استخر پیش ساخته بست وی با قطر 488

bestway 56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با قطر 488

استخر پیش ساخته بست وی از سری محصولات Steel Pro Frame Pool بوده و از محصولات سال 2016 و جدید این شرکت می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد . جنس بدنه ی این محصول از آلومینیوم ضدزنگ و مقاوم در برابر آب بوده و در هنگام استفاده برای شما مشکلی پیش نخواهد آمد . بدنه ی برزنتی و همچنین نرم این استخر نیز موجب این می شود تا شما در هنگام استفاده احساس خوبی داشته باشید . به همراه این استخر نردبان مخصوص ، درپوش استخر و زیرانداز نیز وجود دارد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی با قطر 488

استخر پیش ساخته محصولی بسیار کاربردی است که برای استفاده های خانوادگی کاملا پاسخگو است. تا کنون می بایست برای داشتن یک استخر بیش از 30 میلیون تومان خرج میکردید اما با وجود استخر های پیش ساخته شما محصولی پرتابل در اختیار دارید که تمامی ویژگی های استخر های سنتی را دارد به علاوه هزینه به مراتب کمتری نیز در ازای این کالای با ارزش پرداخت میکنید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل مربوط به آن را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

استخر های پیش ساخته ظاهر چندان زیبایی ندارند و اکثر مشتریان برای زیبا تر کردن و کاربردی تر کردن این دسته از محصولات از شیوه های متنوع همچون ساختن پایه ها و سکو ها در اطراف استخر اقدام به زیبا سازی آن میکنند و باعث می شوند که حین استفاده حسی مشابه استخر های سنتی به شما منتقل شود. برخی نمونه ها مشابه تصاویر زیر است. 


این استخر با دیواره های خاکستری و پایه های آلومینیومی که تقریبا را رنگ بنده یکی هستند مشابه بسیاری از استخر های بادنه خاکستری می باشد و تفاوتی در طراحی آن وجود ندارد. بر روی بدنه دو حفره برای نصب پمپ تصفیه وجود دارد و پایه های آن نیز به صورت میله ای و یک تکه است. 

ابعاد و وزن

قطر این استخر برابر است با 488 سانتی متر که نوع کوچکتر استخر پیش ساخته با بدنه خاکستری بست وی محسوب می شود. از مزایای ابعاد کوچکتر این استخر می توان به قابلیت حمل ساده تر و محدودیت فضای کمتر آن اشاره کرد، به هر حال انتخاب ابعاد بر خلاف انتخاب نوع استخر امریست که کاملا به خود شخص و فضایی که می تواند استفاده کند بستگی دارد. برخی افراد که در ویلا ها و منازل به نسبت، کوچک قصد داشتن استخری منحصر به فرد را دارند می توانند از این محصول بست وی استفاده کنند، برای ویلا های بزرگ تر نیز نوع هفت متری این استخر به شما پیشنهاد می شود. اما در صورتی که استخر کوچکتر از محصولات موجود در دسته فایبر گلاس می خواهید باید به عرضتان برسانیم که متاسفانه تا کنون هیچ کالایی در این ابعاد تولید نشده و می بایست از استخر های پیش ساخته فریمی و ایزی ست استفاده کنید که تفاوت های بسیاری در مقایسه با استخر پیش ساخته فایبر گلاس دارند. استخر های ایزی ست نیز به دلیل ساختار متفاوت و بادی قابل اعتماد برای استفاده در طولانی مدت نیستند.

جنس و کیفیت بدنه

این استخر پیش ساخته در مقایسه با استخر های پیش ساخته ای که بدنه آبی رنگ دارند کیفیت بالاتری دارند و از لایه های ضخیم تری در ساخت آن استفاده شده است. قسمت کناری از چند لایه ترکیبی از PVC و برزنت ساخته شده که توانایی تحمل چند تن وزن آب داخلی را دارد، پایه ها نیز از جنس آلومینیوم با رویه لعابی هستند که که در برابر برخورد آب صدمه ای نخواهند دید. اما کف استخر از لایه های ضخیم تری در مقایسه با سایر قسمت ها ساخته شده است تا در برابر فشار مشکلی به وجود نیاید.

روش نصب و راه اندازی

برای نصب این استخر پیش ساخته در ابتدا لازم است محل مناسبی را که کاملا تراز است انتخاب کنید. این محل را کاملا تمیز کنید و زیر انداز را پهن کنید. در ادامه نوبت به خارج کردن استخر از بسته بندی می رسد. استخر را نیز بر روی زیر انداز پهن کرده و به صورت کامل باز کنید. سپس لبه های ان را طبق حروف موجود در دفترچه راهنما به هم متصل کنید و پایه ها را از کمربند روی بدنه عبور داده و به لبه استخر متصل کنید و با استفاده از پیچ های موجود در بسته بندی به آن محکم کنید. در انتها پمپ را متصل کرده و بدنه استخر را از آب پر کرده و استفاده کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب19480 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...