استخر پیش ساخته با طول 488 بست وی

bestway 56489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 488 بست وی

استخر پیش ساخته بست وی از محصولات سال 2016 بوده که دارای 488 سانتی متر طول ، 274 سانتی متر عرض و 122 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی ایده آل و مناسبی برای یک استخر پیش ساخته می باشد . جنس پایه های این استخر از آلومینیوم ضدزنگ و مستحکم بوده و نگرانی از بابت پایه ها برای شما پیش نخواهد آمد . بدنه ی برزنتی نیز موجب این می شود تا در هنگام استفاده حس خوبی به شما دست بدهد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 488 بست وی

بست وی به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین برند ها در حوزه تولید محصولات بادی همواره تلاش کرده تا کالا های با کیفیت و مقرون به صرفه ای را به دست مشتریان برساند. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در دسته استخر های پیش ساخته دانست. کیفیت این محصول بسیار خوب بوده و از کالا های با کیفیت این شرکت می توان به سری جیمینی یا هیدرو فورس قایق های آن اشاره کرد که نمونه بسیار کاملی از قایق بادی به حساب می آیند. استخر های پیش ساخته در ابعاد و اندازه های متنوعی تولید می شوند که طول 488 را می توان به نوعی در میانه های آن دانست چرا که بزرگ ترین استخر بازار حدود 975 سانتی متر طول دارد. 

طراحی

ظاهر استخر های پیش ساخته معمولا از یک نوع ساختار ثابت بهره مند هستند به همین دلیل ظاهر آن معمولا اهمیتی در انتخاب مشتریان ندارد. علاوه بر این اینتکس در سال 2017 استخر های پیش ساخته خود را در رنگ های آبی و قهوه ای تولید کرده تا تحولاتی را در این دسته ایجاد کند. بدنه استخر به صورت کامل از رنگ خاکستری بهره می برد و پایه های آن نیز برای افزایش زیبایی آن از همین رنگ بهره می برد. اما زیر انداز و درپوش آن از رنگ آبی بهره می برد که با به وجود آوردن تضاد در آن به بهبود ظاهر آن کمک می کند. قسمت طولی این کاناپه، علاوه بر لوگو بست وی میزبان دو حفره برای نصب پمپ تصفیه دارد که در صورت عدم تمایل به نصب آن با استفاده از درپوش موجود در بسته بندی از خروج آب جلوگیری می کند.

ابعاد و وزن

همانطور که در مقدمه این نقد و بررسی به آن اشاره کردیم این استخر پیش ساخته یکی از استخر های پیش ساخته متوسط از نظر ابعاد به حساب می آید. و فضای آن برای استفاده خانواده های کوچک کاملا مناسب بوده و فضای بیش از حدی را نیز اشغال نمی کند. از این رو می توان آن را یکی گزینه های بسیار مقرون به صرفه و مناسب در دسته استخر های پیش ساخته دانست. طول این استخر پیش ساخته برابر با 488 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 274 سانتی متر می باشد و برای نصب آن به محلی با طول حدود 550×350 سانتی متر نیاز خواهید داشت. عمق استخر نیز کاملا استاندارد بوده و برابر 122 سانتی متر می باشد اما عمق مفید قابل استفاده حدود 105 سانتی متر است و برای استفاده کودکان از سن 8 الی 10 سال به بالا مناسب است، سنین پایین تر نیز می توانند با استفاده از حلقه، شناور یا بازوبند شنا از این استخر استفاده کنند. 

جنس و کیفیت ساخت

بدنه این استخر پیش ساخته پیش ساخته از پی وی سی کاملا ضخیمی ساخته شده است که در برابر فشار 13 تنی آب داخلی کاملا مقاوم است. همچنین درز های آن به خوبی پرس شده تا هم از پوسیدگی در استفاده طولانی مدت و هم از از هم گسستکی آن جلوگیری شود. جنس پایه های این استخر بادی از آلومینیوم می باشد این پایه ها از نوع  U هستند و در تمامی مدل های مستطیلی از این نوع ساختار استفاده شده است. این پایه ها به صورت کامل ضد زنگ هستند و در طولانی مدت هیچگونه مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد. بخش زیرین و درپوش استخر نیز از بهترین مواد موجود ساخته شده است و می تواند استخر را در برابر تابش مستقیم نور خورشید حفظ کند و از کثیف شدن آن نیز جلوگیری کند. 

روش نصب

برای راه اندازی استخر پیش ساخته در مرحله اول لازم است تا محلی که از هر طرف حدود 50 سانتی متر بیشتر از استخر پیش ساخته باشد را آماده کنید. این محل باید کاملا مسطح باشد و سطح شیب آن نیز بیش از دو یا سه درجه نباشد. پس از آن تمامی اجزاء موجود در بسته بندی را خارج کنید. سپس نوبت به پهن کردن زیر انداز استخر می رسد. زیر انداز استخر را پهن کرده و در ادامه بدنه اصلی ترکیبی از پی وی سی و برزنت را پهن کنید. جعبه شامل لبه های استخر پیش ساخته را نیز باز کنید و تمامی آنها را خارج کنید. سپس با توجه به آنچه دردفترچه راهنما استخر یادداشت شده است لبه ها را از بدنه پی وی سی آن عبور دهید. در مرحله بعدی می بایست پایه های یو شکل را از محفظه پایینی عبور دهید و به لبه های استخر که به صورت ماژولار است متصل کنید. در انتها با نصب پمپ تصفیه و نردبان استخر آماده استفاده است. در صورتی که قصد استفاده از پمپ را ندارید نیز می توانید از درپوش های موجود در بسته بندی استخر استفاده کنید. برای جلوگیری از گرد و خاک استخر نیز می توانید از درپوش پی وی سی استخر استفاده کنید که محافظت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب13177 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ3028 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...