استخر پیش ساخته روکار بست وی

bestway 56949

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته روکار بست وی

استخر پیش ساخته روکار فریمی بست وی یکی دیگر از تولیدات این برند بزرگ در ابتدای سال 2020 بوده که برای تفریحات آبی و مصارف صنعتی و کشاورزی مانند پرورش ماهی قابل استفاده می باشد. این استخر پیش ساخته امکان راه اندازی به صورت روکار و توکار را داشته که می تواند سال های طولانی بدون افت کیفیت به کارکرد خود ادامه بدهد. محصول از دو بخش بدنه صالی و فریم ها تشکیل شده است. این فریم ها را از بهترین نوع فلز الومینیوم گالوانیزه طراحی و تولید کرده اند. این نوع فلز کاملا ضدزنگ و سبک بوده و از تحمل وزن بالا و ماندگاری فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی طراحی و تولید شده است. این بدنه سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب بوده و در سراسر ایران قابل استفاده می باشد. این محصول دارای تجهیزات اضافی همراه از جمله درپوش ، زیرانداز ، فیلتر پمپ تصفیه ، پمپ تصفیه فیلتری ، نردبان و گیت تمیز کننده است. به همین دلیل دیگر نیاز به تهیه تجهیزات اضافی وجود نخواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به فروشگاه رسمی محصولات اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته روکار بست وی

استخر پیش ساخته روکار بست وی از نمونه استخر های آماده موجود در بازار است که توسط شرکت بست وی ساخته شده و مناسب برای ویلا ها و مصارف خانگی می باشد . این استخر پیش ساخته با توجه به نوع طراحی و ساختار خود قابل راه اندازی بر روی زمین می باشد به همین دلیل نیز با نام استخر پیش ساخته روکار شناخته می شو ، بدین ترتیب نیازی به حفاری زمین نخواهد بود و عملا شما می توانید بدون دردسر استخر را در کمترین زمان بر روی زمین راه اندازی کنید .

برای استفاده از آن نیز نردبانی برای محصول در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . با توجه به جدید بودن این محصولات و عدم شناخت کافی افراد نسبت به این محصول ، قصد داریم تا در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل استخر پیش ساخته روکار بست وی بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته روکار راهنمایی کنیم .

نوع طراحی استخر پیش ساخته و ویژگی های آن

استخر های پیش ساخته بر اساس نوع طراحی خود به چند دسته تقسیم می شوند که استخر فوق در دسته استخر های فریمی قرار دارد ، چرا که برای ساخت آن از بدنه و پایه استفاده شده است . در میان مدل های متنوع ، استخر های پیش ساخته فریمی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند که می توانید از آن ها حتی به صورت دائمی استفاده کنید . بست وی این استخر ها را برای راحتی مشتریان عرضه کرده است تا در صورت نیاز بتوانند از آن به صورت ثابت و دائمی و یا به صورت موقتی استفاده کنند . بدین ترتیب شما می توانید در فصل های سرما و زمستان استخر را جمع آوری کنید تا فضای اشغال شده در حیاط خانه و یا باغ را آزاد کرده و از آن استفاده کنید .

جابجایی ، راه اندازی و جمع آوری این استخر به دفعات ممکن خواهد بود ، بنابراین محدودیتی در این کار وجود ندارد ، به همین دلیل است که به استخر های پیش ساخته استخرهای پرتابل یا قابل حمل گفته می شود . شرکت بست وی نیز برای سهولت در جابجایی این محصولات ، سعی کرده است تا از اجناس با دوام و البته سبک آن ها را تولید کند . شما می توانید این استخر را پس از باز کردن در ابعاد بسیار کوچک تری بسته بندی کنید که در واقع در زمان تحویل نیز این استخر به صورت بسته بندی شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت . در بدنه این استخر دریچه هایی وجود دارد که می توانید پمپ های تصفیه آب خود را به استخر متصل کنید .

جنس استخر پیش ساخته

برای تولید یک استخر از مواد و اجناس مختلفی استفاده می شود که بایستی در خرید استخر پیش ساخته روکار خود به آن توجه داشته باشید . بست وی همواره سعی کرده است که از اجناس تقریبا مشابه برای ساخت تمامی مدل های خود استفاده کند ، چرا که با تست انواع اجناس موجود ، بهترین آن را همواره برای ساخت استفاده می کند . مدل فوق از دو بخش کلی بدنه و پایه تشکیل شده است که برای ساخت بدنه آن از پارچه پی وی سی برزنتی استفاده شده است تا انعطاف خوب آن بتواند فرم پذیری عالی داشته باشد .

پی وی سی برزنتی کاملا ضد آب است چرا که از پارچه برزنت و رویه پی وی سی که در واقع نوعی پلاستیک طبیعی می باشد ، ساخته شده است . پی وی سی از مواد اولیه تمامی استخر های بادی می باشد که در استخر های فریمی نیز از آن استفاده شده است . جنس فریم این استخر نیز از آلومینیوم می باشد که یکی از بهترین فلزات و سبک ترین آن هاست .

نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته روکار

برای استخر های پیش ساخته از پمپ های مختلفی استفاده می شود ، اما پمپی که توسط شرکت تولید کننده در کنار محصول قرار می گیرد ، کاملا متناسب با ظرفیت آب استخر بوده و دیگر نیازی به تهیه و خرید پمپ دیگر نخواهد بود . این در حالی است که اگر قصد خرید پمپ های تصفیه دیگر دارید حتما به توان پمپ تصفیه آب و استخر خود دقت داشته باشید . پمپی که در کنار این محصول قرار گرفته است از نوع فیلتری کاغذی می باشد که پمپ قادر به مکش آب با سرعت زیاد به داخل مخزن بوده و با چرخش آب در مخزن و در لایه های فیلتر ، کثیفی ها را جذب فیلتر کرده و در نهایت آب صاف شده و تمیز را به استخر بازمی گرداند .

نوعبیضی
ظرفیت آب7570 لیتر
قطر 502 سانتی متر
ارتفاع113 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهpvc برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز، گیت تمیز کردن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...