استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس ۲۰۲۳

intex 26396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل جدید ۲۰۲۳ یک استخر کامل و با دیزاین جدید با بدنه پی وی سی طرح چوب با امکانات کامل و ظاهری زیبا و بروز شده با تولید این استخر پیش ساخته دیگر نیازی به ساخت استخر برای ویلا نیست و بهترین و زیبا ترین جایگزین استخر های بتنی و سنتی خواهد شد ، این مدل طراحی بسیار عالی و زیبایی دارد که از هر نظر میتوان گفت بهترین استخر تولید شده این شرکت بوده که قابلیت این را دارد که بدون نیاز به حفاری و کندن زمین یک استخر کامل و زیبا را راه اندازی کنید ، قیمت این محصول حدود یک چهارم ساخت استخر میباشد که به لحاظ کارکرد هم بسیار بهتر از استخر های داخل زمین و فایبرگلاس میباشد ، این استخر با بسته بندی و آکبند برای مشتری ارسال و نصب میشود و این خدمات به عهده فروشگاه میباشد ، نصب و راه اندازی این محصول کمتر از ۲ ساعت انجام میشود و به همراهم خود یک پمپ تصفیه شنی بزرگ دارد که میتواند آب داخل استخر به طور کامل تصفیه و شفاف نماید ، به وسیله نردبان دو طرفه ای که همراه این محصول است میتوانید براحتی وارد استخر و خارج شوید که این نربان هم به شکل پرتابل هست و میتوانید در هر جای استخر که مناسب بود قرار دهید ، این محصول به همراه خود یک عدد درپوش و زیر انداز هم دارد که برای محافظت از استخر کاربرد دارد ، برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیل اینتکس میتوانید به شکل اینترنتی و یا حضوری آنرا سفارش دهید.

مطمعنا همواره استخر ها و هر وسیله ای که طراحی جدید دارند و در سال های اخیر تولید شده اند ، از فناوری های بیشتر و تکنولوژی های به روز تر برای ساخت آن ها استفاده شده است و تولید کنندگان هر محصول با آزمون و خطاهایی که در گذشته داشته اند ، راه های صحیح ساخت استخر پیش ساخته و یا محصولات دیگر را یافته اند ، به همین دلیل است که بسیار توصیه می شود که از این محصولات جدید استفاده کنید . استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس نیز اینگونه بوده و شرکت اینتکس برای اولین بار ، این استخر را در سال 2023 رونمایی کرده است . بنابراین اگر آن را حتی از نظر ظاهری با مدل های قدیمی تر مقایسه کنید ، تفاوت های عمده و ظاهر مدرن این محصول را به وضوح خواهید دید . 

همواره تاکید شده است که استخر های پیش ساخته ای که دارای بدنه فایبرگلاسی می باشد ، از نظر دوام نیز بسیار عالی و مقاوم خواهد بود ، زیرا این جنس یک لایه تقویت کننده بدنه استخر است که می تواند از هر گونه آسیب به استخر جلوگیری کند . معمولا استخر های پیش ساخته که ای که طراحی ساده ای دارند و بدنه آن ها از فایبرگلاس تقویت نشده است ، در صورت برخورد اجسام تیز و برنده و یا کشیدگی محکم بر سطوح زبر ، ممکن است آسیب ببینند ، بنابراین شرکت اینتکس در ساخت استخر پیش ساخته فایبرگلاس 2023 خود ، این مشکل را رفع کرد است و همچنین سعی کرده تا بدنه استخر را نیز به صورت طرح دار تولید کند تا شما عزیزان و دوست داران استخر های پیش ساخته ، بتوانید استخری بسیار شیک و لوکس را در ویلا یا باغ های خود داشته باشید و در هنگام استفاده از آن ها ، نهایت لذت را ببرید .  

  • طول : ۴ متر
  • عرض : ۳ متر
  • عمق : ۱ متر
  • ظرفیت : ۱۰۰۰۰ لیتر
  • برند : اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...