استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×7

airtex 1006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
69,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×7

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 7 متر با ارتفاع 130 سانتی متری از سری استخر های پیش ساخته ایرانی 7 متری با عمق بالا می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . استخر های پیش ساخته عمدتا در عمق های کوچکی ساخته می شوند اما این استخر پیش ساخته دارای عمق 130 سانتی متری می باشد که برای استفاده خانگی و ویلایی مناسب می باشد . شما می توانید استخر های پیش ساخته ارزان قیمت و پرتابل را جایگزین استخر های گران قیمت بتنی و ثابت بتنی و سیمانی کنید چرا که استخر های پیش ساخته نیز دارای تمامی ویژگی ها و استاندارد های یک استخر ایده آل را دارند . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس به صورت یک پکیج کامل از استخر برای شما ارسال می شود که در داخل آن استخر ( که شامل پایه ها و بدنه می شود ) ، پمپ تصفیه آب ، نردبان کشویی و تاشو ، زیرانداز ، لوله های پلاستیکی فنری ( جهت اتصالات پمپ تصفیه ) ، آچار و ... قرار دارد که در قیمت استخر محاسبه نشده و هزینه اعلامی فقط شامل استخر پیش ساخته میباشد.

پمپ تصفیه آب این استخر ایرانی از نوع فیلتری است که با استفاده از فیلتر های کاغذی قابل تعویض می تواند آب های کثیف و کدر را به آب زلال و شفاف تبدیل کند . لازمه استخر های بزرگ مانند استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 7 متر با ارتفاع 130 سانتی متری که ظرفیت بسیار زیادی دارد ، این است که آب آن را با استفاده از پمپ های تصفیه متناسب تصفیه کرد ، زیرا تعویض این حجم از آب کاری زمانبر بوده و موجب مصرف بسیار زیاد آب می شود .

با توجه به نوع طراحی و فریمی که استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس دارد شما می توانید آن را بر روی زمین یعنی به صورت روکار استفاده کنید ، بنابراین نیازی به حفاری زمین نخواهد بود . جنس بدنه استخر از جنس برزنت بوده که بسیار ضخیم است و عایق خوبی در برابر آب می باشد چرا که لایه های آن از پی وی سی و الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است بنابراین نیازی به آب بندی نداشته و کاملا مقاوم است . پایه های محصول نیز از جنس بسیار عالی آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم سبک بوده و از این نظر موجب کاهش وزن محصول شده است . برای مشاوره و پاسخ سوالات خود با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 1.30×2×7

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 130*2*7 airtex 1006 استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 130*2*7 یکی دیگر از استخر های عمیق پیش ساخته می باشد که در ابعاد نسبتا بزرگی عرضه شده است . این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن پیداست توسط برند داخلی تهران اینتکس تولید شده است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد کاملا قابل رقابت با نمونه های خارجی نیز است .

برند محبوب ایرتکس تهران اینتکس این قابلیت را برای خریداران خود فراهم کرده است که استخر مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه بتوانند تهیه کنند برای این منظور می توانید با مشاورین ما در فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اقدام به تحلیل استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم . بدنه این استخر پیش ساخته به رنگ آبی روشن می باشد که لبه های آن سفید است و ترکیب رنگی زیبایی را به محصول داده است . این اسخر پیش ساخته دارای وزنی نسبتا سبک می باشد و قابلیت جا به جایی را به راحتی دارد .

یکی از مزیت های این استخر پیش ساخته راه اندازی سریع آن می باشد که برای راه اندازی این استخر پیش ساخته ایرانی می توانید از کادر با تجربه نمایندگی تهران اینتکس کمک گرفته و اقدام به نصب و استفاده از این استخر نمایید . همچنین در صورت آموزش می توانید خودتان این امر را محقق کنید . ساختار این استخر پیش ساخته به صورت فریمی می باشد و برای استفاده از آن می توانید از حالت های مختلف رو کار و تو کار استفاده کنید ، بدین منظور که راه اندازی این استخر پیش ساخته بر روی زمین و یا به صورت توکار در داخلی عمق کنده شده زمین قابلیت نصب را دارد . به همراه این استخر پیش ساخته تمامی لوازم جانبی نیز وجود دارد که برای شما عزیزان ارسال می شود و شما را از خرید لوازم همراه بی نیاز می کند و پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد .

این استخر پیش ساخته دارای ساختاری مقاوم از جنس برزنت می باشد . برزنت استفاده شده در ساخت این استخر پیش ساخته به صورت متراکم و همراه با دوخت های مرغوب تعبیه شده است که فشار وارده را به راحتی کنترل می کند . لبه های نگهدارنده این پارچه که توسط پایه های بالا نگه داشته می شوند به صورت دو لایه ساخته شده اند . این استخر پیش ساخته دارای نربانی به ارتفاع استخر می باشد که از جنس آلومینیوم ضد زنگ نیز ساخته شده است و با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید .

این استخر پیش ساخته دارای ستون های نگهدارنده ای از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در برابر شرجی و رطوبت هوا بسیار مقاوم است . آلومینیوم یکی از جنس های مرغوب در ساخت پایه های استخر های پیش ساخته است و از این رو استفاده از آن در این استخر پیش ساخته ایرتکس می تواند امتیاز بالایی به شمار بیاید . تعداد پایه های بالای نگهدارنده این استخر پیش ساخته و جای گذاری آن ها در فاصله کوتاه نسبت به یکدیگر می تواند بر استحکام این محصول بیافزاید .

یکی دیگر از نکات مثبت این استخر پیش ساخته ایرتکس تعبیه شدن دریچه تخلیه آب در بخش پایین بدنه می باشد که قابلیت اتصال خروجی آب را دارد و از آن می توانید برای آب یاری درختان استفاده کنید . همچنین به همراه این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری ارسال می شود که در جهت تصفیه آب این استخر نقش بسیار فوق العاده ای را ایفا می کند . استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس ابعاد 130*2*7 با برترین کیفیت و قیمت همراه با تخفیف ویژه در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

  • ابعاد دقیق با توجه به طول پایه ها :
  • طول : 676 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع (عمق) : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت جابجایی و حمل
  • دارای زیرانداز
  • مخصوص ویلا و تمرین شنا در خانه
  • کد محصول : airtex 1006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...