استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 130×3×9

airtex 1016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
59,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 130×3×9

استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 130×3×9 به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری خود پکیج کاملی از یک استخر ویلایی ایده آل است که می توانید به صورت آماده آن را از فروشگاه تهران اینتکس با ضمانت و خدمات پس از فروش خریداری کرده و در کمتر از 1 ساعت آن را راه اندازی کنید . البته هزینه لوازم جانبی روی استخر محاسبه نشده و قیمت آن بستگی به نوع انتخاب مشتری دارد ، استخر های پیش ساخته ایرتکس استخر هایی کاملا ایرانی هستند که از سطوح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و بدنه و پایه های آن از جنس بسیار عالی و با دوام ساخته شده است .

با توجه به تولیدات استخر های پیش ساخته ایرتکس در ایران قیمت پایانی آن ها بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی بوده بنابراین با صرف هزینه کمتر می توانید استخر های پیش ساخته و آماده را برای ویلا و باغ خود تهیه کنید . همانطور که اشاره شد این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب فیلتری می باشد که با استفاده از آن می توانید آب استخر را تصفیه کنید .

بدنه این استخر پیش ساخته از جنس برزنت با الیاف شمعی ساخته شده است که ضخامت بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر رطوبت و وزن بالای آب مقاوم باشد . این جنس کاملا ضد آب است به طوریکه برای ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی ضد آب و ... نیز از آن استفاده می شود .

از این رو شما می توانید استخر را در محیط های باز نیز بدون نگرانی از آسیب های احتمالی استفاده کنید . شما می توانید از استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 3×9 متری برای ذخیره آب جهت امورات کشاورزی و یا در دیگر صنایع استفاده کنید چرا که امکان استفاده از این استخر در تمامی امور بلامانع است .

تمامی تجهیزات و لوازم یدکی استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد و جای نگرانی بابت تعویض یا تعمیر و ... محصول نخواهد بود . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید . در بخش نقد و بررسی نیز به صورت جامع در رابطه با استخر پیش ساخته فوق توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 130×3×9

استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی در ابعاد 130×3×9 از بزرگ ترین استخر های پیش ساخته ایرانی با امکانات و لوازم کامل است که می توانید آن را با قیمت استثنایی و ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . با توجه به طراحی که استخر های پیش ساخته دارند ، این محصولات را می توان به راحتی جابجا کرد ، به همین دلیل این نوع از استخر ها را در دسته استخر های آماده پرتابل قرار می دهند . این استخر پیش ساخته دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که در قالب یک نقد و بررسی به آن ها خواهیم پرداخت و تفاوت های این استخر را با استخر های بتنی و سیمانی خواهیم گفت ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

از مزایای استخر های پیش ساخته به نسبت استخر های بتنی و یا سیمانی می توان به متحرک بودن و قابلیت حمل آن ها اشاره کرد ، این در حالی است که استخر های بتنی را نمی توان جابجا کرد و به صورت ثابت از آن استفاده می شود . پس اگر به دنبال استخری هستید که به صورت دوره ای از آن استفاده کنید ، استخر های پیش ساخته گزینه مناسبی برای شما خواهند بود . ابعاد بسته بندی این استخر ها بسیار کوچک تر از ابعاد بزرگ شده آن می باشد ، از این رو شما می توانید آن را در انباری و هر جای دیگری نگهداری کنید . با توجه به این موضوع فضایی که توسط استخر اشغال شده است را در صورت نیاز می توانید با جمع کردن استخر آزاد کنید ، ولی استخر های بتنی را نمی توان موقتا جابجا کرد یا آن را با خاک برای مدتی پر کرد .

نوع طراحی استخر پیش ساخته ایرتکس ایرانی به صورت فریمی می باشد ، استخر های فریمی مقاوم ترین نوع استخر های آماده شرکتی به حساب می آیند که بهترین نمونه نیز برای مصارف خانگی و ویلایی و همچنین صنایع دیگر می باشد . با توجه به فریمی که استخر پیش ساخته فوق دارد شما می توانید محصول را بر روی زمین راه اندازی کنید ، برای اینکار دیگر نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت . مدت زمانی که راه اندازی استخر پیش ساخته به طول می انجامد به صورت میانگین 40 الی 60 دقیقه زمانبر خواهد بود ، این در حالی است که احداث استخر های بتنی ممکن است ماه ها به طول انجامد و البته دردسر بسیار زیادی نیز خواهد داشت .

در مقایسه قیمت استخر پیش ساخته ایرتکس با استخر های بتنی و حتی استخر های پیش ساخته خارجی می بینیم که استخر های ایرتکس بسیار ارزان تر هستند . استخر های پیش ساخته اعم از ایرانی و خارجی با توجه به هزینه هایی که بابت احداث استخر های بتنی هزینه می شود بسیار کمتر است ، اما استخر های پیش ساخته ایرانی به دلیل اینکه در داخل ایران تولید شده اند و هزینه ای بابت واردات آن ها پرداخت نشده است ، قیمت پایین تری دارند ، بنابراین می توان گفت که استخر های پیش ساخته خارجی از استخر های پیش ساخته ایرانی گران قیمت تر هستند ، البته سطح کیفی هر دو استخر ایرانی و خارجی در یک سطح بوده و تفاوتی از این نظر میان آن ها وجود ندارد ، چرا که تمامی استخر های پیش ساخته اصل دارای استاندارد ها و گواهی های لازم هستند .

در کنار استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس فوق ، پمپ تصفیه آبی نیز توسط شرکت قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید حجم بالای استخر را به خوبی تصفیه کنید تا در مصرف آب و هزینه صرفه جویی شود . نوع پمپ تصفیه این استخر فیلتری بوده که می توان فیلتر های کاغذی آن را تعویض کرد . فیلتر ها و تمامی قطعات این استخر ها را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . با توجه به تنوع در ابعاد و عمق استخر های پیش ساخته irtex شما می توانید استخر پیش ساخته مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . همچنین فروشگاه خدمات پس از فروش این محصولات را چون ارسال و راه اندازی در محل ، تعمیرات و سرویس دهی ، جابجایی و ... را ارائه کرده است .

  • ابعاد دقیق برحسب سایز پایه ها :
  • طول : 856 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت با الیاف شمعی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد آب
  • نوع طراحی : فریمی الترا
  • دارای زیرانداز نرم
  • مناسب برای ویلا
  • راه اندازی سریع
  • قابل استفاده بر روی زمین یا داخل زمین
  • کد محصول : airtex 1016

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...