استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10

airtex 1017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
72,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10

استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10 را می توان بزرگترین استخر پیش ساخته با عرض 3 متری دانست که طول آن به صورت دقیق 946 سانتی متر می باشد . استخر های پیش ساخته استخر های آماده ای هستند که از پیش توسط شرکت ساخته شده و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید تا بتواند حجم بسیار زیادی آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارد . استخر های پیش ساخته ایرتکس در واقع از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که در واقع پایه ها همان تشکیل دهنده فریم استخر خواهند بود ، نوع فریم این استخر پیش ساخته 10 متری در واقع الترا بوده و کاملا متفاوت با نمونه های اینتل می باشد ، بنابراین می توان آن را در دسته مقاوم ترین استخر های پیش ساخته قرار داد . شما می توانید از این استخر پیش ساخته علاوه بر مصارف خانگی و ویلایی در دیگر صنایع مانند کشاورزی و یا پرورش ماهی استفاده کنید .

با توجه به اینکه بدنه استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس فوق از برزنت ساخته شده است ، هیچ محدودیتی در مکان راه اندازی برای محصول وجود ندارد ، بنابراین شما می توانید در محیط های بیرون و روباز که در معرض تابش آفتاب قرار دارد نیز از اسخر پیش ساخته استفاده کنید . برزنت کاملا ضد آب بوده و البته دوام بالایی در دیگر شرایط محیطی دارد ، بنابراین پوسیده نشده و طول عمر بالایی دارد . فریم استخر نیز از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، علت استفاده از این فلز نیز وزن کم آن در کنار دوام و مقاومت بسیار بالا می باشد . پمپ تصفیه ای که در کنار استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×2×10 عرضه شده است نیز از نوع فیلتری با قدرت بسیار بالا و متناسب با ابعاد استخر می باشد که می توانید با کمک آن در مصرف آب صرفه جویی کرده و آب موجود در استخر را به صورت مداوم یا دوره ای تصفیه کنید . در صورت نیاز به استخر های پیش ساخته کوچک تر می توانید محصول مد نظر خود را در فروشگاه اینتکس سفارش دهید چرا که سایز بندی استخر های پیش ساخته ایرتکس در طول ، عرض و ارتفاع متنوع می باشد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10

استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس با ابعاد 1.30×3×10 همانطور که از نامش پیداست بزرگ ترین استخر پیش ساخته با عرض 3 متر می باشد که می توانید خریداری نمایید . بیشترین طول استانداردی که برای ساخت استخر های پیش ساخته در نظر گرفته می شود ، 10 متر می باشد که ممکن است عرض آن ها متفاوت باشد ، همچنین عمق استاندارد برای استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی نیز 130 سانتی متر می باشد ، بنابراین اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته ای با عمق بالا هستید ، استخر پیش ساخته بزرگ ایرانی ایرتکس فوق گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .

با خرید استخر پیش ساخته می توانید با صرف هزینه کمتر از داشتن یک استخر ایده آل با امکانات کامل برای خانه ، ویلا و باغ خود داشته باشید . در ادامه این مطلب نیز با نقد و بررسی بیشتر محصول سعی داریم تا ویژگی ها و مزایای این استخر را مورد بررسی قرار دهیم ، پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته ایرانی دارید ، در ادامه همراه ما باشید .

این استخر پیش ساخته دارای سازه فریمی می باشد ، برخی از استخر های پیش ساخته نیز وجود دارند که با نام های ایزی ست شناخته می شود و تنها از بدنه و لبه بادی تشکیل شده اند ، اما استخر های پیش ساخته فریمی عمدتا دارای پایه های فلزی مقاومی هستند که در مقایسه با دیگر استخر ها ، استحکام و دوام بالایی دارد . پایه های استخر در واقع نگه دارنده بدنه و آب هستند که به گونه ای طراحی شده اند که می تواند وزن بسیار بالای آب را به خوبی تحمل کند ، به همین دلیل برای راه اندازی آن نیازی به تجهیزات دیگری نیست . با این وجود شما می توانید استخر را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید . استفاده از استخر های پیش ساخته ایرتکس به دو حالت توکار و یا روکار ممکن است ، شما می توانید با حفاری زمین استخر را در داخل زمین راه اندازی کنید ، اما با توجه به سازه فریمی استخر ، شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید و برای ورود و خروج به داخل استخر نیز از نردبان مخصوص که در کنار محصول وجود دارد استفاده نمایید .

جنس این استخر پیش ساخته نیز بسیار عالی و درجه یک است ، به همین دلیل نیز شما می توانید از استخر پیش ساخته خود حتی در محیط های باز نیز استفاده کنید . جنس بدنه این استخر در واقع از برزنت ساخته شده است ، پارچه های برزنتی از مقاوم ترین پارچه های تولید شده هستند که با الیاف ضخیمی که دارند در برابر فشار های بالا مقاوم هستند ، اما برزنت این استخر پیش ساخته از لایه های پی وی سی و الیاف مقاوم و ضخیم شمعی نخی ساخته شده است به همین دلیل کاملا سازگار با رطوبت بوده و کاملا ضد آب است . از این رو بدنه این استخر در مجاورت و برخورد با آب پوسیده و یا ضعیف می شود ، لازم به ذکر است که برزنت در برابر اشعه های خورشیدی و نور آفتاب نیز عایق است و آسیبی نمیبیند . و اما پایه های استخر نیز از جنس بسیار عالی و مقاوم آلومینیوم ساخته شده است ، ایرتکس سعی داشته تا با استفاده از آلومینیوم وزن کلی محصول را تا حد زیادی کاهش دهد چرا که آلومینیوم از سایر فلزات سبک تر است و همچنین اکسایش کمتری نسبت به آهن دارد ، بنابراین پوسیده و یا ضعیف نخواهد شد .

همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب است ، لازمه هر استخر پیش ساخته بزرگی که حجم و ظرفیت بالایی دارند این است که پمپ تصفیه آبی به آن متصل گردد تا بدین ترتیب بتوانید آب استخر را مرتبا تصفیه کنید ، در نبود تصفیه آب ، به مرور آب کدر و آلوده می شود ، در صورت تعویض این حجم از آب نیز کاری نامعقول است زیرا موجب هدر رفتن بسیار زیاد آب شده و هزینه و زمان زیادی را می طلبد . بر روی بدنه این استخر دریچه هایی به منظور اتصال پمپ تصفیه و همچنین دریچه تخلیه آب وجود دارد که به راحتی می توانید از آب استخر نگهداری کنید یا آن را خالی کنید .

تمامی لوازم یدکی و جانبی استخر های پیش ساخته ایرانی را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، با ارائه لوازم یدکی و همچنین خدمات پس از فروش محصولات پیش ساخته ایرتکس ، دیگر نگران خرید خود نباشید ، شما می توانید برای جابجایی ، نصب و ارسال ، سرویس استخر و پمپ تصفیه و تعمیرات از خدمات فروشگاه تهران اینتکس بهره مند شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول در ابعاد مختلف با فروشگاه تماس بگیرید .

  • سایز دقیق بر اساس پایه ها :
  • طول : 946 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد آب
  • نوع طراحی : فریمی
  • دارای نردبان کشویی آلومینیومی
  • دارای زیرانداز ضخیم
  • مناسب ویلا
  • کد محصول : airtex 1017

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...