استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130

irtex 1002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
67,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130

استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130 سانتی متری یکی از استخر های پر فروش و محبوب ایرانی است که می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی خریداری کنید . این نوع از محصولات استخر های آماده ای هستند که می توانید آن را به واسطه نوع طراحی که دارند بدون هیچگونه حفاری زمین و یا تکیه گاه دیگر بر روی زمین راه اندازی کنید . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا استخر پیش ساخته خود را در حیاط خانه ، پارکینگ ، زیرزمین ، باغ و حتی بر روی بام خانه راه اندازی و استفاده کنید . راه اندازی این محصولات بسیار سریع بوده به طوریکه در کمتر از 1 ساعت نیز می توانید آن را نصب نمایید . فروشگاه تهران اینتکس به صورت انحصاری استخر های پیش ساخته ایرتکس را به همراه ضمانت و خدمات پس از فروش مانند نصب و تعمیرات و سرویس دهی به فروش می رساند که با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید .

از ویژگی های بسیار خوب این استخر پیش ساخته می توان به تکمیل بودن اقلام ضروری اشاره کرد . به عنوان مثال این استخر بادی در کنار خود نردبان آلومینیومی جهت استفاده از استخر ، زیرانداز جهت مراقبت از کف استخر و همچنین پمپ تصفیه آب برای تصفیه مرتب آب استخر را داراست . البته هزینه پمپ مجزاست ، وجود پمپ تصفیه در این استخر پیش ساخته که ابعادی برابر با طول 8 و عرض 4 متر بسیار لازم و ضروری خواهد بود چرا که ظرفیت آب آن زیاد بوده و در صورت عدم تصفیه آب می تواند منجر به آلوده شدن و کدر شدن آب استخر گردد . این استخر پیش ساخته با توجه به بدنه برزنتی و پایه های فلزی بسیار خوبی که دارد ، طول عمر بسیار بالایی داشته و از نظر کیفیت کاملا با نمونه های خارجی برابری می کند . شما مشتریان گرامی می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی خود از خدمات پس از فروش این محصولات برخوردار شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید قسمت نقد و بررسی را مطالعه نموده و یا برای مشاوره با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130

استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130 بدون شک یکی از برترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته فروشگاه تهران اینتکس است که به صورت انحصاری تنها در این فروشگاه با ضمانت به فروش رسیده و می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید . استخر های پیش ساخته ، استخر های آماده ای هستند که تنها با نصب آن ها می توانید یک استخری بزرگ و کامل برای خانه و ویلای خود داشته باشید . از این استخر ها حتی می توانید در باغ نیز استفاده کنید . 

این محصولات به صورت پکیج کامل به فروش رسیده که در کنار خود پمپ های تصفیه آب و سایر لوازم ضروری مانند نردبان و زیرانداز نیز دارد . اما هزینه جدا گانه بایستی برای لوازم پرداخت شود ،  راه اندازی این محصولات بسیار سریع خواهد بود و به واسطه جمع شدن مجدد می توان آنها را حتی جابجا کرده و چندین مرتبه راه اندازی و استفاده کنید ، به همین منظور این استخر ها را استخرهای پرتابل و قابل حمل می دانند ، این ویژگی هیچگاه در دیگر استخر ها وجود ندارد . در ادامه مبحث با نقد و بررسی کامل استخر پیش ساخته ایرانی 8 در 4 با عمق 130 شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا خواهیم کرد .

نوع طراحی و سازه استخر

این استخر پیش ساخته دارای سازه فلزی بوده و به صورت فریمی ساخته شده است . فریم ها در واقع ستون های استخر هستند که در واقع بدنه به آن متصل شده و می تواند به کمک سازه ، حجم بالایی از آب را در درون خود نگه دارد . به طور کلی این استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی بدنه و پایه ساخته شده است که بدنه بر روی پایه ها سوار می شود . برخی از استخر های پیش ساخته دیگر ممکن است بدون پایه ساخته شده باشند و یا فریم آن ها از نوع اینتل باشد . اما این نمونه دارای سازه الترا بوده که از مقاوم ترین نوع سازه برای استخر های پیش ساخته می باشد .

این محصول از نظر ساختاری بسیار شبیه به استخر های پیش ساخته خارجی برند های اینتکس و بست وی می باشد به طوریکه می توان گفت تفاوتی میان آنها نیست . از این رو حتی نیازی نیست که هزینه های بالاتری را برای خرید استخر پیش ساخته خارجی بپردازید . در بدنه استخر ، دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب و همچنین دریچه تخلیه آب قرار دارد که می توانید از آن طریق به بدنه متصل نمایید . دیواره های داخلی این استخر با طراحی چاپی سرامیکی ساخته شده است که شباهت زیادی به سرامیک های استخر های بتنی و سیمانی دارد .

جنس بدنه و پایه

برای ساخت فریم این استخر پیش ساخته از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم استفاده شده است ، آلومینیوم ها از مقاوم ترین و البته سبک ترین فلزات هستند که در برابر اکسایش و فرسوده شدن مقاوم هستند ، از این رو به خوبی می تواند در مجاورت با آب دوام بیاورد و همچنین سبک وزن بودن آن موجب شده تا وزن استخر نیز بسیار کاهش یابد . از این جنس برای ساخت استخر های پیش ساخته بسیار بزرگ اینتکس و بست وی نیز استفاده شده است . و اما برای ساخت بدنه این استخر از پارچه برزنتی ضخیم با الیاف مقاوم ابریشمی استفاده شده است که به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند . این جنس کاملا ضد آب بوده و در دراز مدت پوسیده و ضعیف نمی شود .

پمپ تصفیه آب استخر

لازمه هر استخر پیش ساخته بزرگی ، داشتن پمپ تصفیه آب قدرتمند و مناسب با حجم و ظرفیت آب استخر می باشد چرا که راکد ماندن آب و استفاده مکرر از آن موجب کثیف و آلوده شدن استخر شده و می تواند پس از مدتی موجب رشد جلبک شود و یا کف آن لجن بسته شود ، بنابراین با استفاده از پمپ های تصفیه آب استخر ، بدون نیاز به تعویض آب و همچنین هدر رفتن آب و صرف هزینه و زمان ، بتوانید به صورت منظم آب استخر را تصفیه کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز برای این استخر پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری کاغذی متناسب با ظرفیت استخر در نظر گرفته است که می توانید از آن استفاده نمایید .

خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته ایرتکس ، خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند ارسال و نصب در محل ، تعمیرات و سرویس دهی استخر ، نصب و تعویض پمپ را بر عهده دارد که در صورت هر گونه نیاز می توانید با فروشگاه تماس گرفته و از خدمات این استخر برخوردار شوید . با توجه به اینکه استخر تولید ایران است ، خدمات پس از فروش بهتری از هر نوع استخر خارجی خواهد داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش استخر پیش ساخته ایرتکس ابعاد دلخواه خود با فروشگاه تماس بگیرید .

  • ابعاد دقیق با توجه به سایز پایه ها :
  • طول : 766 سانتی متر
  • عرض : 406 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت جابجایی و حمل
  • دارای زیرانداز ضخیم
  • مخصوص ویلا و باغ
  • کد محصول : irtex 1002

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...