استخر پیش ساخته طرح دار بست وی

bestway 56985

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته طرح دار بست وی

استخر پیش ساخته طرح دار بست وی یکی از استخر های پیش ساخته منحصر به فردی است که به سفارش اروپا تولید و عرضه شده است. قطعا این مسئله بسیار مهم است که یک استخر پیش ساخته هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر ساختار بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان خود را برطرف سازد. با در نظر گرفتن این ویژگی حال باید اشاره کنیم که این محصول توانسته هم از نظر ظاهر و هم از نظر ساختار به بهترین شکل ممکن یک محصول استاندارد برای استفاده خانوادگی به شمار رود. از نظر نوع طراحی شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به صورت گرد طراحی شده است. این گرد بودن محصول با توجه به ساختار فریمی که دارد باعث می شود تا به صورت خانوادگی و دسته جمعی بتوانید از محیط داخلی این محصول به بهترین و کامل ترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول از نوع برزنتی تولید شده و پایه های این کالا هم از نوع آلومینیومی شکل گرفته اند که این عامل سبب شده تا شما یک محصول استاندارد و با دوام را در اختیار داشته باشید. طرح موجود بر روی بدنه اصلی این استخر پیش ساخته هم یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که قطعا در میان خانواده ها و خصوصا کودکان محبوبیت بالایی را ایجاد کرده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته طرح دار بست وی

استخر پیش ساخته طرح دار بست وی یکی دیگر از محصولاتی است که با توجه به طرح دار بودن بدنه و هم چنین ساختار جدیدی که شرکت بست وی در طراحی آن عرضه کرده است موفق شده تا به بهترین و زیبا ترین حالت ممکن روانه بازار شود و همین مسئله نیز نشان از جذابیت این محصول و هم چنین پرطرفدار بودن این کالا دارد. در همین رابطه قطعا بسیاری از افراد در مورد جنس و کیفیت استخر و هم چنین امکاناتی که این محصول در اختیار آن ها قرار می دهد سوال دارند که در این بخش سعی بر این داریم که به صورت کامل و جامع ویژگی های این محصول را در قالب نقد و بررسی در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ساختار و طراحی بدنه

قطعا اولین مسئله ای که در بحث خرید یک محصول بسیار مهم خواهد بود بحث ساختار و هم چنین طراحی بدنه یک محصول است که در نخستین دید بسیار به چشم خواهد آمد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این کالا نیز به گونه ای طراحی شده که بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید طراحی فوق العاده ای را مشاهده نمایید. این طراحی برگرفته از طرح گورخر بوده و تعداد زیادی برگ در رنگ های گوناگون نیز بر روی این استخر نقش بسته اند که قطعا باعث شده است که شما بتوانید یک طراحی فوق العاده دیدنی و جذاب را مشاهده کنید. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که بهره مندی از رنگ های شاد در طراحی این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول است که قطعا اگر شما قصد خرید یک استخر پیش ساخته برای استفاده خانوادگی و یا برای بازی کودکان خود را می خواهید این محصول می تواند فوق العاده ترین انتخاب شما باشد.

دیگر خصوصیت خوبی که این استخر پیش ساخته داراست بحث ساختار گرد بدنه اصلی این محصول است که باعث شده تا شما بتوانید از فضای داخلی این محصول به صورت کامل و جامع استفاده نموده و به تفریح بپردازید. پایه های این محصول هم از ترکیب و کنار هم قرار گرفته شدن رنگ های سفید و آبی شکل گرفته است که باعث خواهد شد تا این محصول بیش از پیش جذاب شود.

جنس بدنه و کیفیت محصول

نکته مهم دیگری که قطعا در هنگام خرید بسیار مهم خواهد بود بحث جنس و کیفیت بدنه یک محصول است که شما باید به بهترین شکل ممکن در هنگام خرید با دقت به این مسئله محصول مورد نظر خود را برگزینید. در همین راستا باید اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی شکل گرفته و با توجه به ساختار چند لایه ای که دارد و ضخامت بالای بدنه قطعا یک محصول ایده آل و مقاوم خواهد بود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که فریم های این محصول نیز آلومینیومی بوده و با توجه به کیفیت فوق العاده ای که این پایه ها دارا هستند باعث شده تا این محصول و در واقع این پایه ها به هیچ عنوان افت کیفیت یا تغییر رنگ و هم چنین زنگ زدگی نداشته باشد و باعث می شود که خیال شما از این نظر هم راحت باشد.

ابعاد و اندازه های محصول

دیگر مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید بحث ابعاد و اندازه های این استخر است که باعث خواهد شد تا مشتریان با در نظر گرفتن این مسئله نیز بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. با توجه به این نکته حال باید عنوان کنیم که این محصول دارای قطر 305 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر خواهد بود.این ابعاد باعث شده است که کودکان و هم چنین خانواده ها بتوانند بدون نگرانی از بابت ارتفاع زیاد این محصول با خیالی آسوده دست به استفاده از این کالا زده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر دارای بسته بندی با وزن 15.8 کیلو گرم می باشد که یک وزن ایده آل و سبک خواهد بود و به ساده ترین حالت ممکن در هنگام خرید می توانید این محصول را جا به جا نمایید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد حال پیشنهاد داریم که خرید و ثبت سفارش این استخر را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمتی ایده آل خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرقیت آب4062 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...