استخر پیش ساخته فانتزی بست وی

bestway 5612f

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فانتزی بست وی

استخر پیش ساخته فانتزی بست وی یکی از استخر های شیک و خاصی می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. تا قبل از تولید این محصول تمامی استخر های پیش ساخته عموما با طراحی های ساده و یکدست تولید می شدند اما شرکت بست وی این بار سعی کرد تا با یک طراحی خاص و منحصر به فرد خلاقیت خود را در تولید این استخر های پیش ساخته به رخ همه بکشد. در همین راستا باید اشاره کنیم که این محصول دارای ساختاری بی نظیر می باشد که بدنه آن با بهره گیری از طرح های کودکانه ای نظیر پاندا ، روباه و دیگر موارد شکل گرفته است. ساختار این محصول متشکل از پایه ها و فریم های متصل به هم می باشد که به ساده ترین شکل ممکن با توجه به وجود DVD آموزشی در کنار این محصول می توانید اقدام به نصب و راه اندازی این محصول نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این استخر پیش ساخته نیز از نوع PVC و با بهره گیری از الیاف شمعی برزنتی طراحی و تولید شده و فریم های موجود در کنار این استخر هم آلومینیومی می باشند که استحکام و کیفیت بالایی خواهند داشت. بهره مندی از دریچه تخلیه آب در کنار ظرفیت آب استاندارد هم از دیگر موارد مهم در خصوص این استخر است. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون می توانید اقدام به ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فانتزی بست وی

استخر پیش ساخته فانتزی بست وی هم از دیگر محصولاتی است که با یک ساختار کاملا شیک و جذاب طراحی شده و سبب شده است که افرادی که قصد خرید یک استخر پیش ساخته را دارند و نیاز به جذابیت در بخش بدنه و طراحی محصول دارند نیز بتوانند با آسودگی خاطر دست به انتخاب این محصول بزنند. در همین راستا شاید باید به یک سری موارد دیگر نیز اشاره داشته باشیم که بتوانید با خیالی آسوده خرید یک استخر پیش ساخته را انجام دهید. این نقد و بررسی به صورت کامل و جامع اطلاعات این محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد پس تا انتها با ما همراه باشید.....

ابعاد و اندازه های محصول

الین مسئله ای که قطعا برای خرید افراد بسیار مورد توجه قرار می گیرد بحث ابعاد و اندازه های یک محصول است. شما باید دقت داشته باشید که یک استخر پیش ساخته چه فضایی را اشغال می کند و با علم به این موضوع سعی کنید تا دست به خرید این محصول بزنید. با توجه به این مقدمه باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته دارای قطر 274 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد در کنار ارتفاع 66 سانتی متری این استخر پیش ساخته باعث شده تا یک محصول ایده آل را در اختیار داشته باشید که قطعا می تواند در خرید و انتخاب محصول مورد نظر شما بسیار تاثیر گذار باشد.

در کنار این موارد باید اشاره کنیم که شما نیاز به 3221 لیتر آب برای پر کردن کامل این استخر خواهید داشت. این حجم از آب فضای 90 درصد داخل استخر می باشد که بیشتر از این مقدار را نباید پر کنید زیرا آب استخر سرازیر شده و خارج خواهد شد. هم چنین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این استخر پیش ساخته تنها 14.1 کیلو گرم وزن دارد که قطعا در هنگام خرید حمل و نقل این محصول هم برای شما ساده و آسان خواهد بود.

نوع طراحی استخر پیش ساخته

در بخش قبلی سعی کردیم که به صورت کامل خصوصیات این استخر از نظر ابعاد و موارد اینچنینی را مورد بررسی قرار دهیم. حال در این بخش باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد که قطعا این ساختار گرد می تواند نشان از جذابیت این محصول داشته باشد. هم چنین باید اشاره کنیم که طراحی صورت گرفته بر روی این محصول هم از دیگر موارد مهمی است که قطعا در هنگام خرید برای شما جلب توجه خواهد کرد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر دارای طراحی فوق العاده شیک و جذابی است که بر روی ان طرح پاندا در کنار گل و گیاه های مختلف با رنگ ها و طرح های گوناگون دیده می شود که این مسئله نیز باعث خواهد شد که به بهترین شکل ممکن بتوانید یک محصول فانتزی را در اختیار داشته باشید.

ویژگی های استخر پیش ساخته

در کنار مباحث اعدادی و ظاهر این محصول که در خصوص آن ها در بخش های قبلی به صورت کامل صحبت کردیم ، حال در این بخش نیز سعی خواهیم کرد که در خصوص دیگر ویژگی های این محصول هم با شما صحبت کنیم. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر از نظر جنس و کیفیت هم توانسته نمره قبولی را دریافت کند. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر از نوع برزنتی طراحی و تولید شده که با توجه به ضخامت و چند لایه بودن این محصول قطعا می تواند گزینه ای ایده آل به شمار رود. هم چنین در کنار بدنه شما می توانید پایه های آلومینیومی و مستحکمی را هم در کنار این استخر ببینید که این موارد نیز به صورت ضد زنگ شکل گرفته و به هیچ عنوان افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ساختار نخواهد داشت.

هم چنین اگر شما قصد دارید تا به صورت دائم از این استخر پیش ساخته استفاده کنید بهتر است که یک عدد پمپ تصفیه آب را هم در اختیار داشته باشید و به صورت جداگانه این مورد را هم خریداری کنید تا بتوانید با آسودگی خاطر از یک استخر کامل و با امکانات عالی بهره مند شده و به صورت خانوادگی از ان استفاده کنید. حال با توجه به این توضیحات شما خرید این استخر را می توانید از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران انجام دهید.

نوعگرد
ظرقیت آب3221 لیتر
قطر274 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...