استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی

bestway 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی از دیگر استخر های گرد فریمی با بدنه طوسی رنگ بوده که از پمپ تصفیه ای قوی تر و بزرگ تر برخوردار می باشد. این استخر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی در فضای سرپوشیده و یا باز منزل بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان اینتکس نصب و راه اندازی می شود. این کالا بدنه ای با کیفیت بسیار بالایی داشته که قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و دمای مختلف آب را خواهد داشت. این استخر دارای لوازم کاملی همچون پمپ تصفیه، زیرانداز، درپوش و نردبان بوده که همگی در جعبه بسته بند شده خود قرار داده شده است. محصولی که از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار بوده به همین جهت خرید و استفاده از این محصول را بیش از پیش مطمئن تر کرده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی یکی از برترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته می باشد که به تازگی و توسط برند محبوب و مشهور بست وی تولید و روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این استخر پیش ساخته دارای فضایی ایدهآل و مناسب می باشد که از همین رو می توانید از این استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این استخر بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی همراه ما باشید تا شما را با این محصول محبوب بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی  ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت دایره ای شکل می باشد که از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و می توانید از آن برای بسیاری از مصارف مورد نیاز استفاده کنید . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای طوسی رنگ بوده که از پمپ تصفیه آب شنی با کیفیت بسیار بالا برخوردار است و در تصفیه ی مطلوب آب نقش بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین گزینه های برای استفاده در منازل شخصی و برای استفاده به عنوان تفریحات آبی سرپوشیده به حساب می آید . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد روپوش و زیر انداز نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در موارد مورد نیاز می توانید از آن ها بهره مند شوید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی همراه با لایه هایی از برزنت می باشد که در تولید استخر های پیش ساخته بسیار رایح است و از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . همچنین نردبان و پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم می باشد که از یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن است ، از همین رو می توانید از این استخر پیش ساخته در محیط های باز و در شرایط مختلف جوی استفاده کرده و تفریحی زیبا و دلچسب را برای خود و خانواده فراهم آورید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی به مشخصات ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند توجه هر خریداری را به خوبی به خود جلب کند . وزن این استخر پیش ساخته 90.5 کیلو گرم می باشد که از وزن معقولی نسبت به دسته بندی که در آن قرار دارد برخوردار است و با توجه به عدم جا به جایی مکرر این محصول نمی تواند از معایب آن به شمار بیاید . همچنین از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته باید به آن توجه شودد ،ظرفیت آب آن ها می باشد که این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت آب 19480 لیتر می باشد که بسیار ایده آل است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

استخر پیش ساخته بست وی قطر 488 با پمپ شنی یکی از برترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته می باشد که توسط برند جهانی بست وی روانه بازار شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . جنس رویه تشکیل دهنده ی این استخر پیش ساخته از پی وی سی و برزنت می باشد که یکی از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید استخر های پیش ساخته به شمار می آید . این استخر پیش ساخته با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب19480 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي یک ساله
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...