استخر پیش ساخته بست وی با طول 549

bestway 56465

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 549

استخر پیش ساخته بست وی با طول 549 ، عرض 274 و ارتفاع 122 سانتی متری یکی از بهترین استخر های تولید شده در سال 2017 این شرکت می باشد . بدنه ی این استخر از برزنت با کیفیت بوده و هنگام استفاده احساس خوبی به شما دست خواهد داد . همچنین میله های کناری این استخر نیز از جنس آلومینیوم ضدزنگ بوده و می توان به راحتی به آنها اطمینان کرد و از استخر استفاده کرد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با طول 549

استخر پیش ساخته یکی از کارآمد ترین و بهترین ابزار ها در میان کالا های شرکت بست وی و اینتکس می باشد که با ساختار کاملا متفاوتی همراه است. یک استخر پیش ساخته به استثنا سری ایزی ست اینتکس و فست ست بست وی، هیچ قسمت بادی نداشته و بدنه آن از الیاف پی وی سی ضخیم به علاوه پایه های فلزی تشکیل شده است تا مقاومت قابل قبول و متفاوتی در مقایسه با استخر های بادی داشته باشد. استخر های پیش ساخته بهترین جایگزین برای استخر های بتنی و سنتی می باشند و در ابعاد متنوعی تولید شده اند از این رو می توان در میان دریایی از گزینه ها انتخاب درست و مناسبی برای محل زندگی خود و یا ویلای شخصیتان داشته باشید. در ادامه قصد داریم به یکی از استخر های پی ساخته متوسط بازار که توسط بست وی تولید شده است بپردازیم. منظور از متوسط ابعاد این استخر می باشد و از نظر کیفیت توانایی رقابت با بزرگ ترین استخر های پیش ساخته را نیز دارد. در ادامه با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این کالا همانند سایر استخر های پیش ساخته بوده و بدنه مستطیلی در کنار پایه های فلزی دارد بدنه به رنگ خاکسری می باشد و با رنگ پایه های ان همخوانی دارد، به دلیل اینکه پایه ها به صورت شیبدار به بدنه متصل می شوند فضایی که برای قرار گیری استخر نیاز دارید از هر قسمت حدود 50 سانتی متر بیشتر از فضای اعلام شده از سوی سازنده می باشد بر روی یکی از قسمت های طولی میزبان لوگو بست وی به رنگ سفید و دو عدد دریچه برای اتصال پمپ تصفیه می باشد و در صورتی که تمایل به نصب پمپ تصفیه نداشته باشید با استفاده از دو دریچه معمولی می توانید راه خروج آن را مسدود کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از الیاف پی وی سی برزنتی ساخته شده است. به همین دلیل مقاومت بالایی داشته و می تواند فشار وارده از حدود 15 تن آب را به سادگی تحمل کند. دیواره های این استخر به دلیل رقابت با اینتکس از ضخامت بیشتری بهره مند است و طول عمر بالاتری دارد. محل اتصال این دیواره ها به یکدیگر به صورت کاملا حرفه ای پرس شده و سالها بدون مشکل به کار خود ادامه خواهد داد. به علاوه پمپ تصفیه همراه این کالا از نوع شنی بوده که قدرت بسیار بالاتری در مقایسه با پمپ های بادی فیلتری دارد و آب را در صورت کار کردن مداوم کاملا پاکیزه می کند. 

ابعاد و وزن

استخر های پیش ساخته محصولات پرتابلی به حساب می آیند. با این وجود وزن و حجم بسته بندی آنها در مقایسه با استخر بادی بیشتری است. اما با وجود طول 549 سانتی متری و و عرض 274 سانتی متری و عمق 122 سانتی متری حجم یک کارتن برای بسته بندی آن بسیار منطقی به حساب می آید. وزن این استخر پیش ساخته با تمام وسایل اعم از زیر انداز، نردبان و ... حدود 109.2 کیلوگرم بوده و می توان آن را به سادگی توسط اتومبیل شخصی حمل کرد. در صورتی که جعبه آن بزرگ تر از صندوق عقب یا صندلی عقب اتومبیل شما باشد می توانید به سادگی و با باز کردن بسته بندی آن و در ادامه با پخش کردن بدنه آن به قسمت های مختلف به سادگی استخر را در اتومبیل جای دهید. برای مثال می توان پایه ها و زیر انداز را در صندوق عقب و نردبان و بدنه اصلی را در صندلی عقب جای داد. 

روش نصب

برای راه اندازی استخر های پیش ساخته پیش از هر چیزی باید به فضای موجود خود توجه داشته باشید. در صورتی که محدودیت فضا نداشته باشید نیز پیش از خرید به فضایی که می خواهید به استخرتان اختصاص دهید توجه کنید. پس از انتخاب و مشخص شدن این موارد دقت داشته باشید که محلی که قرار است استخر در آن قرار گیرد کاملا مسطح باشد و شیب بیش از 2 درجه نیز نداشته باشد تا به یک قسمت از استخر فشار بیشتری وارد نشود. برای نصب ابتدا تمامی تجهیزات استخر را بر روی زمین پهن کنید، ابتدا زیر انداز را بر روی محل خود پهن کنید، پس از پهن کردن زیر انداز نوبت به بدنه اصلی استخر می رسد. بدنه پی وی سی را که جعبه جداگانه ای ندارد بر روی زیر انداز قرار داده و پهن کنید. دقت داشته باشید که محل قرار گیری پمپ تصفیه را با مشخص کنید. پس از این مرحله لبه های فلزی استخر را از جعبه مخصوص آن خارج کرده و در محل های مشخص شده طبق دفترچه راهنما قرار دهید. سپس نوبت به پایه های اصلی بدنه می رسد. در زیر بدنه پی وی سی محل هایی وجود دارد که می بایست پایه های U شکل را از آن عبور دهید تا بخش پایینی U در آن قرار گیرد و دو بخش بالایی آن به لبه های استخر متصل شود با اتصال این قسمت و نصب پمپ تصفیه و نردبان و در انتها قرار پر کردن استخر از آب استخر پیش ساخته بست وی آماده استفاده شما می باشد. این محصول در صورت نصب توسط شرکت یک سال شامل ضمانت و 5 سال هم خدمات پس از فروش دارد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...