استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9

airtex 1008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
81,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9

استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9 از سری استخر های پیش ساخته ایرانی سایز بزرگ با عرض کم اما با ارتفاع بالا می باشد که می توانید با قیمت ارزان و ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است به همین دلیل شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید ، بدین ترتیب نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس نسبت به استخر های پیش خارجی خارجی چون اینتکس و بست وی ارزان تر هستند چرا که تولیدات آن ها در داخل ایران بوده و هیچگونه هزینه ای بابت واردات آن ها پرداخت نشده است ، پس ارزان بودن استخر های پیش ساخته ایرانی دلیلی بر افت کیفیت محصول ندارد و چه بسا استخر های پیش ساخته ایرانی قابل مقایسه با استخر های گران قیمت خارجی هستند . فروشگاه تهران اینتکس نیز تمامی استخر های پیش ساخته ایرتکس خود را با ضمانت برای فروش گذاشته است ، پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

این استخر پیش ساخته به صورت خام بوده و فاقد لوازم جانبی است و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . راه اندازی استخر های پیش ساخته نیز زمانبر نبوده و تنها در مدت کمتر از 1 ساعت می توانید آن را راه اندازی کنید . این استخر پیش ساخته شامل پایه های فلزی از جنس آلومینیوم می باشد که در اولین قدم بایستی بدنه را به پایه ها متصل کنید تا بدنه استخر راه اندازی شود ، سپس پمپ تصفیه را به استخر وصل می کنید . شما می توانید جهت نصب استخر پیش ساخته خود از نصاب های نمایندگی اینتکس استفاده کنید . این استخر پیش ساخته طول 856 سانتی متر و در عرض 226 سانتی متر ساخته شده است ، اما شما می توانید این استخر را در طول بیشتر و یا کمتر و یا در عمق های متفاوت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9

استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9 از نمونه استخر های جدید و پر طرفدار مناسب برای ویلا و مصارف خانگی می باشد که می توانید با خرید آن بستر های بزرگ آبی برای تفریحات و شنا فراهم کنید . بر خلاف استخر های بادی کوچک ، استخر های پیش ساخته از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و به همین واسطه محبوبیت بسیار بالایی نیز پیدا کرده اند . در بازار اغلب استخر های پیش ساخته خارجی به فروش می رسد ، اما برای اولین بار در ایران فروشگاه تهران اینتکس اولین استخر های پیش ساخته ساخت ایران را ارائه کرده است که می توانید آن ها را قیمت های بسیار ارزان تر به همراه ضمانت خریداری کنید . اما در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 130×2×9 شما را با ویژگی های طراحی و ... محصول آشنا کنیم ، پس اگر به دنبال اطلاعات کافی از این استخر پیش ساخته هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید .

با مقایسه بین استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی تفاوت چندانی در طراحی آن ها دیده نمی شود ، چرا که نوع سازه استخر های پیش ساخته فریمی به صورت استاندارد به یک شکل بوده و تمامی استخر های خارجی و ایرانی نیز به همان شکل طراحی می شوند . اما همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد ، این استخر پیش ساخته به دلیل اینکه در ایران تولید شده است و هزینه ای بابت واردات آن پرداخت نشده قیمت پایین تری دارد و این موضوع دلیلی بر افت کیفیت محصول نخواهد بود . با توجه به استخر پیش ساخته ایرتکس فوق می توان گفت که طراحی این استخر از بدنه و پایه ها تشکیل شده است ، پایه های هر استخر پیش ساخته ای با توجه به ابعادی که دارد متغییر است که با اتصال آن به یکدیگر فریم استخر تشکیل می گردد ، فریم وظیفه نگهداری بدنه بر روی خود را دارد ، از این رو می بایست استخر پیش ساخته را به ترتیب و به صورت اصولی راه اندازی کنید .

استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس ابعاد 9 در 2 متر با ارتفاع 130 سانتی متری فوق را می توانید در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دست نصاب های با تجربه فروشگاه اینتکس بسپارید تا به درستی استخر پیش ساخته شما را در محل مورد نظر شما در سراسر ایران ارسال و نصب کنند . در کنار استخر پیش ساخته ایرتکس فوق ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری وجود دارد که نیاز است تا آن را نیز به استخر متصل کنید . این پمپ ها با کمک انرژی برق آب را به داخل مخزن پمپاژ کرده و با استفاده از فیلتر های کاغذی روند تصفیه آب را انجام می دهد . قدرت پمپ تصفیه آب متناسب با حجم و ظرفیت استخر پیش ساخته ایرتکس بوده و نیازی به خرید مجزای پمپ های تصفیه آب قوی تر نخواهد بود . البته هزینه پمپ را بایستی مجزا پرداخت نمایید، برای راه اندازی استخر می بایست به نکات مهمی توجه داشت ، به عنوان مثال شیب زمینی که قرار است محل استقرار استخر باشد بسیار مهم است زیرا در صورتی که زمین شیب داشته باشد ، فشار بر روی برخی از پایه ها بیشتر شده و در نهایت می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود .

شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دلخواه به صورت روکار یا توکار راه اندازی کنید ، با توجه به نوع سازه استخر ، شما می توانید بدون نیاز به هیچگونه حفاری استخر پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی نمایید ، این در حالی است که راه اندازی در داخل زمین نیز برای استخر میسر است ، برای راه اندازی استخر به صورت توکار نیاز است تا به تناسب ابعاد استخر ( عمدتا یک متر بیشتر از ابعاد استخر  ) زمین را گود برداری کنید تا بتوانید استخر را در داخل زمین و به مانند استخر های بتنی  و سیمانی استفاده کنید . تفاوت عمده در استخر های پیش ساخته داخل زمین با استخر های بتنی داخل زمین این است که دیگر نیازی به عایق بندی و آب بندی زمین نخواهد بود چرا که بدنه استخر خود به خوبی عایق است ، همچنین دیواره ای داخلی استخر پیش ساخته ایرانی فوق دارای طراحی سرامیکی بوده و نیازی به ایجاد نما نخواهید داشت .

جنس بدنه استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس از برزنت ساخته شده است ، برزنت ها پارچه های مقاوم در برابر آب ، دماهای مختلف آب و محیط ، نور خورشید و ... می باشد که می تواند فشار و وزن بالا را به خوبی تحمل کند ، از این رو ایرتکس نیز از پارچه ضخیم و مناسب برزنت برای ساخت بدنه استخر های خود استفاده کرده است . و اما جنس پایه های این استخر پیش ساخته ایرانی از جنس آلومینیوم ساخته شده است ، آلومینیوم ها فلزاتی محکم اما سبک هستند که برای ساخت محصولات با دوام اما سبک استفاده می شود ، این فلز موجب شده است تا وزن کلی استخر در بسته بندی خود به شدت کاهش یابد تا بتوان محصول را به راحتی جابجا کرد .

تجهیزات و تمامی لوازم های یدکی استخر پیش ساخته ایرانی ویلایی ایرتکس را می توانید به سهولت از فروشگاه اینتکس تهیه کنید این در حالی است که نمونه های خارجی استخر های پیش ساخته با کمبود قطعات و لوازم یدکی در داخل ایران مواجه هستند . همچنین فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته ایرانی خود را ارائه کرده است که می توانید از آن ها نیز برخوردار شوید .

  • ابعاد دقیق تر بر حسب سایز پایه ها :
  • طول : 856 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز
  • قابل راه اندازی به صورت روکار یا توکار
  • قابل استفاده ویلا و باغ ها
  • کد محصول : airtex 1008

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...