استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد 130×2×3

airtex 1002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد 130×2×3

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 3 متر با ارتفاع 130 سانتی متر از سری استخر های پیش ساخته مستطیلی با طراحی فریمی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و با ضمانت از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . این استخر پیش ساخته تولید ایران بوده و دارای استاندارد های لازم می باشد . با توجه به اینکه تولیدات استخرپیش ساخته ایرتکس در داخل کشور بوده هزینه ساخت آن و قیمت پایانی ساخت محصول پایین است ، بنابراین از نظر قیمت در مقایسه با استخر پیش ساخته خارجی ارزان تر است . ایرتکس با استفاده از اجناس بسیار عالی مانند پی وی سی برزنتی برای ساخت بدنه و از فلز آلومینیوم برای ساخت پایه ها و فریم استخر استفاده کرده است . از این رو استحکام این استخر پیش ساخته ایرانی بسیار بالا بوده و می توان از آن در تمامی مصارف استفاده کرد .

از استخر های پیش ساخته می توان به منظور آب تنی و شنا استفاده کرد به همین منظور شما می توانید این استخر ها را خریداری کرده و بی دردسر آن را راه اندازی و استفاده کنید . این در حالی است که شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس 2 در 3 متر با ارتفاع 130 از آن برای پرورش ماهی ، آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی و در کارخانجات نیز استفاده کنید . شما عزیزان می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس را با توجه نیاز و یا سلیقه در ابعاد مختلفی سفارش دهید ، چرا که مدل های بزرگ تر و کوچک تر استخر های پیش ساخته ایرانی فوق حتی در عمق های مختلف در فروشگاه اینتکس موجود است . شما می توانید با برقراری تماس از قیمت استخر پیش ساخته ایرانی مطلع شده و سفارش خود را ثبت کنید . این استخر فریمی نسبتا بزرگ دارای پمپ تصفیه ای از نوع فیلتری می باشد که با استفاده از آن می توانید حجم بالای آب را در کوتاه ترین زمان تصفیه کنید تا بدین صورت در مصرف آب صرفه جویی شود . البته هزینه پمپ و لوازم جانبی به صورت مجزاست.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد 130×2×3

استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد 3*2*120 airtex 1002 در این بخش از سری محصولات استخر پیش ساخته قصد داریم تا یکی از برترین برند های ساخت استخر پیش ساخته را به شما معرفی کنیم که به دلیل ساخت در کشور علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد قیمت استخر های پیش ساخته آن به شدت پایین تر در می آید و از این رو برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد .

برند ایرتکس یکی از محبوب ترین نمونه های داخلی استخر های پیش ساخته می باشد که با توجه به ساخت استخر های پیش ساخته با کیفیت مطلوب به خوبی توانسته است با نمونه های خارجی رقابت کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به معرفی و تجزیه و تحلیل یکی از نمونه استخر های تولید شده این برند نماییم و در خرید استخر پیش ساخته شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . استخر های پیش ساخته دارای کارایی های بسیاری می باشند و با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارند امروزه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان هواداران استخر باز کنند و خود را به عنوان جایگزینی برای استخر های سنتی بتنی معرفی کنند .

این استخر های دارای کارایی های متفاوتی می باشند و می توانید از آن ها برای آب تنی و همچنین پرورش ماهی استفاده کنید . این استخر ها امروزه مصارف بسیار بالایی در قسمت های شمالی کشود دارند و به منظور تفریحی از آن ها در ابعاد مختلف استفاده می شود . این استخر پیش ساخته ایرتکس دارای بدنه ای فوق العاده مقاوم از جنس پی وی سی برزنتی ضخیم می باشد که به خوبی فشار آب را مهار کرده و این امر در جلوگیری از منحرف شدن بدنه نقش بسزایی ایفا می کند .

لبه های این استخر پیش ساخته به صورت دو لایه ساخته شده است و دارای دایره هایی می باشد که محل جای گیری پایه های استخر است و دور آن با دوخت متراکم مستحکم شده است . پی وی سی برزنتی موجود در بدنه این استخر به صورت یکدست و بدون دوخت در قسمت های پایینی طراحی شده است تا ساختاری مقاوم را برای شما فراهم کند . اما یکی از بخش های اصلی استخر های پیش ساخته پایه های نگهدارنده آن می باشند که باید به خوبی بتوانند وزن بالایی را تحمل کنند .

این استخر پیش ساخته ایرتکس با دارا بودن پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ خیال شما را در هنگام استفاده به طور کلی راحت می کند . این پایه های استخر را به صورت مستحکم بر روی زمین نگهداری کرده و مانع از جا به جایی آن با فشار آب می شود . از ویژگی های کلیدی این ستون ها ، ضد زنگ بودن آن ها می باشد که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف همراه با شرجی را برای شما فراهم کرده است . استخر پیش ساخته ایرتکس دارای پمپ تصفیه آب فیلتری کاغذی به همراه خود می باشد که شما را از خرید پمپ تصفیه بی نیاز می کند . قدرت تصفیه آب پمپ های تصفیه آب فیلتری برای این ابعادی که استخر ایرتکس 3 در 2 دارد بسیار ایده آل است و به خوبی در تمیزی آب نقش خود را ایفا می کند .

شایان ذکر است که یک عدد دریچه تخلیه آل نیز در بدنه این استخر پیش ساخته تعبیه شده است که از آن می توانید با اتصال شیلنگ برای آبیاری باغ ها و درختان خود استفاده نمایید . به همراه این استخر پیش ساخته ایرتکس کلیه لوازم جانبی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که پکیجی فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد . این استخر پیش ساخته دارای یک عدد نردبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ به همراه زیر انداز می باشد که در بخش کف استخر قرار می گیرد .

همچنین درپوش نیز به همراه این محصول وجود دارد که در صورت عدم استفاده از آن می توانید درپوش استخر را برای تمیز نگه داشتن آب بر روی آن قرار دهید . این استخر پیش ساخته ایرتکس با برترین کیفیت و قیمت همراه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود که همین حالا می توانید برای خرید آن با مشاورین ما تماس گرفته و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید .

  • طول : 300 سانتی متر
  • عرض : 200 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • نوع : فریمی
  • جنس بدنه : pvc برزنتی ضخیم
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز نرم
  • کد محصول : airtex 1002

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...