استخر پیش ساخته جدید

intex 70001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته جدید

استخر پیش ساخته جدید اینتکس یکی از جذاب ترین تولیدات شرکت اینتکس است که ظاهر ان با دیگر استخر های پپیش ساخته متفاوت می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای بدنه ای طرح دار می باشد و همین طرح و نقش این محصول باعث خاص بودن طراحی این استخر شده است. در کنار این موارد باید به بدنه برزنتی این محصول هم اشاره کرد که مقاومت خوب و قابل قبولی دارد. هم چنین پایه های این محصول هم الومینیومی بوده و در تمام شرایط جوی کوچکترین اسیبی نخواهد دید. علاوه بر این ها این محصول دارای مقاومت و ایستادگی خوبی هم می باشد. در کنار این کالا وسایلی همچون پمپ تصفیه اب ، درپوش ، زیر انداز ، نردبان و هم چنین DVD اموزشی هم قرار دارد که با استفاده از این ها می توانید به سادگی خودتان استخر را نصب و راه اندازی نمایید. هم چنین دارا بودن ضمانت و خدمات پس از فروش هم از دیگر ویژگی هایی است که خیال شما را در هنگام خرید این محصول راحت کرده است. شما هم می توانید این کالا را هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته جدید

استخر پیش ساخته جدید

استخر پیش ساخته جدید از مدل های خاص و زیبای شرکت اینتکس بوده که به تازگی وارد بازار و فروشگاه ها شده که با استقبال بی نظیر مردم و خریداران مواجه شده است. این محصول که از ساخته های جدید اینتکس بوده دارای طرح و کیفیت بسیار عالی و بی نظیری می باشد و نسبت به مزایاهایی که دارد، قیمت آن بسیار مقرون بصرفه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا با مزایا و معایب این محصول آشنا کرده و با هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

 طراحی و ارگونومی ساخت این محصول فوق العاده به این شکل است که طراحی گردی را دارا بوده و به همین منظور جای کمتری را نسبت به استخر های مستطیلی شکل می گیرد که در ادامه سایز و ابعاد این محصول را شرح خواهیم داد. رنگ البه های این محصول مشکی و بدنه آن به رنگ طوسی می باشد و نسبت به رنگ بسیار زیبایی که دارد بدون شک حیاط و یا باغ شما را بسیار شکیل و چشم نواز تر خواهد کرد. در کناره بدنه این محصول پمپ تصفیه آبی نصب و تعبیه می شود تا آبی که از آن استفاده می کنید با گذشت مدت زمان زیادی از استفاده آن آلوده نشود و از آلودگی آب جلوگیری کرده و آن را تصفیه بکند.

جنس بدنه

اما بدون شک هیچ فردی به این موضوع علاقه ندارد تا با هزینه ایی که برای خرید محصولی می پردازد، پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی آن محصول فرسوده و یا دیگر کارکرد اصلی خودش را نداشته باشد. به همین منظور محصولی که باید خریداری کنید در وهله اول باید جنس و کارکرد خوبی را داشته باشد. جنس بدنه این محصول از pvc برزنتی با الیاف شمعی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بوده و به هیچ وجه از لحاظ جنس این محصول نگرانی به دل خود راه ندهید....

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع : 107 سانتی متر، ظرفیت آب : 13300 لیتر، و در نهایت وزن این محصول 63.2 کیلو گرم می باشد. توجه کنید که با دقت سایز و ابعاد این محصول را مشاهده کرده و نسبت به سایز و مکانی که می خواهید استخر را در آن بگذارید، خریداری کنید تا پس از خرید دچار مشکلی نشوید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز این استخر را در مکان مشخص شده پهن کرده، و بر روی این زیر انداز پایه های آن نصب و تعبیه می شود. سپس درون این پایه های آلمینیومی بدنه آن گذاشته شده و در نهایت پمپ درون این بدنه نصب می شود و بعد از اتمام این مراحل آب درون آن ریخته شده و شما تا سالیان سال می توانید از این استخر استفاده کرده و لذت یک تفریح آبی و ا=داشتن استخر خصوصی را در بین دوستان و یا خانواده تجربه نمایید. برای نگهداری این محصول شما می توانید پس از اتمام تفریح خود، درپوش این محصول را بر روی آن گذاشته تا آب این استخر آلوده نشود و یا حشرات در داخل آن نروند. همچنین می توانید در فصل زمستان و سرما این محصول را جمع کرده تا مشکلی برای این استخر پیش نیاید. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا صدمه ای دید هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و تلفنی مشکل خود را حل کنید، و سپس در قدم دوم این محصول دارای ضمانت بوده و شما می توانید با تماس متخصصان ما را به مکان مورد نظر آورده و آن را تعمیر شده تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته جدید از محصولات بسیار شیک و با کیفیت شرکت اینتکس بوده که جنس بدنه آن از pvc  با الیاف شمعی و پایه های آن از آلمینیوم می باشد. اگر می خواهید این محصول فوق العاده را خریداری کنید می توانید هم اکنون از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش محصول کرده و آن را درب منزل دریاف و نصب شده تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهااینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...