استخر پیش ساخته فریمی 366×76 بدون پمپ تصفیه

bestway 56500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 366×76 بدون پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته محصول سال 2016 Bestway که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های این شرکت ساخته شده است. بدنه اصلی آن از جنس برزنت و PVC می باشد که توانایی تحمل 6473 لیتر را دارد. پایه های این استخر پیش ساخته نیز از آلومینیوم روکش دار ساخته شده و کاملا ضد زنگ است. استخر پیش ساخته فریمی کاملا پرتابل یا قابل حمل بوده و می توانید آن را با جمع کردن و نصب دوباره به محل جدیدی منتقل کنید.  مناسب استفاده های خانوادگی و صنعتی برای پرورش ماهی و ... .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 366×76 بدون پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته فریمی 366×76 بدون پمپ تصفیه از سری استخر های طراحی شده در سایز نسبتا کوچک می باشد که دارای قطری به اندازه 366 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر است . این استخر اگرچه دارای سایز کوچکی می باشد اما برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن برای تفریحات آبی و یا آب درمانی و ریلکس کردن استفاده کنند . این محصولات ویژگی های بسیار زیادی دارند که سبب شده است تا بسیاری از دوست داران استخر های خانگی این محصولات را برای تفریح و بازی استفاده کنند . عمق 76 سانتی متری این استخر نیز به کودکان اجازه خواهد داد تا بتوانند بدون نیاز به وسایل و تجهیزات ایمنی همچون جلیقه بادی و ... از استخر استفاده کنند . شما می توانید این محصول را برای مهد های کودک برای بازی ها و تفریحات کودکان نیز خریداری کنید .

نوع طراحی و تولید استخر پیش ساخته فریمی

استخر پیش ساخته فوق همانطور که از نام آن و همچنین تصاویر مربوطه مشخص است دارای طراحی فریمی می باشد . استفاده از طراحی فریمی توسط شرکت های سازنده مطرح برای تولیدات استخر پیش ساخته سبب شد تا این محصولات دوام و استحکام بالایی را پیدا کرده و بتوانند به خوبی وزن آب را تحمل نمایند . شرکت بست وی نیز با استفاده از تجربه کاری بسیار بالای خود و با آزمون و خطاها توانسته بهترین فریم را برای استخر های پیش ساخته خود ایجاد کند تا این استخر ها بدون نیاز به هیچ نوع پایه کمکی بتوانید استخر را بر روی زمین راه اندازی و استفاده کنید .پایه ها در واقع وظیفه نگهداری بدنه این استخر را بر عهده دارند که در هنگام راه اندازی نیاز است تا به خوبی بدنه را به پایه ها متصل کرده و محصول را راه اندازی کنید .

این استخر دارای فریم گرد بوده و برای ساخت آن از 12 عدد پایه استفاده شده است که بخش های بالایی آن به صورت میله گرد طراحی شده است . بست وی به مانند بسیاری از محصولات خود ، در بدنه این استخر پیش ساخته نیز دریچه هایی را برای اتصال پمپ تصفیه آب قرار داده است که می توانید از آن طریق پمپ هایی با توان مختلف را به استخر نصب کنید . اما توجه داشته باشید که مدل فوق در کنار خود پمپ تصفیه آب نداشته و در صورت نیاز می توانید پمپ را به صورت مجزا خریداری کنید . با توجه به عدم پمپ در کنار این محصول قیمت استخر پیش ساخته فوق ارزان تر در نظر گرفته شده است .

جنس استخر پیش ساخته فریمی

دوام و کیفیت استخر پیش ساخته به دو عامل نوع طراحی و آرگونومی ساخت و همچنین جنس استفاده شده برای ساخت بدنه و پایه های استخر می باشد ، بنابراین در هنگام خرید استخر پیش ساخته نیز به این دو عامل مهم توجه داشته باشید . البته شرکت اینتکس همواره سعی کرده است تا در طول سال ها فعالیت خود ، استخر هایی با دوام را تولید کند که در این زمینه نیز کالا موفق بوده است . بست وی برای تولید استخر از بدنه برزنتی استفاده کرده است .

پارچه برزنت به دلیل مقاومت بالا و همچنین خاصیت ضد آبی برای ساخت بسیاری از محصولات همچون چادر های مسافرتی حرفه ای و ضد آب ، کوله پشتی ها و ... استفاده شده است ، به همین دلیل نیز بست وی از نمونه پارچه های برزنتی ضخیم با الیاف شمعی ضد آب استفاده کرده است . نوع جنس فریم این استخر نیز از آلومینیوم می باشد که می توان آن را مناسب ترین گزینه برای ساخت استخر های پیش ساخته دانست زیرا وزن سبکی داشته و موجب کاهش وزن استخر خواهد شد .

راه اندازی استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر پیش ساخته فوق کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود ، لذا با کسب تجربه می توانید سریع تر نیز استخر پیش ساخته خود را راه اندازی کنید . ابعاد نسبتا کوچک این استخر سبب شده است که بتوانید به سهولت آن را جابجا کرده و راه اندازی کنید . بست وی نیز برای آموزش های لازم و ارائه پاره ای از توضیحات و نکات مهم ، دی وی دی های آموزشی را در کنار محصول قرار داده است که می توانید آن را مشاهده کنید .

توجه داشته باشید که برای راه اندازی این استخر پیش ساخته از زیرانداز استفاده کنید . زمین های چمنی حتی نیاز به زیرانداز ندارند ، اما بهتر است چمن را از هر گونه شاخ و برگ پاک کنید . زمین های آسفالت برای راه اندازی مناسب نیستند ، زیرا زبری زمین می تواند سبب آسیب دیدن کف استخر شود .

نوعگرد
ظرفيت آب4673 ليتر
قطر366 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...