استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی

bestway 56668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی از سری محصولاتی که قطعا می توان از نظر مقاومت و استحکام بدنه به بهترین شکل ممکن روی آن حساب کرد. اگر به دقت به تصاویر و همین طور ویژگی های این محصول توجه کنید متوجه خواهید شد که این کالا توانسته با یک ساختار گرد شکل بگیرد. هم چنین بدنه اصلی این محصول نیز با ساختاری از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است که این ساختار سبب شده تا از نظر استحکام شما با یک محصول بسیار مقاوم رو به رو شوید. طراحی این استخر به صورت ساده و با رنگ سفید شکل گرفته و تنها لبه های بالایی و زیرین این محصول است که از رنگ آبی تولید شده است. هم چنین حک شدن برند بست وی بر روی این محصول نیز باعث اطمینان خاطر مشتریان خواهد شد. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که ساختار داخلی این محصول نیز از نوع و جنس استیل شکل گرفته که سبب شده تا با توجه به ضخامت این محصول قطعا خیال شما از خرید و کیفیت بالای این محصول راحت باشد. در کنار این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری و همین طور یک عدد فیلتر تصفیه آب به صورت جداگانه نیز قرار دارد که دیگر شما نیاز به تهیه جداگانه و مجزای این موارد میز نخواهید داشت. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول به سفارش اروپا تولید شده است. با در نظر گرفتن تمام این خصوصیات حال شما می توانید دست به ثبت سفارش و خرید این محصول بزنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی یکی دیگر از استخر های پیش ساخته شیک و جذابی است که قطعا از نظر بدنه و کیفیت می تواند یک گزینه مناسب برای خرید به شمار رود. قطعا افرادی که قصد خرید یک استخر پیش ساخته محکم و با دوام را دارند می توانند با خیالی راحت دست به خرید این محصول بزنند. در همین راستا نیاز است که قبل از خرید در خصوص این محصول اطلاعات کامل و جامعی داشه باشید پس سعی خواهیم کرد که در این نقد و بررسی به بهترین شکل ممکن ویژگی های این محصول را برای شما شرح دهیم...

ساختار ، نوع طراحی و جنس بدنه

اولین خصوصیت مهمی که این استخر پیش ساخته داراست بحث بدنه مقاوم و در عین حال ساختار ایده آلی است که این محصول نیز همانند اکثر استخر های پیش ساخته دارا می باشد. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته دارای یک ساختار کاملا گرد می باشد که این گرد بودن باعث شده تا شبیه به اکثر محصولات و استخر ها باشد. هم چنین این گرد بودن به گونه ای است که شما این مزیت را در اختیار دارید که از فضای داخلی این استخر به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

مسئله مهم دیگر در خصوص این استخر پیش ساخته بحث در خصوص رنگ این کالاست که قطعا این مسئله هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. شما می توانید مشاهده کنید که بخش بیرونی این محصول به صورت یکدست سفید رنگ بوده و لبه بالایی و زیرین این محصول نیز آبی رنگ است. هم چنین بخش داخلی این استخر هم با رنگ آبی یکدست طراحی شده است که این ترکیب رنگ باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است. علاوه بر این ها بر روی بده این محصول شما می توانید نام تجاری بست وی را هم مشاهده کنید که باعث راحتی خیال شما خواهد شد.

علاوه بر این ها نکته مهم دیگری که باید در ارتباط با این استخر پیش ساخته عنوان کنیم بحث جنس و کیفیت این محصول است. قطعا کیفیت بالای این کالا باعث شده است که شما بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است. هم چنین پایه های این استخر هم از نوع استیل ضد زنگ شکل گرفته و کاملا رنگ ثابت و ضد آب می باشند که قطعا نگرانی از بابت افت کیفیت و یا تغییر ساختار را به صورت کامل از بین برده است.

ابعاد و اندازه های محصول

در کنار موارد عنوان شده در بخش قبل مسئله مهم تری هم وجود دارد که آن هم بحث ابعاد و اندازه های این استخر پیش ساخته خواهد بود. شما باید با توجه به ابعادی که در اختیار دارید و قصد دارید تا استخر را در آن ناحیه قرار دهید اقدام به خرید و ثبت سفارش یک محصول کنید. با توجه به این بحث حال باید عنوان کنیم که این محصول در قطر 330 سانتی متر و ارتفاع 84 سانتی متر تولید و عرضه شده است که باعث شده تا شما یک محصول ایده آل و جذاب را از این حیث در اختیار داشته باشید.

هم چنین باید عنوان کنیم که این محصول دارای ظرفیت آب 6757 لیتر بوده و وزن این استخر در داخل بسته بندی و قبل از راه اندازی 44.1 کیلو گرم می باشد که باعث خواهد شد تا یک محصول محکم ، مقاوم و سنگین وزن را در اختیار داشته باشید.

ویژگی ها و امکانات استخر

از نظر ویژگی و امکانات شاید مهم ترین بحثی که می توان در خصوص این استخر عنوان کنیم بحث کیفیت بالای بدنه این استخر پیش ساخته خواهد بود. هم چنین به جز این مسئله باید اشاره داشته باشیم که این محصول در کنار خود یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری را هم قرار داده است که شما دیگر نیاز به خرید و صرف هزینه مجزا برای تهیه این پمپ نخواهید داشت. این مسئله قطعا مهم ترین ویژگی و امکانی است که این کالا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با در نظر گرفتن این مسئله و دیگر مواردی که در این مطلب عنوان کردیم حال شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن خرید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

نوعگرد
ظرقیت آب6757 لیتر
قطر330 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
جایگزین استخر های بتنی ، چوبی و برزنتی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...