استخر پیش ساخته فریمی 404 × 201 × 100 با نردبان

bestway 56441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 404 × 201 × 100 با نردبان

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 404 در 201 در 100 سانتی متر همراه با نردبان پیش ساخته دومین سایز از استخر های پیش ساخته مستطیلی تولید شده توسط شرکت بست وی محسوب شده که بیشتر برای تفریحات آبی خانوادگی تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته تفاوت ظاهری با مدل دیگر خود نداشته و تنها در داشتن یک نردبان پیش ساخته دارای تفاوت خواهد بود به همین جهت از نظر قیمت نیز تفاوت چندانی بین آنها وجود نخواهد داشت. این استخر نیز جنس بدنه ای مانند مدل های مشابه خود داشته و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه باعث حمل و جا به جایی راحت آن در هر مکان مورد نظری شود. نحوه راه اندازی این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به زمان زیادی نخواهد داشت. این استخر قابل نصب و راه اندازی توسط مصرف کننده نیز خواهد بود. تنها کافیست از پکیج آموزشی همراه استخر استفاده کند. لوازم های جانبی در نظر گرفته شده برای این کالا پمپ تصفیه آب فیلتری و همچنین یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر می باشد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 404 × 201 × 100 با نردبان

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 با نردبان از سری استخر های پیش ساخته حاضری و از قبل طراحی شده فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید با خرید آن ، یک استخر خانگی ارزان قیمت و با امکانات کامل داشته باشید . استفاده از این استخر های پیش ساخته می تواند راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد چرا که بدون نیاز به احداث و نیاز به مصالح می توانید این استخر را پس از خرید نصب و راه اندازی کنید .

با توجه به سهولت در راه اندازی و نداشتن دردسر زیاد ، بسیاری از افرادی که به دنبال یک استخر خانگی و ویلایی هستند ، به سمت و سوی این استخر آمده و از این محصولات پیش ساخته استفاده می کنند . با توجه به جدید بودن این محصولات ، قصد داریم تا با نقد و بررسی که در ادامه خواهیم کرد ، راهنمای خوبی برای خرید استخر پیش ساخته شما مشتریان گرامی باشیم .

طراحی و نحوه تولید استخر پیش ساخته

تولیدات این استخر پیش ساخته از صفر تا صد توسط شرکت بست وی صورت گرفته است که با تجربه بسیار بالای خود همواره با جدید ترین تکنولوژی ها و استفاده از بهترین اجناس ، محصولاتی را با سطح کیفی بسیار بالا تولید کرده است . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است ، استفاده از فریم در تولیدات استخر ها ، توانسته دوام و استحکام بالایی را به محصولات ببخشد و طول عمر آن ها را افزایش دهد . از استخر های فریمی حتی می توان به عنوان استخر دائمی برای خانه یا ویلا استفاده کرد . و اما فریم این استخر بدنه را بر روی خود سوار کرده و نگهداری می کند ، تا بدین ترتیب چارچوب استخر تشکیل شده و استخر را با آب پر کنید . 

استفاده از این استخر پیش ساخته به دو صورت روکار و توکار امکان پذیر است ، یعنی شما می توانید به دلخواه استخر را بر روی زمین و یا در داخل زمین و به مانند استخر های بتنی راه اندازی کنید . اما راه اندازی این محصولات بر روی زمین می تواند راحتی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد . از ویژگی های منحصر به فرد استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 با نردبان می توان به قابلیت حمل و جابجایی آن اشاره کرد که با راه اندازی بر روی زمین می توانید جابجایی و حمل را آسان تر کنید . این استخر نیز قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب را دارد که می توانید از آن استفاده نمایید .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 با نردبان با توجه به ابعادی که دارد می تواند 6478 لیتر آب را در درون خود جای دهد ، به همین دلیل نیز بست وی برای محصول فوق پمپ تصفیه ای از نوع فیلتری قرار داده است تا بتوانید این حجم از آب را تصفیه کنید و از کثیف شدن و کدر شدن آن جلوگیری کنید . پمپ تصفیه آب این استخر از نوع فیلتری می باشد که می توانید فیلتر آن را پس از کثیف شدن تعویض نمایید . شما می توانید فیلتر های این پمپ تصفیه آب را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کرده و آن را تعویض نمایید . 

جنس استخر پیش ساخته

برای تولید این استخر پیش ساخته ، برای بدنه از pvc برزنتی با الیاف شمعی و برای پایه های آن از آلومینیوم ساخته شده است . این دو جنس کاملا ضد آب بوده و عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت می باشد ، به همین دلیل در مجاورت با رطوبت و اکسیژن پوسیده و یا آسیب نخواهد دید . بدنه برزنتی این استخر به دلیل استفاده از پی وی سی و الیاف شمعی بسیار ضخیم شده و می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . هر دو جنس استفاده شده در محصول از وزن سبکی برخوردار بوده و این موضوع سبب شده است تا استخر بسیار سبک و قابل حمل شود .

هدف بست وی از استفاده از آلومینیوم نیز وزن سبک این فلز می باشد . اکسایش در آلومینیوم نیز پایین تر از هر فلز دیگری می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و محصولات خود را سفارش دهید و اطلاعات کاملی را در رابطه با محصولات مد نظر کسب نمایید .

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...