استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر

bestway 56422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر

استخر پیش ساخته از سری محصولات استیل پرو فریم شرکت بست وی با کیفیت فوق العاده بالا و طرااحی بی نقصی که چند سالیست اینتکس آن را به نوعی استاندارد بدل کرده تا سایر شرکت ها همچون بست وی و اینتایم نیز از آن پیروی کنند. لبه های این استخر به همراه پایه های آن از آلومینیوم ساخته شده است و بدنه اصلی آن نیزاز ترکیب برزنت و PVC مقاوم چند لایه ساخته شده است که برای استفاده های طولانی مدت بهترین گزینه به شمار می رود. به علاوه در نظر داشته باشید که با ضربه های کوچک هیچ صدمه ای به آن وارد نخواهد شد. این استخر به همراه تمامی لوازم جانبی از قبیل نردبان، پمپ تصفیه، زیر انداز و درپوش بوده و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای دریافت آن ندارید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با قطر 427 سانتی متر

استخر پیش ساخته گرد بست وی از محصولات جدید این شرکت می باشد که دارای کیفیتی بالا بوده و می توان این محصول را مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین آب تنی می باشد که مناسب برای فضاهای باز بوده و می توان از آن برای تفریح و شنا استفاده نمود . در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر فریمی بست وی همانند مدل های اینتکس بوده و کیفیت بسیار بالایی نیز دارند . فریم های قرار داده شده در این محصول علاوه بر استحکام ، به زیبایی آن نیز کمک بسزایی نموده اند . بدنه آبی رنگ این استخر پیش ساخته نیز به زیبایی آن کمک کرده است و این محصول را به یک استخر مناسب برای تفریح و آب تنی و همچنین مناسب برای تمام سنین می باشد . همچنین در قسمت جلوی این محصول لوگوی شرکت بست وی را مشاهده می کنید که بر روی بدنه حک شده است . همچنین بر روی بدنه این محصول محل های مخصوصی برای قرار گیری و اتصال پمپ تصفیه تعبیه شده است که به کمک آن می توانید آب استخر را تصفیه کرده و نیاز به تعویض آن نداشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تعبیه شده است و مناسب برای استفاده در تمامی شرایط جوی می باشد و استفاده از آن در شرایط مرطوب و یا گرم و خشک مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آورد . رویه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و در داخل آن نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است . این الیاف سبب این شده است تا مقاومت محصول بالا برود و در برابر اشیاء نوک تیز نیز مقاومت بسیار بالایی دارد . پایه های این محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ و ضر فرسایش تهیه شده است و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین رطوبت دارد . رنگ سفید این پایه ها نیز به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر بست وی دارای 427 سانتی متر قطر بوده و همچنین دارای 100 سانتی متر ارتفاع نیز می باشد که مناسب برای استفاده های خانوادگی ، استفاده برای استخر شنا و یا همچنین استفاده برای کاربرد های کشاورزی می باشد و می توان از آن به راحتی و بدون مشکل استفاده نمود . همچنین از این محصولات می توان به عنوان استخر های ذخیره آب استفاده نمود و از نظر استفاده این محصولات محدودیتی نخواهند داشت . ظرفیت این استخر پیش ساخته شرکت بست وی حدود 12110 لیتر می باشد که ظرفیت مناسبی برای این محصول محسوب می شود و می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . وزن این محصول نیز حدود 54 کیلوگرم می باشد که نسبت به ابعاد ، وزن مناسبی محسوب می شود و می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال داده و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می توانید به راحتی و به کمک دفترچه راهنما آن را نصب نموده و از آن استفاده کنید . البته می توانید این کار را به همکاران ما در بخش نصب نیز بسپارید تا این کار را انجام دهند و استخری کامل و مطمئن داشته باشید . زمان لازم برای نصب این محصول حدود 2 ساعت می باشد و پس از آن می توانید به راحتی از استخر استفاده کنید . مراقبت از این محصولات نیز کار دشواری نمی باشد و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با محصول جلوگیری کنید و مانع از سوراخ شدن آن شوید . البته از ویژگی های این استخر های پیش ساخته می توان به این نکته اشاره نمود که این محصولات به راحتی قابل تعمیر بوده و می توان چس از تعمیر به راحتی از آن استفاده نمود . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته بست وی یکی از با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته می باشد و همانطور که اشاره شد می توان از آن به عنوان استخر پرورش ماهی ، کشاورزی و یا استخر های شنا و تفریحی استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوعگرد
ظرفيت آب12110 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع100 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...