استخر پیش ساخته ایرانی airtex ابعاد 130×3×5

airtex 1012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی airtex ابعاد 130×3×5

استخر پیش ساخته ایرانی airtex ابعاد 130×3×5 از سری استخر های پیش ساخته تولید داخل می باشد که از نظر قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی می باشد . این استخر پیش ساخته با توجه به اینکه در ایران تولید شده است هزینه ساخت پایین تری داشته و قیمت ارزان و مناسب آن به منزله افت کیفیت نیست و چه بسا این استخر های آماده ایرانی قابل مقایسه با استخر های خارجی اینتکس دارند . بدنه استخر پیش ساخته ایرانی airtex فوق از جنس برزنت ساخته شده است ، برزنت این محصول از ضخامت مطلوبی برخوردار بوده و دارای لایه های پی وی سی و الیاف شمعی برزنتی می باشد که در برابر رطوبت و نور آفتاب و دماهای مختلف آب و محیط خارجی مقاوم است ، از این رو می توانید از استخر پیش ساخته خود در تمامی فصول سال استفاده کنید و نیازی به جمع کردن آن نخواهد بود .

راه اندازی این استخر ها در کمتر از 1 ساعت طول می کشد زیرا نیازی به حفاری و یا عایق بندی نخواهید داشت بلکه می بایست پایه ها و بدنه و در نهایت پمپ تصفیه آب را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید تا استخر فرم اصلی را به خود بگیرد . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به صورت روکار یعنی بر روی زمین و یا به صورت توکار یعنی داخل زمین راه اندازی و استفاده کنید . پمپ تصفیه این استخر از نوع فیلتری کاغذی می باشد که قابلیت تعویض دارد . البته هزینه پمپ تصفیه آب مجزاست ، شما می توانید از استخر پیش ساخته فوق برای مصارف خانگی و یا ویلا استفاده کنید این در حالی است که کیفیت بالای آن به شما اجازه می دهد تا از استخر های پیش ساخته ایرتکس در امور کشاروزی و باغبانی ، صنایع و کارخانجات ، ویلا و منازل ، مخصوص شنای خانواده ، آموزش و تمرین شنا در خانه و ... استفاده کنید . شما می توانید این استخر ها را در ابعاد مورد نیاز خود در فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرانی airtex ابعاد 130×3×5

استخر پیش ساخته ایرانی airtex ابعاد 130×3×5 از سری استخر های آماده شرکتی با ابعاد 3 متر در 5 متر است که می توانید از آن در ویلا و منازل شخصی خود استفاده کنید . استخر های پیش ساخته استخر هایی با امکانات کامل هستند که می توانید با استفاده از آن به شنای خانوادگی و گروهی بپردازید . هزینه خرید استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس در مقایسه با احداث استخر های بتنی با همین ابعاد بسیار ارزان تر است و همچنین نیازی به هیچگونه حفاری نیست چرا که این گونه از استخر ها را می توانید بر روی زمین راه اندازی و نصب کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا کنیم .

استخر های پیش ساخته با توجه به نوع طراحی که دارند به دو دسته استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی تقسیم می شوند که با توجه به سازه ای که دارند استخر های پیش ساخته فریمی محکم ترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد . ایرتکس نیز با استفاده از تجربه کاری بالای خود و همچنین الگو برداری از استخر های پیش ساخته اورجینال و جدید روز دنیا ، استخر های ایرانی خود را طراحی کرده است . بنابراین دوام این استخر ها نیز بسیار بالا بوده و می تواند سال های سال کارایی داشته باشد . استخر پیش ساخته ایرانی airtex فوق از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که هر یک از آن ها از بهترین اجناس ساخته شده اند .

بدنه استخر آماده فوق از برزنت و پایه های آن از جنس بسیار عالی و مقاوم آلومینیوم ساخته شده است . برزنت نوعی پارچه ضخیم و عایق در برابر آب می باشد که از آن در ساخت بسیاری از محصولات ضد آب مانند چادر های مسافرتی ، کوله و ... استفاده می شود ، اما تفاوتی میان برزنت این استخر ها با سایر برزنت ها می باشد ، آن هم داشتن الیاف شمعی و همچنین لایه های پی وی سی می باشد که علاوه بر ضخامت بیشتر بدنه ، دوام آن را نیز در برابر وزن های بالا افزایش داده است ، از این رو این بدنه به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . پایه های استخر نیز همانطور که اشاره شد از جنس آلومینیوم ساخته شده است . با توجه به ویژگی های آلومینیوم ، ایرتکس از آن برای ساخت پایه های استخر استفاده کرده است تا بتواند علاوه بر افزایش دوام استخر ، وزن کلی آن را کاهش دهد ، تا حمل و نقل و جابجایی راحت تری داشته باشد .

راه اندازی استخر پیش ساخته فوق کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود ، چرا که این استخر ها ، استخر های آماده ای هستند که نیاز است آن را در محل تعیین شده راه اندازی و نصب کنید . راه اندازی این استخر ها شاید برای کسانی که تجربه آن را نداشته باشند کمی پیچیده باشد ، چرا که علاوه بر نصب پایه ها و بدنه ، می بایست پمپ تصفیه استخر نیز نصب و راه اندازی شود ، به همین جهت فروشگاه تهران اینتکس نصاب های باتجربه ای را به کار گرفته است تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها برای راه اندازی استاندارد و صحیح استخر کمک بگیرید . نکات ساده اما بسیار مهمی در زمینه راه اندازی استخر پیش ساخته مطرح است که باید به آن توجه داشته باشید . به عنوان مثال زمینی که برای قرار دادن استخر در نظر گرفته اید باید کاملا صاف و مسطح باشد چرا که در صورت شیب دار بودن زمین برخی از پایه ها فشار بیشتری را متحمل شده و امکان آسیب دیدن استخر چند برابر می شود .

برای نگهداری هرچه بهتر از استخر شما می توانید قبل از راه اندازی استخر زیرانداز مخصوصی که در کنار محصول وجود دارد استفاده کنید تا کف استخر نرم تر شود و امکان آسیب دیدن از این قسمت کاهش یابد . زمین های چمنی مناسب ترین و زمین های سنگی و شنی بدترین زمین ها برای راه اندازی خواهند بود . نیاز است تا حتما از پمپ تصفیه آب ، در استخر استفاده کنید چرا که در نبود پمپ تصفیه ، پس از مدت ها استفاده آب استخر کدر و آلوده می شود . تعویض کلی آب نیز به کسانی که به آب چاه و یا باغ دسترسی ندارند می تواند هزینه بر و زمان بر باشد ، بنابراین با استفاده از پمپ تصفیه آب به خوبی آب استخر خود را تمیز کنید .

تمامی لوازم یدکی استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید . با خرید استخر های پیش ساخته ایرتکس از خدمات پس از فروش فروشگاه برخوردار شوید . شما می توانید این استخر ها را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر از این مدل و دیگر استخر های پیش ساخته ایرانی airtex با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

  • طول : 496 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای زیرانداز
  • قابل راه اندازی به صورت روکار یا داخل زمین
  • استخر آماده ویلایی
  • کد محصول : airtex 1012

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...