استخر پیش ساخته بست وی گرد

bestway 5614w

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی گرد

استخر پیش ساخته بست وی گرد نیز یکی دیگر از استخر های پیش ساخته کمپانی بست وی می باشد که به صورت طرح دار و با بهره گیری از طرحی شبیه به چوب و با رنگ تیره طراحی و تولید شده است. این بخش به رویه اصلی و در واقع بخش خارجی این محصول تعلق می گیرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بخش داخلی و کف این محصول هم به صورت طرح دار تولید و عرضه شده است که باعث جذابیت دو چندان این استخر پیش ساخته شده است. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته با بهره گیری از فریم های آلومینیومی و با بدنه ای از جنس برزنتی چند لایه طراحی گردیده که قطعا کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که تمامی پایه های این استخر پیش ساخته به صورت ضد آب طراحی گردیده اند که باعث شده تا خیال شما از این نظر هم بسیار راحت باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم کهاین محصول به سفارش آسیا ، آمریکای لاتین و آفریقا تولید شده و در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری با ولتاژ 110 ولت دیده می شود. بهره مندی از نردبان نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر پیش ساخته خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بست وی گرد

استخر پیش ساخته بست وی گرد یکی از محصولات جدید ، زیبا و با کیفیت است که قطعا با در نظر گرفتن ویژگی های فوق العاده ای که این محصول دارد شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه و با توجه به این مقدمه در این مطلب سعی خواهیم کرد که اطلاعات کامل و دقیقی را از این محصول در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید...

استحکام ، کیفیت و جنس بدنه

یکی از جذابیت های این محصول که قطعا دلیل انتخاب این کالا توسط مشتریان نیز خواهد بود بحث جنس و کیفیت این محصول می باشد که با در نظر گرفتن این مسئله خیلی از افراد سعی می کنند تا خرید این کالا را در اولویت قرار دهند. باید اشاره داشته باشیم که این محصول از بدنه ای از نوع الیاف شمعی برزنتی طراحی و تولید شده است. این نوع بدنه دارای یک ساختار سه لایه و مقاوم بوده که به هیچ عنوان به سادگی آسیب نخواهد دید. همین امر باعث می شود تا شما بتوانید از نظر مقاومت و ضخامت به صورت کامل با آسودگی خاطر این محصول را برگزینید.

دیگر مسئله مهم در این بحث استفاده از فریم های آلومینیومی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این فریم ها با کیفیت و وزن مناسبی در کنار این محصول قرار گرفته اند و همین ویژگی نیز باعث شده است که از بابت تحمل وزن استخر و همین طور مقاومت این محصول خیالتان باز هم راحت باشد. این پایه ها همچنین به هیچ عنوان زنگ نخواهند زد و در آب و هوای گوناگون نیز به هیچ عنوان نگران افت کیفیت این محصولات نخواهید بود.

قطعا با توجه به این کیفیت و استحکامی که دارد شما می توانید با خیال راحت این استخر را یک جایگزین مناسب برای استخرهای بتنی و یا چوبی در نظر گرفته و برای استفاده های صنعتی و همین طور شخصی و تفرحی بتوانید با آسودگی دست به خرید این محصول بزنید.

ابعاد و اندازه های استخر پیش ساخته

دیگر مسئله ای که باید در خصوص این استخر به آن اشاره داشته باشیم بحث ابعاد و اندازه ها و در واقع موارد محاسباتی این محصول است. معمولا افرادی که قصد خرید یک استخر را دارند پیش از هر چیز سعی می کنند تا فضای مورد نظر را اندازه گرفته و با در نظر گرفتن این موارد به بهترین شکل ممکن یک استخر پیش ساخته را خریداری می کنند. در همین راستا در خصوص این محصول نیز باید اشاره داشته باشیم که این کالا دارای قطر 366 سانتی متر بوده و از ارتفاع 100 سانتی متری نیز بهره می برد.

هم چنین باید اشاره کنیم که وزن این استخر نیز 37.4 کیلو گرم خواهد بود. آخرین بحث نیز در خصوص این محصول در این بخش بحث درباره ظرفیت آب داخلی این استخر است که 9150 لیتر آب را شما نیاز خواهید داشت تا ظرفیت نود درصدی و کامل این استخر را به وسیله آن پر کرده و سپس از این محصول استفاده نمایید.

قابلیت های استفاده

خیلی از افراد سعی می کنند تا با خرید این محصول از آن به عنوان یک وسیله تفریحی استفاده کرده و برای موارد خانوادگی از آن بهره مند شوند. در واقع پس از خرید و راه اندازی این محصول از آن به عنوان یک استخر تفریحی استفاده نموده و به تفریحات آبی مشغول می شوند. این مورد در واقع پر کاربردترین دلیل خرید و استفاده از این استخر به شمار خواهد رفت.

در کنار این مورد خیلی از افراد دیگر نیز سعی می کنند تا با خرید یک استخر پیش ساخته از آن به عنوان یک محصول صنعتی استفاده نموده و برای پرورش ماهی از آن بهره مند شوند. با توجه به گرد بودن این محصول قطعا این کار نیز به راحتی قابلیت اجرا را دارا خواهد بود و می توانید برای موارد صنعتی نیز از این محصول بهره مند شوید.

علاوه بر این ها شما این مزیت را هم در اختیار دارید که برای ورزش های آبی و همین طور موارد دیگری همچون آب درمانی و ورزش نیز دست به خرید این استخر پیش ساخته بزنید. امکان خرید هم اکنون از طریق سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

نوعگرد
ظرقیت آب9150 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...