استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس در ابعاد 130×4×5

airtex 1019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
52,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس در ابعاد 130×4×5

استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس در ابعاد 130×4×5 از نمونه استخر های پیش ساخته مستطیلی با طول دقیق 496 سانتی متر با عرض 406 سانتی متری می باشد که عمق آن نیز 130 سانتی متر می باشد ، می توان گفت که استخر های پیش ساخته در حالت استاندارد عمقی بیشتر از 130 سانتی متر ندارند و این محصول بیشترین عمق را در استخر های پیش ساخته دارد . استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس فوق تولید ایران بوده و از نظر قیمت در مقایسه با استخر های خارجی ارزان تر است ، علت آن نیز ساخت محصول با هزینه کمتر بوده و هیچگونه هزینه برای واردات محصول پرداخت نمی شود . لوازم یدکی استخر های پیش ساخته ایرتکس را به راحتی می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید . با توجه به نوع سازه و فریمی که این استخر پیش ساخته دارد نیازی به حفاری و یا احداث محل خاص برای راه اندازی استخر نمی باشد ، بلکه این استخر ها آماده هستند و تنها نیاز محصول را نصب و راه اندازی نمایید . 

راه اندازی استخر های پیش ساخته ایرتکس تنها کمتر از 1 ساعت به طول می انجامد که در صورت دلخواه می توانید از نصاب های با تجربه فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از فلز آلومینیوم ساخته شده است ، به همین دلیل به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند ، آلومینیوم همچنین وزن کم تری نسبت به سایر فلزات محکم دارد ، از این رو وزن کلی محصول کاهش یافته و به راحتی می توانید استخر را جابجا کنید . امکان جمع آوری و تغییر مکان پس از مدت ها نیز در این استخر ها میسر است چرا که استخر های پیش ساخته ایرتکس محصولاتی پرتابل و قابل حمل هستند . شما می توانید استخر پیش ساخته ایرتکس خود را در طول های بیشتر یا کمتر و حتی در عمق های مختلف سفارش دهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس با فروشگاه تماس حاصل فرمایید و قسمت نقد و بررسی مرتبط با محصولا را مطالعه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس در ابعاد 130×4×5

استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس در ابعاد 130×4×5 سری جدیدی از استخر های پیش ساخته شرکتی می باشد که تولیدات آن در داخل کشور انجام شده است ، این استخر ها گزینه بسیار خوبی برای به شنای خانوادگی و گروهی می باشد زیرا ابعاد آن بزرگ بوده و اجازه استفاده چندین نفره و حتی شنا کردن را به شما می دهد . استخر پیش ساخته یا استخر های آماده ویژگی های بسیار عالی دارند که حتی موجب برتری آن ها نسبت به استخر های بتنی و سیمانی شده است ، در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر پیش ساخته آماده ویلایی ایرتکس شما را با ویژگی ها ، مزایا ، خصوصیات ، نحوه طراحی ، جنس و ... آشنا کنیم ، پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید .

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس از نوع فریمی می باشند یعنی سازه آن به صورت فریمی است ، در دسته بندی استخر های پیش ساخته ، استخر های دیگری نیز از نوع ایزی ست طراحی شده اند که تفاوت زیادی با استخر های فریمی دارد . در مقایسه بین استخر های آماده شرکتی استخر های فریمی مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه ها هستند که می توانید از آن برای مصارف خانگی و ویلایی استفاده نمایید . استخر های پیش ساخته محصولاتی بی دردسری هستند که می توانید بدون حفاری و یا هزینه دیگری ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . در مقایسه بین استخر های بتنی و حتی استخر های پیش ساخته خارجی استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس قیمت مناسب تر و ارزان تری دارند ، از این رو می توان یکی از مزیت های استخر های ایرتکس را ارزان بودن آن ها دانست . علت اصلی قیمت پایین این استخر ها نیز تولید و منتاژ آن ها در داخل ایران است ، از این رو هزینه های اضافی از جمله گمرکی و هزینه واردات و حمل و نقل در محصولات ایرتکس وجود ندارد .

نوع طراحی استخر های پیش ساخته این اجازه را به مشتریان می دهد تا استخر را بر روی زمین و به صورت روکار استفاده کنند ، البته خریداران می توانند به نسبت سلیقه و دلخواه خود ، استخر پیش ساخته را در داخل زمین دفن کنند ، اما اجباری در این کار نیست . این استخر از بدنه و پایه تشکیل شده است که بایستی در هنگام راه اندازی ، پایه های جداگانه را به یکدیگر و به بدنه متصل کنید . با توجه طراحی و تولید این استخر ها ، می توان استخر های پیش ساخته را در دسته محصولات پرتابل و قابل حمل قرار دهید ، پس در صورت نیاز می توانید استخر را جابجا و حتی آن را جمع کنید . پرتابل بودن استخر های پیش ساخته در واقع بزرگ ترین مزیت این استخر ها می باشد چرا که استخر های بتنی را نمی توان جابجا کرد ، این در حالی است که استخر های پیش ساخته را می توانید به صورت موقتی نیز استفاده کنید . البته امکان استفاده از استخر های پیش ساخته به صورت دائمی نیز امکان پذیر است اما اگر در مقطعی نیازی به استخر ندارید می توانید با جمع کردن استخر ایرتکس ، فضای اشغالی را آزاد کنید .

ایرتکس همواره سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس ، استخر هایی با دوام بالا تولید کند . به همین دلیل برای ساخت بدنه استخر از برزنت و برای پایه ها از جنس آلومینیوم استفاده کرده است . برزنت را همواره با خاصیت ضد آبی که دارد می شناسیم ، این پارچه ها ضخامت و مقاومت بسیار زیادی در هر شرایط جوی و محیطی را دارد ، همچنین لایه های پی وی سی آن باعث شده است تا در صورت استفاده مداوم از برزنت در کنار آب ، آسیبی به پارچه وارد نشود ، بنابراین می توان گفت که این استخر پیش ساخته طول عمر بالایی دارد ، پایه های فلزی این استخر نیز که از جنس آلومینیوم می باشد به دلیل وزن بسیار سبک و مقاومت در برابر اکسایشی که دارد ، به بهترین گزینه برای ساخت پایه ها و فریم استخر پیش ساخته ایرتکس و حتی نمونه های خارجی تبدیل شده است . با توجه خصوصیات اجناسی که نام برده شد شما می توانید با خیال راحت از استخر پیش ساخته ایرانی خود در محیط های باز و به صورت دایمی استفاده کنید .

در کنار این استخر ، پمپ تصفیه آب ، نردبان و همچنین زیراندازی قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . وجود این اقلام موجب شده است تا استخر های پیش ساخته امکانات اولیه و ضروری را داشته باشد ، که البته هزینه هر کدام به صورت مجزا بایستی پرداخت شود با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، ظرفیت آن نیز بسیار بالاست ، از این رو با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید ، آب استخر را تصفیه کنید تا آلوده و کدر نشود . نوع پمپ تصفیه آب این استخر نیز از نوع فیلتری کاغذی می باشد . استخر های پیش ساخته ایرتکس را می توانید با قیمت های ارزان به همراه ضمانت و خدمات پس از فروش از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . لوازم یدکی و لوازم جانبی این استخر ها از جمله پمپ های تصفیه قدرتمند ، نردبان ، جارو اسکیمر ، هیتر آب ، قرص کلر و ... را می توانید از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

  • ابعاد دقیق با توجه به سایز پایه ها :
  • طول : 496 سانتی متر
  • عرض : 406 سانتی متر
  • ارتفاع (عمق) : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت جابجایی و حمل
  • دارای زیرانداز
  • مخصوص ویلا و شنای خانوادگی
  • کد محصول : airtex 1019

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...