استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی

bestway 56976E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی

استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی از نمونه استخر های آماده شرکتی جدید می باشد که با طراحی متفاوت ساخته شده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر پیش ساخته دارای بدنه طرح چوب می باشد ، به همین دلیل استفاده از آن به صورت روکار بسیار مناسب است چرا که محیط اطراف را نیز زیبا تر و شیک تر می کند . این استخر پیش ساخته از مناسب ترین استخر های روکار برای استفاده شخصی در ویلا و ... می باشد که کمتر در مصارف صنعتی و پرورش ماهی از آن استفاده می شود . قطر 5.5 متری استخر پیش ساخته فوق نشان از ابعاد بزرگ و مناسب این استخر دارد که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای استخر بتنی گران قیمت باشد . استخر پیش ساخته طرح چوب استیل بست وی فوق از بدنه pvc برزنتی و از پایه های مقاوم فلزی ساخته شده است که به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کرده و سال های سال استحکام بالایی داشته باشد . فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت برای فروش گذاشته است تا مشتریان گرامی بتوانند محصول خود را از فروشگاه خریداری کنند . این استخر پیش ساخته دارای تمامی لوازم همراه مانند پمپ تصفیه آب استخر ، روکش ، زیر انداز ، نردبان و ... می باشد ، همچنین در DVD محصول روند راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته فوق توضیح داده شده است .

زیبایی های ظاهری یک محصول یکی از نکات مهمی است که قطعا در هنگام خرید مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. نکته ای که شاید خیلی از افراد با مشاهده آن اقدام به خرید و انتخاب یک استخر کنند. در همین راستا نیز می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته طرح چوب با بهره گیری از همین مسئله توانسته یک کالای شیک و جذاب را به دست مشتریان خود برساند. همین عامل نیز باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید این محصول نمایید. در کنار این زیبایی ، نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث کیفیت فوق العاده و همین طور اقلام همراه یک استخر می باشد که باعث می شود تا با خیالی آسوده خرید خود را به ثبت برسانید.

با توجه به تمامی این موارد حال قصد داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی این استخر فوق العاده زیبا کرده و سعی کنیم تا به صورت کامل و با بیان جزئیات این محصول اقدام به بررسی کامل این استخر کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

زیبایی های ظاهری و طراحی

اولین نکته ای که قطعا در انتخاب و خرید این محصول برای شما مهم و اساسی خواهد بود ، بحث زیبایی های ظاهری و نوع طراحی این استخر پیش ساخته می باشد. در واقع با مشاهده تصاویر استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی می توانید ببینید که این محصول هم از نظر ساختار و هم از نظر نوع طراحی تمامی ویژگی هایی که یک استخر پر فروش باید در اختیار داشته باشد را داراست. حال اگر بخواهیم به بررسی تک تک ویژگی های این استخر بپردازیم اولین نکته بحث ساختار و نوع طراحی بدنه اصلی این استخر خواهد بود. با توجه به همین مورد باید اشاره کنیم که این استخر با بهره گیری از ظاهر و طراحی گرد تولید و عرضه شده است. این طراحی گرد خود به صورت فریمی و با استفاده از فریم های کنار هم قرار گرفته شده شکل گرفته است که باعث شده تا این محصول جذابیت دو چندانی را تجربه کند. در واقع می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این محصول با استفاده از کنار هم قرار گرفتن چندین فریم تولید و عرضه شده است که ویژگی مهم این محصول خواهد بود.

در مورد این فریم ها نیز باید عنوان کنیم که تمامی این مدل ها با بهره گیری از طراحی و ساختاری شبیه به طرح چوب و با رنگ قهوه ای شکل گرفته اند. این نکته بسیار مهم است که این رنگ و ساختار شاید در تعداد محدودی از استخرهای پیش ساخته مشاهده شود و همین عامل نیز باعث شده تا با علم به این موضوع بتوانید یک استخر فوق العاده را مشاهده کنید. اگر بخواهیم به صورت دقیق تری به بررسی این بخش بپردازیم باید عنوان کنیم که شما بر روی بدنه این محصول تنها می توانید رنگ های قهوه ای را به راحتی مشاهده کنید و در واقع هیچ رنگ دیگری در این بخش مشاهده نمی شود. علاوه بر این ها حتی رنگ پایه ها و ستون های این محصول هم از همین رنگ شکل گرفته است به این صورت که خیال شما قطعا از این بابت راحت خواهد بود.

مسئله بعدی بحث دارا بودن دو دریچه به صورت شفاف در بخش های بالایی این استخر می باشد. این دو دریچه باعث شده است تا هم جلوه این محصول زیبا تر شود و هم بتوانید با باز کردن آن ها در مواقعی که قصد تخلیه آب استخر را با سرعت بالا دارید ، به راحتی این کار را انجام دهید که قطعا نکته ای مهم خواهد بود. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که نام تجاری شرکت بست وی بر روی بدنه اصلی این محصول با رنگ سفید به چشم می خورد که خیال شما از بابت خرید یک محصول مطمئن و اورجینال نیز راحت شده است. هم چنین بهره مندی از محفظه های کوچکی برای برای اتصال پمپ تصفیه آب و همین طور لوله کشی های موجود نیز به صورت کاملا ساده و در عین حال با رعایت استاندارد های موجود بر روی بدنه اصلی این استخر نیز به چشم می خورد که از دیگر موارد مهم این محصول در بحث طراحی به شمار می رود.

دیگر ویژگی مهمی که باید به آن اشاره کنیم بحث ساختار فریم های این استخر می باشد. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که این پایه ها به صورت ایستاده در کنار این استخر قرار می گیرند به این صورت که شما با اتصال تمامی این پایه ها از بخش های بالایی و با قرار دادن آن ها بر روی زمین با توجه به ساختار بخش کف آن ها که به صورت گرد بوده و وزن این استخر را به صورت کامل تحمل می کند ، می توانید یک استخر فوق العاده را در اختیار داشته باشید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پایه ها همگی با استفاده از یک نوار مقاوم که بر روی بدنه این استخر و در بخش های پایینی این محصول مشاهده می شود ، بسته می شوند که نکته ای مهم در خصوص این استخر پیش ساخته به شمار خواهد رفت.

کیفیت بدنه و اقلام همراه

در بخش قبلی شما به صورت کامل با ویژگی های طراحی و ساختار این محصول آشنا شدید. شاید یکی از دلایل مهمی که خیلی از افراد با دیدن آن اقدام به خرید و انتخاب این استخر می کنند همین بحث ظاهر و نوع طراحی باشد. در کنار این نکته اما بحث مهم تری هم وجود دارد که بحث کیفیت این محصول و هم چنین اقلام همراه آن خواهد بود. در واقع اگر محصول انتخابی شما تنها دارای زیبایی باشد و از نظر جنس و کیفیت نتواند نیاز شما را به صورت کامل برطرف سازد ، شما می بایست از خرید محصول صرف نظر کنید. در همین راستا نیز در این بخش سعی داریم تا در مورد جنس و کیفیت استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی هم با شما صحبت کنیم تا خیالتان از این بابت هم به صورت کامل راحت شود.

در همین رابطه در گام نخست می بایست اشاره کرد که بدنه اصلی این استخر به صورت کامل از نوع PVC برزنتی طراحی و تولید شده است. این جنس همان طور که می دانید در تولید انواع استخر های پیش ساخته مورد استفاده بوده و خیلی از محصولات دقیقا با بهره گیری از همین جنس طراحی و تولید می شوند که قطعا از این بابت خیال شما راحت خواهد بود. نکته دیگر در خصوص این محصول بحث کیفیت این جنس است که باید به این مسئله اشاره کنیم که این بدنه از ساختاری سه لایه طراحی و تولید شده است. در واقع در بخش میانی این لایه ها شما می توانید با یک الیاف ابریشمی مواجه شوید که باعث می شود تا مقاومت و استحکام این محصول فوق العاده بالا رود.

هم چنین باید به این نکته اشاره کنیم که این بدنه قطعا قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی را به بهترین شکل ممکن دارا می باشد و هیچگونه افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ساختار را در داخل آن مشاهده نمی کنید. همین امر باعث شده تا این استخر از نظر کیفیت یک محصول ممتاز به شمار رود. در کنار این مورد نکته مهم دیگر در خصوص این استخر به بحث پایه های این محصول تعلق می گیرد. همان طور که در داخل جدول توضیحات این محصول به آن اشاره شده است ، این استخر با بهره گیری از پایه هایی از جنس استیل طراحی و تولید شده است. این پایه ها همگی به صورت رنگ ثابت و با ساختاری ضد زنگ طراحی شده است که قطعا از این نظر هم خیال شما راحت می باشد.

نکته دیگر در خصوص جنس اقلام همراه این محصول خواهد بود. در واقع در کنار این استخر همان طور که می دانید ، نردبان پیش ساخته ، زیر انداز و در پوش قرار دارد که این اقلام نیز همگی از کیفیت های عالی ساخته شده اند. زیر انداز این محصول از نوع برزنتی بوده و سعی شده تا با ضخامت فوق العاده و به صورت نرم و انعطاف پذیر طراحی شود. این عامل خود سبب شده است تا این محصول بدون نگرانی در زیر استخر شما قرار گرفته و باعث شود تا پس از راه رفتن بر روی این محصول خیال شما از بابت نرمی و راحتی کف استخر راحت شود.

بحث بعدی در خصوص درپوش استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی می باشد. این درپوش نیز به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر فضای موجود بر روی استخر را در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را ندارید پوشش داده و از بابت کیفیت و ضخامت این محصول هم خیالتان راحت باشد. هم چنین نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث کیفیت نردبان موجود در کنار استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی می باشد. این نردبان هم خود به صورت استیل و با یک کیفیت عالی طراحی شده است که تمامی استاندارد های لازم را رعایت کرده و به گونه ای شکل گرفته که تمامی افراد می توانند بدون نگرانی با استفاده از این نردبان به داخل این استخر عبور و مرور کنند.

قابلیت نصب لوازم جانبی

از دیگر ویژگی های خوبی که این استخر برای شما فراهم کرده است بحث قابلیت نصب لوازم جانبی می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا به صورت کامل در کنار این استخر لوازم و تجهیزات جانبی مورد نیاز خود را هم خریداری نموده و بر روی آن پیاده سازی کنید. از مهم ترین این تجهیزات می توان به نصب آبپاش ، چراغ های LED ، گرمکن آب استخر و همین طور اسپیکر های ضد آب اشاره کرد. در واقع این استخر به گونه ای طراحی شده است که شما جهت زیبا سازی فضای داخلی این محصول قادر خواهید بود تا به راحتی دور تا دور این محصول را با استفاده از چراغ ها و لامپ های LED شکل دهید. هم چنین این محصول به گونه ای ساخته شده که با نصب آبپاش و یا فواره های آب قادر خواهید بود تا تفریح آبی خود را مهیج تر نموده و از تمامی ویژگی های خوب این استخر در بهترین حالت ممکن استفاده کنید.

علاوه بر این ها خیلی از افراد نیز سعی می کنند با خرید و نصب جداگانه یک گرمکن آب استخر از آب گرم هم در داخل این محصول استفاده کنند که این نکته هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود تا استخر شما یک محصول عالی و خاص به شمار رود. هم چنین قابلیت استفاده از اسپیکر هایی که شرکت های اینتکس و بست وی آن ها را به صورت ضد اب طراحی کرده اند هم باعث می شود تا با قرار دادن آن ها بر روی آب هم از موسیقی در حین استفاده از این استخر لذت ببرید و هم ویژگی ها و مزیت های استخر خود را افزایش دهید که تمامی این موارد با توجه به نوع طراحی استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی امکان پذیر خواهد بود.

ضمانت محصول و شیوه خرید

در کنار تمامی موارد عنوان شده در این مطلب باید به این مسئله هم اشاره کنیم که استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی دارای یک ضمانت یکساله و هم چنین خدمات پس از فروش پنج ساله می باشد. در واقع اگر نصاب ها و مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس این محصول را برای شما نصب کنند ، شما از این مزیت برخوردار خواهید شد و تا پنج سال هر گونه ایراد ، سوال و یا تجهیزات اضافی این استخر را که نیاز داشته باشید ، به راحتی می توانید از فروشگاه و نمایندگی تهران اینتکس خریداری کنید. علاوه بر این ها این محصول هم اکنون دارای یک قیمت ارزان و تخفیف فوق العاده می باشد که پیشنهاد می کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

در واقع شما قادر خواهید بود تا با چند کلیک ساده این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل این محصول را دریافت کرده و از ویژگی ها و کیفیت عالی این محصول اطمینان حاصل نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب23062 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...