استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×5

airtex 1004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×5

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 5 متر با ارتفاع 130 سانتی متری از نمونه استخر های عمیق شرکتی می باشد که می توانید خریداری کنید . استخر های پیش ساخته استخر های آماده هستند که تنها نیاز است تا آن را راه اندازی و نصب کنید و دیگر نیازی به حفاری زمین و یا عایق بندی ندارند . این استخر پیش ساخته ساخت ایران بوده و به همین دلیل قیمت ارزان تری نسبت به استخر های پیش ساخته خارجی دارد ، چرا که هزینه های اضافی چون هزینه واردات ، گمرکی و ... باعث افزایش قیمت استخر های خارجی شده است ، بنابراین با پرداخت هزینه کمتر استخر های پیش ساخته ایرانی را با ضمانت و در سایز دلخواه خریداری کنید . همانطور که از نام محصول مشخص است این استخر پیش ساخته طولی نزدیک به 5 متر دارد ، اما شما می توانید نمونه های بزرگتر و یا کوچکتری را نیز در فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید .

این استخر پیش ساخته ایرانی دارای تمامی تجهیزات و اقلام همراه می باشد که در واقع به عنوان پکیج کامل عرضه شده است . پمپ تصفیه آبی در کنار استخر پیش ساخته موجود است که می توانید با اتصال آن به استخر ، آب استخر را به صورت دوره ای و یا به صورت دائم تصفیه کنید . با توجه به ظرفیت بالای این استخر و استفاده مداوم از محصول می تواند در دراز مدت باعث کدر شدن و آلوده شدن آب گردد ، بنابراین نیاز است تا آب تازه شود ، از این رو وجود پمپ تصفیه می توان در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد . هزینه پمپ به صورت مجزا بایستی جدا پرداخت شود ، سازه این استخر پیش ساخته به صورت فریمی بوده و می بایست پس از خرید پایه ها و بدنه را به یکدیگر متصل کنید . راه اندازی این استخر پیش ساخته بسیار سریع است و کمتر از 1 ساعت می توانید محصول را نصب کنید ، برای نصب می توانید از نمایندگی نیز کمک بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×5

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 130*2*5 airtex 1004 استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی ابعاد 130*2*5 یکی دیگر از استخر های پیش ساخته با کیفیت می باشد که همانطور که از نام آن پیداست ساخت برند ایرانی تهران اینتکس که نمایندگی برند اینتکس در ایران می باشد است .

این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای با کیفیت از مرغوب ترین مواد می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کند . خرید استخر پیش ساخته به جای راه اندازی استخر های سنتی خانگی که نیاز به حفاری ، ایزوگام و تمامی دردسرهای سنتی را دارد می تواند یکی از معقولانه ترین تصمیمات برای داشتن یک استخر با ابعاد دلخواه باشد .

استخر های ایرانی ایرتکس همانطور که در بخش های قبل گفتیم دارای ابعاد بسیار متنوعی می باشد . این استخر های پیش ساخته را حتی می توانید با استفاده از راهنمایی های مشاورین ما و به صلاح دید در ابعاد دلخواه برای خود سفارش دهید . این استخر ها دارای عمق استاندارد 130 سانتی متر می باشند اما در طول و عرض محدودیتی ندارند و بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید استخر پیش ساخته خود را سفارش دهید .

به همراه این استخر پیش ساخته ایرتکس تمامی لوازم جانبی اعم از زیرانداز ، درپوش ، پمپ تصفیه آب وجود دارد که پکیجی کامل و جامع را در اختیار شما قرار می دهد . اگر چه هزینه پمپ به صورت مجزا از استخر هست ،  این استخر پیش ساخته به دلیل اینکه ساخت داخل می باشد و به دلیل ضرفه جویی در هزینه های گمرک و واردات از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است و از این نظر به خوبی باعث جلب توجه خریداران استخر های پیش ساخته قرار گفته است و در همان ابتدای عرضه به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . ستون های فلزی این استخر پیش ساخته در نگهداری وزن کلی این استخر به خوبی عمل می کند . فلز استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته از نوع ضد زنگ می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید .

این ستون ها با قطر بالا طراحی شده اند تا به خوبی فشار وارد در اثر فشار آب را مهار کنند . در بخش زیرین استخر پایه های فلزی بر روی زمین به صورت مستحکم قرص شده اند تا استحکام مثال زدنی را برای این استخر فراهم کنند . در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس از پارچه برزنتی استفاده شده است . پارچه استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته با تراکم بالا دوخت شده است و درزهای موجود در آن توسط پلاسیتک به خوبی آب بندی شده اند و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت ساخت راحت می کنند .

با توجه به داخلی بودن این استخر پیش ساخته ، ضمانت نمایندگی تهران اینتکس به همراه کلیه خدمات پس از فروش برای این استخر وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . شایان ذکر است که دریچه تخلیه آب در بدنه این استخر پیش ساخته تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید اقدام به آب یاری باغ موجود در ویلای خود کنید .

هدر نرفتن آب داخلی استخر پیش ساخته یکی دیگر از مزیت های این محصول به شمار می آید . استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 130*2*5 همراه با تمامی لوازم جانبی با قیمت فوق العاده در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید برای سفارش آن با مشاورین ما تماس گرفته و یا اقدام به سفارش آنلاین این محصول نمایید .

  • ابعاد دقیق تر با توجه به سایز پایه ها :
  • طول : 550 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • دارای زیرانداز
  • دارای دریچه تخلیه و اتصالات پمپ
  • کد محصول : airtex 1004

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...