استخر پیش ساخته بزرگسال طرح دار بست وی

bestway 5614w

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگسال طرح دار بست وی

استخر پیش ساخته بزرگسال طرح دار بست وی یکی دیگر از محصولاتی است که با توجه به طرح و نقش جذابی که دارد قطعا می تواند یک گزینه ایده آل و خاص برای خرید به شمار رود. طراحی صورت گرفته در این استخر پیش ساخته به گونه ای است که شما می توانید طرحی شبیه به چوب را بر روی این محصول مشاهده کنید که در طیف رنگی خاکستری و مشکی این محصول شکل گرفته است. همین مسئله باعث شده تا نسبت به محصولات ساده ای که در قبل در بازار موجود بود ، این محصول جذابیت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این ها ساختار این استخر هم به صورت گرد طراحی شده است که باعث می شود تا بتوانید از تمام فضای داخلی این استخر استفاده کنید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده های صنعتی نظیر پرورش ماهی هم خواهد بود. بهره مندی از پایه ها و بدنه مقاوم سه لایه نیز از دیگر مواردی است که قطعا باعث استحکام هر چه بیشتر این محصول خواهد شد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در کنار این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری و هم چنین یک عدد فیلتر به صورت مجزا قرار دارد که قطعا ازخرید این دو نیز بی نیاز خواهید بود. هم چنین برای سهولت در رفت و آمد نیز در کنار این استخر یک عدد نردبان هم قرار گرفته است که دیگر مزیت خوب این محصول نیز به شمار می رود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بزرگسال طرح دار بست وی

استخر پیش ساخته بزرگسال طرح دار بست وی از سری محصولاتی است که همان طور که در بخش توضیحات ابتدایی این محصول به آن اشاره کردیم با ساختاری شیک و جذاب و با بهره گیری از بدنه ای طرح دار و خاص روانه بازار شده است تا بتواند یک گزینه جذاب و هیجان انگیز برای خرید خانواده ها به شمار رود. در همین راستا قطعا این مسئله بسیار مهم خواهد بود که بدنه اصلی این استخر از چه جنس و کیفیتی طراحی و تولید شده است لذا در این نقد و بررسی سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با اگاهی کامل دست به خرید و انتخاب این استخر پیش ساخته بزنید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

اولین بخش از این نقد و بررسی را به بررسی بدنه اصلی این محصول اختصاص دادیم. همان طور که در تصاویر این استخر نیز قابل مشاهده است شما می توانید ببینید که این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد که از این حیث شبیه به اکثر استخر های پیش ساخته موجود در بازار خواهد بود. این گرد بودن استخر باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از تمام فضای داخلی این استخر بهره برده و با خیالی راحت خرید این محصول را انجام دهید.

دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث طراحی صورت گرفته در بخش بیرونی این استخر پیش ساخته است که با بهره گیری از ساختاری شبیه به طرح چوب پیاده سازی شده است. این ویژگی سبب شده تا از نظر طراحی این محصول کاملا خاص باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر رنگ نیز این محصول با ساختار و رنگی تیره تولید شده که قطعا این مسئله هم از دیگر مواردی است که حتما باید آگاهی کامل در خصوص آن را داشته باشید.

ابعاد و اندازه های استخر

در ارتباط با ابعاد این محصول نیز قطعا باید اشاره کنیم شما می توانید با در نظر گرفتن فضایی که قصد استفاده و قراردادن استخر را دارید اقدام به خرید این محصول کنید. این استخر در قطر 366 سانتی متر تولید شده و ارتفاع این محصول نیز 100 سانتی متر می باشد که همین عامل سبب شده تا بتوانید از یک کالای ایده آل و کامل با ابعاد مناسب استفاده کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول 2006 لیتر آب را در خود جای خواهد داد که قطعا باید به نحو احسن این محصول را پر کرده تا بتوانید از یک استخر ایده آل بهره مند شوید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که از نظر وزن نیز این محصول تنها 37.4 کیلو گرم وزن دارد که این مقدار وزن شامل تمامی اجزا و باکس بسته بندی این محصول شده و پس از راه اندازی و پر کردن آب درون این محصول دیگر به هیچ عنوان با توجه به سنگینی این استخر نمی توانید آن را جا به جا نمایید.

جنس بدنه و کیفیت استخر

دیگر خصوصیت مهمی که قطعا برای افرادی که قصد خرید این استخر را دارند سوال خواهد شد بحث جنس بدنه و کیفیت این محصول خواهد بود. شما می توانید مشاهده نمایید که از نظر جنس و کیفیت نیز این استخر یک کالای کامل و ایده آل می باشد که به سادگی دچار آسیب نخواهد شد و همین امر نیز سبب خواهد شد که بتوانید به بهترین شکل ممکن به این محصول از نظر جنس و کیفیت نیز اطمینان نمایید.

در همین راستا باید اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از جنس الیاف شمعی برزنتی طراحی شده است که ضخامت و کیفیت فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته است. هم چنین باید اشاره کنیم که پایه های این استخر پیش ساخته نیز از نوع آلومینیومی طراحی گردیده اند که وجود این پایه ها به صورت ضد زنگ بوده و به هیچ عنوان شما نگران افت کیفیت و یا ساختار این محصول نخواهید شد.

جمع بندی

با توجه به خصوصیات عنوان شده در این نقد و بررسی حال این مزیت را شما در اختیار خواهید داشت تا با علم به خصوصیات این محصول خریدی مطمئن را انجام دهید. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون خرید و سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت ارزان انجام دهید.

نوعگرد
ظرقیت آب2006 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...