استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی 5 متری ایرتکس

iran pool 04

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
51,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی 5 متری ایرتکس

استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی ایرتکس از معدود استخر های پیش ساخته تولید ایران است که می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان تر نسبت به مدل های خارجی خریداری کنید . استخر های پیش ساخته ایرانی جدید ، در حد و اندازه های مدل های خارجی خود بوده و چه بسا ویژگی های بسیار دیگری دارند که می توان به قیمت ارزان آن ها و خدمات پس از فروش بهتر آنان اشاره کرد . شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی سال های سال از  داشتن یک استخر ایده آل خانگی ، لذت ببرید و برای شنا و تفریح از آن بهره مند شوید . استخر های پیش ساخته اگر چه قابل حمل هستند اما شما می توانید به صورت دائم از آن ها استفاده کنید و حتی در فصول سرد سال آن را جمع نکنید .

از استخر پیش ساخته نه تنها برای مصارف خانگی بلکه برای مصارف کشاورزی و صنعتی نیز می توانید استفاده کنید . با توجه به بدنه و پایه های مقاوم این استخر ، شما می توانید از محصول برای آبیاری مزارع استفاده کنید . بدنه برزنتی این استخر پیش ساخته مقاوم در برابر آب و وزن آن بوده و شما می توانید برای پر کردن آن از آب های گرم و یا سرد استفاده کنید . پایه های فلزی این استخر پیش ساخته نیز بزرگترین مزیت آن بوده که نشان از دوام بالای استخر در برابر ضربه و وزن بالای آب دارد . در کنار استخر پیش ساخته ایرانی فوق پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار دارد که می توانید با استفاده از آن حجم 14812 لیتری استخر را تصفیه کنید .البته هزینه پمپ به صورت مجزاست ، برای کسب اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خود با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس گرفته و اطلاعات کامل را دریافت نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی 5 متری ایرتکس

استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی از سری استخر های پیش ساخته سایز بزرگ تولید فروشگاه تهران اینتکس با نام ایرتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان تر از نمونه های خارجی خریداری کنید . استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی دارای گارانتی بوده و شما می توانید با خیال راحت استخر های پیش ساخته ایرانی خود را خریداری نمایید . این استخر ها نه تنها برای مصارف خانگی و ویلایی قابل استفاده هستند ، بلکه می توانید از آن برای امور کشاورزی و کارخانجات ، پرورش ماهی و میگو نیز استفاده کنید چرا که پایه های فلزی و بدنه مقاوم محصول به شما این اجازه را می دهد تا به صورت دلخواه از استخر پیش ساخته در تمامی مصارف استفاده کنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول ، شما را با ویژگی های محصول آشنا کنیم .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته ایرانی

تولیدات و طراحی استخر های پیش ساخته ایرانی بر گرفته از نمونه های اصلی و اورجینال خارجی شرکت هایی چون اینتکس و بست وی می باشد . همچنین این استخر های ایرانی از نظر استحکام نیز قابل مقایسه با نمونه های خارجی می باشد چرا که از بهترین اجناس و مواد اولیه برای ساخت استخر پیش ساخته ایرانی استفاده شده است . استخر های پیش ساخته در حالت کلی به سه دسته استخر ایزی ست ، استخر فریمی اینتل و استخر های پیش ساخته فریمی الترا تقسیم می شوند که استخر های پیش ساخته فریمی الترا مقاوم ترین و مستحکم ترین آن ها می باشد . استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی نیز دارای سازه فریمی بوده و به دلیل نوع طراحی که دارد در دسته استخر های پیش ساخته ایرانی الترا فریم قرار می گیرد . شما می توانید این استخر های پیش ساخته را به صورت روکار یعنی بر روی زمین راه اندازی نمایید چرا که طراحی آن بدین شکل است که بدنه بر روی پایه ها سوار بوده و نیازی به محکم کاری های دیگر نخواهد . پایه ها قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند و در صورت جمع شدن حجم بسیار کمی را اشغال می کنند . با توجه ظرفیت بالایی که استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی دارد ، در کنار محصول پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار داده شده است که با اتصال آن به بدنه با کمک انرژِی برق می تواند به صورت مداوم یا دوره ای آب استخر را تصفیه کنید .

جنس استخر پیش ساخته ایرانی

با توجه به اینکه این استخر پیش ساخته از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است هر یک از آن ها دارای جنس متفاوتی است . بدنه این استخر فریمی از جنس pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است ، پی وی سی ها موادی لاستیکی اما غیر شیمیایی و ضد حساسیت هستند که در برابر آب ، رطوبت و همچنین اشعه های خورشیدی مقاوم هستند . از این رو طول عمر بالای بدنه را خواهیم داشت . اما تولیدی تهران اینتکس برای تقویت بیشتر بدنه از لایه های دیگری چون برزنت و پارچه های الیاف شمعی مانند پلی استر ، مقاومت و ضخامت بدنه استخر را افزایش داده است ، به همین دلیل نیز استخر پیش ساخته ایرانی فوق می تواند به خوبی وزن بالای 14812 لیتری آب را تحمل کند و در دراز مدت پوسیده یا تضعیف نشود . همانطور که از نام استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی مشخص است پایه های این استخر از فلز آلومینیوم ساخته شده است . آلومینیوم از سری فلز های سبک وزن است که استحکام و دوام بالایی داشته و فرسایش کمتری نسبت به آهن دارد ، از این رو مناسب ترین فلز برای ساخت استخر های پیش ساخته تهران اینتکس می باشد .

راه اندازی استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر های پیش ساخته فریمی نیاز به آموزش دارد که می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی قرار گرفته در کنار محصول ، روند راه اندازی استخر پیش ساخته ایرانی پایه فلزی را مرحله به مرحله یاد بگیرید و چگونگی اتصال و کارکرد پمپ تصفیه آب را فراگیرید . راه اندازی این استخر کمتر از 1 ساعت زمان نیاز دارد که در مقایسه با زمان راه اندازی و احداث استخر های بتنی و سیمانی بسیار ناچیز است . نکات مهمی در هنگام نصب استخر های فریمی مطرح است که از جمله مهم ترین آن می توان به شیب زمین اشاره کرد ، زمینی که برای نصب استخر در نظر می گیرید نباید شیب داشته باشد زیرا این اتفاق می تواند در دراز مدت به پایه ها آسیب برساند زیرا آب در یک قسمت بیشتر جمع شده و وزن بالایی را به برخی از پایه ها وارد خواهد کرد . در کنار محصول همچنین زیراندازی وجود دارد که می توانید استخر را بر روی آن نصب کنید ، استفاده از تاتمی های ضخیم نیز می تواند در نگهداری استخر به خصوص کف آن موثر باشد .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرانی

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ایرانی را ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید از این خدمات بهره مند شوید . خدماتی چون ارسال و نصب در محل ، تعمیرات تخصصی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب ، از سری خدمات فروشگاه می باشد که برای استخر های پیش ساخته ایرانی خود به هموطنان عزیز ارائه کرده است . شما می توانید با هزینه بسیار کم ، استخر پیش ساخته ویلایی و مناسب را خریداری کنید . 

  • ابعاد دقیق تر مطابق با سایز پایه ها :
  • طول: 500 سانتی متر
  • عرض: 300 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 17812 لیتر
  • جنس بدنه از PVC برزنتی با الیاف شمعی
  • جنس پایه ها از آلومینیوم
  • دارای درپوش و زیرانداز
  • قابلیت نصب توکار
  • کد محصول: iran pool 04

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...