استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد ۱۳۰×۲×۵

airtex 1005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرانی فریمی ایرتکس 2 در 5 متر عمق 130 از جدید ترین محصولات پیش ساخته فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توانید با خرید آن بستر های بزرگ آبی برای خود و خانواده در حیاط خانه و ویلا داشته باشید . استخر های پیش ساخته نمونه جدیدی از استخر های آماده شرکتی می باشند که به واسطه مزایایی که دارند جایگزین خوبی برای استخر های بتنی و سیمانی هستند . استخر پیش ساخته از نظر هزینه بسیار ارزان تر از احداث استخر های بتنی و سیمانی می باشد . برای راه اندازی استخر های پیش ساخته نیازی به حفاری زمین نخواهد بود ، چرا که نوع طراحی فریمی این استخر های پیش ساخته به شما اجازه می دهد تا استخر را به صورت روکار یعنی بر روی زمین راه اندازی کنید . هزینه ای که بابت خرید استخر پیش ساخته پرداخت می شود در مقایسه با احداث استخر بتنی در همان ابعاد یکسان ، بسیار ارزان تر خواهد بود ، بنابراین می توان گفت ارزان بودن استخر های پیش ساخته از مزایای بسیار خوب استخر های پیش ساخته می باشد .

استخر پیش ساخته ایرانی فریمی ایرتکس 2 در 5 متر عمق 130 سانتی متری فوق یکی از سری استخر های پیش ساخته تولید شده ایرتکس می باشد که می توانید آن را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این استخر پیش ساخته در ایران تولید شده است و طراحی آن طبق استاندارد های جهانی می باشد ، همچنین جنس استفاده شده در بدنه و پایه های آن بسیار مقاوم و درجه یک می باشد که نشان از کیفیت بالای محصول دارد . فریم این استخر پیش ساخته فلزی بوده و می تواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند و بدنه را سرپا نگه دارد . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را در کمتر از 1 ساعت راه اندازی و استفاده کنید ، نوع طراحی آن به شما اجازه می دهد تا به صورت دلخواه بتوانید استخر را پس از مدتی جمع کرده و در محل جدیدی راه اندازی نمایید . استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس در ابعاد متنوع و در عمق های کمتری نیز طراحی شده اند که می توانید آن ها را در فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس با ابعاد ۱۳۰×۲×۵

آب تنی در استخرهای پیش ساخته خانگی می تواند یکی از لذت بخش ترین حس هایی باشد که در گرمی تابستان می توانید تجربه کنید . استخر پیش ساخته در ابعاد مختلف و توسط برند های جهانی و ایرانی تولید می شوند . این استخر پیش ساخته توسط فروشگاه تهران اینتکس و با نام تجاری ایرتکس تولید و به بازار عرضه شده است و از قیمت فوق العاده به همراه کیفیت بالا در مقایسه با استخر های پیش ساخته خارجی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

یکی از مواردی که در فراهم آوردن آب پاکیزه استخر های پیش ساخته اهمیت دارد ، پمپ تصفیه آب مورد استفاده در استخر می باشد که باید متناسب با حجم آب استخر باشد . این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد 5 در 2 متری که دارد فضای ایده آلی را برای آب تنی های خانوادگی فراهم می کند و برای تصفیه آب آن می توانید از پمپ های تصفیه آب فیلتری استفاده کنید . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری وجود دارد که یکی از مزیت های ایده آل این محصول به شمار می آید و از این رو خیال شما را از بابت تهیه پمپ تصفیه مناسب راحت می کند .

علاوه بر پمپ تصفیه آب به همراه این استخر پیش ساخته لوازه جانبی دیگری نظیر نردبان آلومینیومی ضد زنگ نیز وجود دارد که یکی از لوازم ضروری محسوب می شود . همچنین زیر اندازی نیز متناسب با سایز این استخر پیش ساخته طراحی شده است که از آن برای جایگزاری استخر در محیط دلخواهتان می توانید استفاده کنید . اگر خواهان استفاده از این محصول در محیط های باغ و ویلایی هستید حتما اقدام به تهیه درپوش برای این استخر کنید ، زیرا در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر می توان نقش بسزایی ایفا کند و از ریختن اجسامی مانند برگ درختان به داخل آب استخر جلوگیری به عمل آورد .

جنس بدنه استخر های پیش ساخته نیز تاثیر بالایی در افزایش طول عمر این محصولات دارد و هر چه از مواد مرغوب تر استفاده شود برای استفاده در فضای باز بهینه تر می شود . این استخر پیش ساخته نیز در دیواره های خود دارای پی وی سی برزنتی می باشد که از رایج ترین مواد در ساخت بدنه استخر های پیش ساخته است . پی وی سی برزنتی به خوبی در برابر نفوذ آب مقاوم است و فرقی با دیواره های بتنی در نفوذ آب ندارد . این دیواره ها کاملا عایق شده اند و در بخش های عمده ای از آن از تکه های دولایه استفاده شده است .

این دیواره های دو لایه توسط پایه های آلومینیومی نیز نگهداری می شوند و استخر را به صورت قرص و محکم بر روی زمین ثابت نگه می دارند . به علت ضد زنگ بودن پایه های و همچنین مهار آن ها توسط پایه هایی در بخش زیرین قابلیت نصب به صورت توکار و رو کار را دارند ، بدین معنا که این استخر را می توانید درون زمین و یا بر روی زمین در باغ های شخصی و ویلاهای خود استفاده کنید . این استخر های پیش ساخته با توجه به قابلیت استفاده ای که در شرایط مختلف دارند و همچنین راه اندازی آسوده به صورت قابل توجهی در مناطق شمالی کشور مورد استفاده قرار می گیرند .

استخر های پیش ساخته به راحتی قابل راه اندازی می باشند و می توانید با استفاده از دی وی دی های آموزشی که در پکیج این استخر قرار دارد اقدام به راه اندازی آن نمایید اما برای نصب هر چه بهتر می توانید از همکاران ما در نمایندگی تهران اینتکس با سابقه چندین ساله در مورد استخر های پیش ساخته بهره ببرید و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید . این استخر پیش ساخته ایرانی زیبا با برترین کیفیت و در ابعاد متنوع و دلخواه همراه با قیمت مقرون به صرفه در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید .

  • ابعاد دقیق تر با توجه با سایز پایه ها :
  • طول : 550 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد زنگ
  • دارای زیرانداز
  • قابلیت راه اندازی سریع
  • کد محصول : airtex 1005

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...