استخر پیش ساخته طرح دار جدید بست وی

bestway 56986

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته طرح دار جدید بست وی

استخر پیش ساخته طرح دار جدید بست وی از دیگر تولیدات فانتزی و خاص شرکت بست وی است که سعی کرده تا با تولید این دسته از استخر های جذاب خود در سال جدید میلادی بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان از بابت در اختیار داشتن یک استخر خاص و منحصر به فرد با طرح و نقش زیبا را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. شاید خیلی از افراد به دنبال سادگی در طراحی بدنه استخر باشند اما عده زیادی نیز سعی می کنند تا استخری را خریداری کنند که بتوانند با قرار دادن آن درون منزل ، باغ ، ویلا و یا دیگر مواردی که در اختیار دارند یک شرایط ایده آل را برای بازی و تفریحات آبی به صورت خانوادگی و با وجود فرزند خود انجام دهند. در همین راستا باید اشاره کنیم که این محصول با بهره مندی از بدنه ای با طرح گورخر و هم چنین دیگر طرح های شیک و زیبا باعث شده تا یک طرح کودکانه را در اختیار داشته باشید که قطعا ویژگی مهم این محصول نیز همین امر خواهد بود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول به سفارش اقیانوسیه طراحی و عرضه شده است اما هیچ تفاوتی با نمونه عرضه شده برای اروپا ندارد. بهره مندی از فریم ها و بدنه مقاوم در کنار ساختار شیک این محصول همگی از خصوصیاتی است که می تواند در خرید و ثبت سفارش این محصول اثرگذار باشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته طرح دار جدید بست وی

استخر پیش ساخته طرح دار جدید بست وی محصولی است که قطعا با تمایز ظاهر که نسبت به استخر های پیش ساخته معمولی موجود در بازار دارد توانسته به بهترین شکل ممکن یک ظاهر زیبا و جذاب را خلق کند. این امر قطعا می تواند در انتخاب این محصول بسیار اثرگذار باشد. با توجه به این مقدمه حال اگر شما با در نظر گرفتن تصاویر این محصول قصد خرید یک کالای شیک را دارید پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات طراحی و خصوصیات این استخر پیش ساخته را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم...

ویژگی های طراحی و ساختار محصول

اولین و شاید مهم ترین مسئله ای که حداقل در خصوص این محصول صادق است بحث نوع طراحی و ساختاری است که این استخر پیش ساخته از خود ارائه کرده است. قطعا در اکثر سایت ها این مسئله را مشاهده کرده اید که استخر های پیش ساخته عمدتا دارای طراحی های ساده و یکدست بوده اند و این محصولات طرح و نقش خاصی را هم از خود به جای نگذاشته اند. در همین رابطه ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث ظاهر خاص این کالا خواهد بود که باعث شده تا مشتریان با خیال راحت بتوانند یک محصول طرح دار و متمایز نسبت به دیگر محصولات را در اختیار بگیرند.

اگر به تصاویر این محصول دقت کنید متوجه خواهید شد که بر روی بدنه اصلی این محصول طرح های مختلف با رنگ های شاد و جذابی نقش بسته است که همین مسئله سبب شده تا زیبایی های این محصول دو چندان شود. وجود طرح چندین گورخر در کنار برگ هایی با رنگ های مختلف و زیبا باعث شده تا جلوه این محصول بی نظیر باشد. هم چنین ترکیب و کنار هم قرار گرفتن رنگ های شاد در روحیه کودکان نیز اثر بسیار مثبتی خواهد گذاشت که این مورد هم یکی دیگر از مزایای مهمی است که در بحث طراحی این استخر از خود به جای گذاشته است.

شیوه صحیح راه اندازی و استفاده از محصول

در بخش نخست از این مطلب سعی کردیم که خصوصیات طراحی و ساختاری این استخر پیش ساخته را برای شما شرح دهیم. حال در این بخش سعی داریم که نحوه راه اندازی و سپس شیوه استفاده از این استخر پیش ساخته را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم تا با در نظر گرفتن این موارد بتوانید به بهترین شکل ممکن خرید این استخر پیش ساخته را در اولویت خود قرار دهید. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما پس از تهیه این محصول یک باکس تمام رنگی را دریافت خواهید کرد که تمام محتویات این استخر درون آن جای خواهد داشت.

در ابتدا شما می توانید پک آموزشی و DVD موجود در کنار این محصول را مشاهده کنید و با الگو برداری از این مورد به ساده ترین شکل ممکن دست به راه اندازی این محصول بزنید. در حالت کلی اما شما نیاز خواهید داشت که بدنه اصلی این استخر را بر روی زمین قرار داده و سعی کنید که پایه های این استخر پیش ساخته را از فضای موجود بر روی بدنه این محصول به بهترین شکل ممکن عبور دهید. این کار نیز قطعا ساده و آسان خواهد بود.

پس از عبور پایه ها شما می توانید ناحیه زیرین این محصول که ساختاری شبیه به کمربند دارد را به صورت محکم بسته و به بهترین شکل ممکن این استخر را سر و سامان دهید. در آخرین گام نیز نیاز است که فضای داخلی این استخر را از آب پر کرده و از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. برای استفاده ساده و اصولی از این محصول نیز شما باید چندین نکته مهم را رعایت کنید. در ابتدا باید سعی کنید تا از ضربه زدن به بدنه این محصول بپرهیزید.

هم چنین باید سعی کنید که به هیچ عنوان شیرجه در داخل این استخر نزنید. علاوه بر این ها شما باید هر گونه شی نوک تیز را هم از این محصول دور کرده و سعی کنید تا با رعایت این موارد از سوراخ شدن و آسیب دیدن بدنه این محصول جلوگیری کنید. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید با آسودگی خاطر از یک محصول ایده آل سالیان سال استفاده کرده و لذت ببرید. جهت خرید این محصول هم می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

نوعگرد
ظرقیت آب4062 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...