استخر پیش ساخته ویلایی ایرانی با ابعاد 1.30×3×5 متر

iran pool 02

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی ایرانی با ابعاد 1.30×3×5 متر

استخر پیش ساخته ایرانی از سری محصولات پیش ساخته جدید تولید داخل می باشد که دوست داران استخر های پیش ساخته می توانند آن را با قیمت ارزان خریداری کنند . با توجه به اینکه این استخر پیش ساخته ایرانی است ، هزینه تولید آن نیز کم هزینه بوده و در نتیجه قیمت پایانی آن نیز ارزان می باشد . این استخر پیش ساخته قابل قیاس با استخر های پیش ساخته خارجی چون استخر های پیش ساخته شرکت بست وی و اینتکس می باشد و دوام و مقاومی به مانند آن ها دارد . از این استخر های پیش ساخته می توانید در حیاط ویلا ، خانه و یا باغ ها استفاده کنید . استفاده از استخر های پیش ساخته بیشتر به منظور آب تنی و شنا می باشد ، اما شما می توانید از آن ها برای آبیاری باغ ها و همچنین پرورش ماهی و امور صنعتی نیز استفاده کنید . 

با توجه به مقاومت بدنه و پایه هایی که این استخر پیش ساخته ایرانی دارد ، باعث شده است تا بتوانید از محصول در مصارف صنعتی استفاده کنید . ظرفیت این استخر پیش ساخته 27845 لیتر است که می توان گفت حجم بسیار زیادی است ، به همین دلیل نیز در کنار استخر پیش ساخته ، پمپ تصفیه آب فیلتری قدرتمندی قرار دارد که با استفاده از آن و با کمک انرژی برق بتوانید به صورت مستمر آب استخر را تصفیه کنید . از آن جا که آب راکد مانده در یک محل و همچنین استفاده مداوم از آن باعث می شود تا آب کدر تر و آلوده شود وجود پمپ های تصفیه بسیار مهم و حیاتی خواهد بود . شما می توانید با اینکار از هدر رفتن آب جلوگیری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس ، استخر پیش ساخته ایرانی را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه کرده است و شما می توانید برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود از نصاب های فروشگاه کمک بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ویلایی ایرانی با ابعاد 1.30×3×5 متر

استخر پیش ساخته ایرانی از سری استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی تولید ایران می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس عرضه شده است . استخر های پیش ساخته نسل جدیدی از استخر های آماده می باشند که با هزینه بسیار کمتر و ارزان تر می توانید آن ها را خریداری کنید . وجود ویژگی های بسیار زیاد این استخر های پیش ساخته ، باعث شده است تا استخر های پیش ساخته جایگزین بسیار عالی برای استخر های بتنی و پر هزینه باشند . این استخر های ایرانی مشابه استخر های پیش ساخته اورجینال خارجی ساخته شده اند و کاملا از نظر دوام و جنس با نمونه های خارجی برابری می کنند . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع استخر پیش ساخته ایرانی شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کنیم .

تولید و ساخت استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته از بدنه و پایه تشکیل شده است که در کنار هم تشکیل این استخر پیش ساخته را داده است . نوع طراحی این استخر پیش ساخته بدین شکل است که بدنه اصلی آن با استفاده از پایه ها و فریم اصلی شکل گرفته و می توانند مقدار زیادی آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارند . هر یک از استخر های پیش ساخته دارای ابعاد مختلفی می باشد و حتی ممکن است شکل هندسی آن مستطیلی ، گرد و ... باشد ، اما استخر پیش ساخته ایرانی فوق دارای شکل مستطیلی بوده که در طول 500 سانتی متر و عرض : 300 سانتی متری ساخته شده است . با توجه به تنوع بالای استخر های پیش ساخته ایرانی فروشگاه اینتکس شما می توانید نمونه های بزرگ تر و یا کوچکتر را به نسبت نیاز خود خریداری کنید . از ویژگی های خوب این استخر پیش ساخته می توان به تجهیزات و لوازم کامل آن اشاره کرد ، یکی از دستگاه های مهم در هر استخر بزرگ ، داشتن پمپ تصفیه متناسب با ظرفیت استخر است که در این استخر پیش ساخته نیز پمپ تصفیه آب قدرتمندی از نوع فیلتری قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید حجم بالای آب را تصفیه کنید . البته هزینه پمپ و لوازم روی استخر محاسبه نشده است.

جنس استخر پیش ساخته

برای هر یک از قسمت های مختلف استخر پیش ساخته فوق از اجناس متنوع و درجه یکی استفاده شده است ، به عنوان مثال قسمت بدنه این استخر پیش ساخته از جنس pvc و برزنت ساخته شده است . پی وی سی ها از سری اجناس لاستیکی ضد حساسیت و ضد آب می باشد که توانایی تحمل وزن بسیار زیادی را دارد ، از این رو مناسب ترین جنس برای ساخت استخر ها و حتی استخر های بادی می باشد ، البته برای ضخیم تر کردن این لایه که در برابر اجسام تیز و برنده حساس و آسیب پذیر است از یک لایه دیگر از جنس پارچه برزنت استفاده شده است که توانسته دوام استخر را افزایش دهد . و اما قسمت فریم و پایه های این استخر پیش ساخته از فلز ضد زنگ و بسیار سبک آلومینیوم ساخته شده است ، این جنس علاوه بر اینکه وزن سبکی دارد ، دوام و استحکام بالایی در میان فلزات داشته و به خوبی می تواند در برابر وزن بالای آب مقاومت کند . قسمت نردبان این استخر نیز از همین جنس ساخته شده است و قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند .

راه اندازی و استفاده از استخر

استخر های پیش ساخته را می توان به دو صورت توکار و یا روکار راه اندازی کرد ، با توجه به طراحی که این استخر های پیش ساخته دارند استفاده از استخر بیشتر به صورت روکار یعنی بر روی زمین مد نظر است ، اما شما می توانید به دلخواه با حفاری زمین استخر پیش ساخته را در داخل زمین دفن کنید . دفن استخر در زیر زمین می تواند شباهت زیادی به استخر های بتنی داشته باشد با این تفاوت که دیگر نیازی به آب بندی کف استخر نخواهید داشت و دیگر نیازی به خرید مصالح و یا به کارگیری کارگر را نیز نخواهید داشت . راه اندازی استخر پیش ساخته ایرانی تنها کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود ، پس شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی در قیمت و زمان ، صرفه جویی کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرانی

فروشگاه اینترنتی اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرانی خود را ارائه کرده است که خریداران محترم می توانند از این خدمات بهره مند شوند . شما می توانید نصب استخر پیش ساخته خود را به فروشگاه تهران اینتکس و نصاب های حرفه ای نمایندگی بسپارید تا محصول پس از خرید برای شما ارسال و در محل دلخواه شما نصب شود . همچنین شما می توانید پس از مدتی برای جابجایی استخر و حتی تعمیرات آن از فروشگاه خدمات دریافت کنید .

  • طول: 500 سانتی متر
  • عرض: 300 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 26845 لیتر
  • جنس بدنه از PVC و برزنت
  • جنس پایه از آلومینیوم
  • دارای دریچه تخلیه
  • قابل استفاده به عنوان استخر شنا و داخل ویلا
  • کد محصول : iran pool 02

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...