته ساخت ایران و همچنین ثبت سفارش محصول خود در ابعاد دلخواه با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

  • طول: 700 سانتی متر
  • عرض: 400 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 30045 لیتر
  • جنس بدنه از PVC برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها از آلومینیوم
  • دارای درپوش و زیرانداز
  • مناسب تفریحات آبی داخل منزل
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • نصب و حمل آسان
  • دارای ضمانت
  • کد محصول: iran pool 05

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...