استخر پیش ساخته فریمی 76×366 با پمپ 110 ولت

intex 28711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 با پمپ 110 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 76×366 با پمپ تصفیه 110 ولتی از دیگر استخر های گرد جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در منزل و فضای باز عرضه شده است. این نوع استخر دارای سه مدل بوده که از نظر کیفیت و ابعاد تفاوتی با هم نداشته بلکه در داشتن و نوع پمپ تصفیه با هم متفاوت هستند. این استخر فریمی نیز مانند همنوعان خود ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که ضخامت و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت. بدنه ای که در برابر فشار و دمای آب و همچنین در برابر ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود و از طرفی در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین امکان استفاده از این کالا در فضای باز فراهم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این استخر می توان به نصب آسوده ، داشتن DVD آموزشی ، داشتن پمپ تصیفه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر و همچنین دریچه مخصوص تخلیه آب اشاره نمود.

استخر پیش ساخته فریمی 366*76 با پمپ 110 ولت 

استخر های پیش ساخته با توجه به ساختاری که دارند مورد استفاده مصرف کنندگان در محیط های مختلف به منظور استفاده های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند . این استخر پیش ساخته دارای ساختاری گرد و همچنین ابعادی نسبتا کوچک می باشد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی که با محدودیت فضا رو به رو هستند به شمار بیاید .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم و به بررسی نقاط قوت و ضعف این استخر پیش ساخته از کمپانی اینتکس بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . جنس بدنه مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورها برای استخرهای پیش ساخته می باشد که می تواند نقطه قوت یک استخر در هنگام انتخاب توسط مشتری به شمار بیاید . برند اینتکس با تکیه بر سابقه چندین ساله خود در زمینه تولید استخر های پیش ساخته ، بدنه این استخر را از نوع پی وی سی برزنتی همراه با روکشی از جنس الیاف شمعی قرار داده است که یکی از برترین ترکیبات به شمار می آید .

این استخر پیش ساخته دارای پایه های نگهدارنده آلومینیومی می باشد که دارای خاصیت ضد زنگ نیز هستند و از این رو به خیالی آسوده می توانید از آن در محیط های بیرون از خانه و زیر نور آفتاب استفاده نمایید . کنترل فشار حد اکثری آب و مقاوم بالا در برابر ضربه به استخر می تواند از مزیت های مهم بدنه این استخر پیش ساخته به شمار بیاید .

پمپ تصفیه آب فیلتری 110 ولتی پمپ تصفیه آب موجود بر روی این استخر پیش ساخته از نوع 110 ولتی و فیلتری می باشد که ظرفیت تصفیه آب 2006 لیتر در ساعت را داراست و این حجم از تصفیه در ساعت برای استخری با ابعاد کوچک می تواند بسیار ایده آل باشد . لازم به ذکر است که دو دریچه برای نصب پمپ تصفیه آب بر روی این استخر وجود دارد که در صورت نیاز به تصفیه بیشتر میتوانید از آن نیز استفاده نمایید . ابعاد ایده آل برای محیط های کم جا استخر های پیش ساخته به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند ، باید دارای ابعاد استاندارد باشند .

استخر های پیش ساخته در ابعاد بسیار متنوعی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان تولید و روانه بازارهای جهانی شده اند . این استخر پیش ساخته دارای ابعادی به قطر 366 سانتی متر در ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که کمی کوچکتر از سایر ابعاد استخر های تولید شده توسط برند اینتکس نیز است . پیشهاد ما به شما برای خرید این استخر ، به منظور استفاده در حیاط های کوچک خانگی و برای استفاده کودکان و نوجوانان جهت آب تنی در فصول گرم سال می باشد .

ظرفیت آب این استخر پیش ساخته نیز 6503 لیتر است که با توجه به دریچه های تخلیه آبی که برای این محصول تعبیه شده است می توانید از آن برای آبیاری درختان باغ و حیاط خود نیز استفاده کنید . سخن پایانی اگر دنبال استخری با کیفیت همراه با ابعاد نسبتا کوچک به همراه جنس بدنه فوق العاده هستید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان استخر پیش ساخته اینتکس همراه با پمپ تصفیه آب 110 ولتی می باشد که قدرت بالایی در زمینه تصفیه آب ( 2006 لیتر در ساعت ) دارد .

نصب این استخر پیش ساخته ساده و توسط آموزش تصویری که در دی وی دی به همراه پکیج این محصول برای شما ارسال می شود امکان پذیر است . استخر پیش ساخته فریمی 366*76 با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت همراه با لوازم جانبی مورد نیاز در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

نوعگرد
ظرقیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 110 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...