استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

intex 26728GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته فریمی  84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت یکی از استخر های گرد فریم دار در خانواده مدل های ارتفاع 84 سانتی متری بوده که به عنوان مدل جدید تر توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده است. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی بوده که از کیفیت و عمر بالایی برخوردار هستند. استخری که توسط پایه های آلومینیومی نصب شده و باعث افزایش استحکام آن شده است. بدنه این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که به راحتی در برابر فشار و دمای آب مقاوم لازم را از خود نشان خواهد داد. این نوع جنس بدنه با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف خوبی برخوردار بوده به همین دلیل قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد بود. همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب 12 ولتی قرار داده شده که توان تصیفه 2271 لیتر آب را در هر ساعت خواهد داشت. علاوه بر این یک درپوش و یک زیرانداز برای محافظت از استخر و یک نردبان پیش ساخته برای این کالا در نظر گرفته شده تا به راحتی از آن استفاده کنید.

در ابتدای این مطلب شما با یک سری از ویژگی های مهم یک استخر فریمی آشنا شدید. در این بخش ما سعی بر این داریم تا با دیگر خصوصیات یک استخر فریمی که این بار در ابعاد بالای 4 متر تولید و عرضه شده است شما را آشنا کنیم. در واقع شما در انتهای این مقاله پاسخ به تمامی سوالات خود را دریافت نموده و می توانید با آگاهی کامل از این محصول خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید ....

اولین بخش از این مطلب را هم به بررسی کامل ساختار و نوع طراحی این محصول اختصاص داده و پس از آن نیز با سوالات رایجی در خصوص این محصول و هم چنین موانع شما در هنگام خرید این بحث را ادامه خواهیم داد.

نوع طراحی ، ظاهر و کیفیت محصول

اگر بخواهیم ابتدای این مقاله را به بررسی نوع طراحی و ساختار این استخر پیش ساخته اختصاص دهید ، باید به صورت کامل عنوان کنیم که این استخر دارای یک ساختار گرد می باشد که این ساختار گرد به صورت فریمی و با اتصال فریم های مختلف به یکدیگر ساخته شده است. در واقع شما در نگاه اول به این محصول می توانید متوجه این بحث شوید که این استخر پیش ساخته به صورت یکدست و با بهره گیری از یک الگوی دایره ای شکل طراحی و عرضه شده است. با در نظر گرفتن این نکته حال باید به این مسئله توجه کنید که این ساختار گرد چه ویژگی هایی داشته و به چه صورت به صورت کامل شکل گرفته است.

در همین راستا در بخش نخست باید عنوان کنیم که در کنار گرد بودن ساختار این استخر ، شما می توانید به این نکته هم پی ببرید که بدنه اصلی این محصول با چه رنگی و با چه الگویی طراحی گردیده است. با توجه به این امر باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه اصلی و تمامی فریم های موجود بر روی این استخر با بهره گیری از رنگ یکدست آبی طراحی و تولید شده است. در واقع خیلی از افراد که قصد خرید استخر فریمی را دارند با در نظر گرفتن این نکته سعی می کنند تا این محصول زیبا را خریداری کنند تا از بابت در اختیار داشتن یک استخر شیک و جذاب خیالشان راحت شود. با توجه به این مسئله حال باید به این نکته اشاره کنیم که این رنگ آبی ساختار بیرونی استخر را شکل داده است و باعث شده تا فضای بخش های بیرونی این محصول به زیباترین شکل ممکن تولید گردد.

نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بحث رنگ پایه ها و همین طور ساختار شکل گیری و طراحی این موارد می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر از پایه ها و ستون های سفید رنگ تشکیل شده است. در واقع رنگ این پایه ها به صورت یکدست و بدون در اختیار داشتن هیچ رنگ دیگری تولید شده و باعث شده تا در کنار رنگ سفید شما با خیال راحت جلوه بی نظیری از یک محصول را مشاهده نمایید. علاوه بر این ها این پایه ها همگی به صورت صاف و با یک الگوی یکدست شکل گرفته اند به این صورت که بخش کف این پایه ها به صورت گرد و با ساختاری تولید شده که می تواند بدون تکان خوردن با بهترین شکل ممکن بر روی زمین قرار گیرد. هم چنین بخش های بالایی این پایه ها نیز به گونه ای تولید شده است که می توانید به راحتی هر چه تمام تر اتصال بین این پایه ها را انجام داده و اقدام به راه اندازی کامل این استخر کنید.

از بحث نوع طراحی این محصول که بگذریم ، به بحث کیفیت و جنس این محصول می رسیم که نکته ای بسیار مهم و اساسی خواهد بود. در واقع در کنار زیبایی های بصری یک محصول شما می بایست به بحث کیفیت و کارایی یک استخر هم توجه ویژه ای داشته باشید. در واقع مکمل زیبایی و جذابیت این محصول همین بحث کیفیت و جنس این استخر می باشد که باعث شده تا شما با خیالی آسوده تر این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این استخر از نوع شمعی برزنتی می باشد. این بدنه با کیفیت و ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا شما بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید با اطمینان از این محصول استفاده کنید.

در واقع ساختار این بدنه به گونه ای است که در صورت رعایت یک سری نکات و موارد مهم می توانید با خیالی راحت از بابت مقاوم بودن این محصول از ان بهره مند شوید. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر این است که ضخامت این بدنه به قدری است که اگر به صورت عمد اشیا نوک تیز مانند چاقو را به این محصول نزنید ، می توانید سالیان سال این استخر عالی را در اختیار داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که این بدنه در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز هیچ گونه افت کیفیت و یا تغییر ساختاری ندارد. همین عامل نیز باعث شده تا شما با خیالی آسوده و راحت بتوانید از این محصول در هر شرایط جوی و در تمامی استان های ایران استفاده کنید.

نکته بعدی در خصوص پایه ها و ستون های این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که تمامی پایه های این محصول به صورت آلومینیومی طراحی شده و همین عامل هم در سبک وزن بودن این محصول و هم چنین در ثبات کیفیت این کالا تاثیر گذار است. در واقع شما می توانید همانند بدنه اصلی این استخر با خیالی راحت به ستون های این محصول هم اطمینان کنید و همین امر هم سبب شده تا این استخر با خیالی آسوده خاطر راه اندازی شود. علاوه بر این ها این پایه ها به صورت ضد زنگ و رنگ ثابت شکل گرفته است که این عامل هم از دیگر مزایای مهم این استخر فریمی به شمار می رود.

از بحث کیفیت و طراحی این محصول که بگذریم به بحث اقلام همراه این محصول خواهیم رسید. شما باید به این مسئله توجه نمایید که این استخر پیش ساخته دارای یک سری اقلام می باشد که همین عامل باعث شده تا خیال شما از بابت عدم هزینه اضافی راحت شده و با یک محصول کامل رو به رو خواهید شد. همین مورد سبب شده تا شما بتوانید با در اختیار داشتن یک استخر کامل در کنار تجهیزات مخصوصی که دارد با راحتی خیال بتوانید از این استخر استفاده کنید. در ادامه به بررسی تک تک اقلام همراه این محصول خواهیم پرداخت.

بهره مندی از پمپ فیلتری

یکی از مواردی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد ، پمپ تصفیه آب می باشد. این پمپ تصفیه آب به صورت فیلتری طراحی و تولید گردیده است که با ولتاژ 12 ولتی کار می کند. این بحث ولتاژ یکی از مهم ترین خصوصیات این پمپ می باشد که باعث شده تا شما با کمترین میزان مصرف برق بتوانید این استخر را همیشه در شرایط تصفیه شده در اختیار داشته باشید. این سوال برای شما پیش خواهد آمد که این پمپ به چه صورت کار می کند و چه مقدار آب را می تواند تصفیه کند؟

در پاسخ به این سوالات باید عنوان کنیم که این پمپ تصفیه آب فیلتری به صورت کاملا ساده و آسان قابلیت نصب بر روی استخر را داراست. شما می توانید در کمترین زمان ممکن با استفاده از اتصالات مربوطه ، این پمپ را به بدنه اصلی این استخر وصل نموده و بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این پمپ این قابلیت را داراست که 2271 لیتر آب را در ساعت به بهترین شکل ممکن تصفیه کرده و با بهترین کیفیت ممکن بتوانید از این محصول استفاده نمایید.


زیر انداز

خیلی از افراد برای استفاده و راه رفتن در کف این استخر با مشکل مواجه می شوند. در همین رابطه نیز کمپانی های تولید کننده استخر پیش ساخته سعی کرده اند تا زیر انداز را در کنار محصولات خود به عنوان یک مزیت و آپشن قرار دهند. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که این استخر هم یکی از محصولاتی است که سعی کرده تا این نیاز را هم برای شما برطرف سازد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر در کنار بسته بندی خود زیر انداز را هم قرار داده است تا با استفاده از این زیر انداز بتوانید با خیال راحت در فضای نرم کف استخر قدم بگذارید. البته خیلی از افراد این زیر انداز را هم برای راه رفتن و استفاده در زیر استخر خود کافی نمی دانند و سعی می کنند تا با تهیه تاتامی و یا موارد مشابه دیگر سعی کنند تا یک فضای نرم و راحت را برای قدم زدن خود مهیا کنند.

نردبان

وسیله دیگری که در کنار این محصول قرار دارد یک عدد نردبان می باشد. این نردبان نیز قطعا بسیار کارآمد بوده و کار شما را راه خواهد انداخت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این نردبان به گونه ای شکل گرفته که قابلیت تا شدن را دارا می باشد. این قابلیت به این صورت است که شما پس از خارج کردن این نردبان از داخل بسته بندی می توانید به راحتی به داخل استخر عبور و مرور کنید. در واقع این نردبان این قابلیت را داراست که شما در هر زمان که قصد داشته باشید به سریع ترین شیوه ممکن اقدام به راه اندازی آن کرده و بر روی استخر این نردبان را تعبیه کنید. علاوه بر این ها از نظر کیفیت هم این محصول دارای بدنه ای آلومینیومی می باشد که با رنگ ثابت و به صورت ضد زنگ طراحی و تولید شده و باعث شده تا شما از نظر جنس این محصول هم خیالتان راحت شود.

درپوش

دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث دارا بودن درپوش می باشد. در واقع بهره مندی از درپوش برای یک استخر یکی از مواردی است که باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی در مواقعی که قصد استفاده از محصول را ندارید با قرار دادن کامل این درپوش بر روی استخر به راحتی از محصول خود در شرایط آرمانی و ایده آل استفاده نمایید. در واقع این مسئله برای شما پیش خواهد آمد که این درپوش این قابلیت را داراست که به صورت کامل فضای موجود بر روی استخر را پوشش داده و از نشستن گرد و خاک جلوگیری می کند.

سوالات متداول

آیا می توان از این استخر برای مصارف تجاری هم استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان کرد که این استخر این قابلیت را دارد که بتوانید با خیالی راحت برای مصارفی همچون پرورش ماهی هم از آن استفاده کنید. در واقع با توجه به ابعاد و کیفیت این استخر امکان استفاده های صنعتی و تجاری هم از این محصول دارا خواهدبود.

نصب این استخر به چند روش امکان پذیر می باشد؟

شما قادر خواهید بود تا هم به وسیله DVD آموزشی موجود در کنار این محصول اقدام به راه اندازی این استخر کنید و هم با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و درخواست کنید تا نصاب های مجرب شرکت در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کنند.

این محصول دارای گارانتی می باشد؟

استخر های پیش ساخته خارجی معمولا شامل گارانتی نمی شوند زیرا این محصول به صورت وارداتی به کشور آماده و پس از نصب به صورت صحیح و سالم در اختیار شما قرار می گیرند. تنها این محصولات دارای ضمانت اصالت کالا و هم چنین ضمانت تعمیر می باشد. البته فروشگاه تهران اینتکس این محصول را با ده سال خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهد کرد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت از سری استخر های آماده شرکتی می باشد که توسط برند مطرح و با سابقه اینتکس طراحی شده است . برند اینتکس همواره با تولیدات با کیفیت خود به محبوبیت بالایی رسیده و پر طرفدار ترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته را تولید و به بازار عرضه کرده است . تنوع در این محصولات سبب شده است تا بسیاری از خریداران بتوانند به راحتی و با در نظر داشتن فضای در دسترس ، استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنند .

با توجه به عمق نسبتا پایینی که این استخر پیش ساخته دارد ، تمامی سنین می توانند از محصول استفاده کنند و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده رقم بزنند . در بخش توضیحات ، به بسیاری از ویژگی های استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت اشاره شد ، اما در این بخش به برخی از سوالات و ابهامات مشتریان نسبت به استخر فوق خواهیم پرداخت .

استحکام و دوام استخر پیش سخته فریمی

استخر های پیش ساخته با توجه به طراحی که دارند به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آن ها استخر های فریمی می باشد . با توجه به جدید بودن این محصولات و عدم شناخت کافی ، برخی از مشتریان معتقد هستند که استخر های پیش ساخته دوام بالایی نداشته و نمی توانند به مانند استخر های بتنی و سیمانی باشند . اما در نظر داشته باشید که هر محصولی علاوه بر مزایا ، دارای معایبی نیز هستند که با مقایسه بین استخر های پیش ساخته و بتنی می بینیم که استخر های بتنی دارای مزایا بسیاری بوده و همچنین استحکام و دوام بالایی دارند .

اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس استخر های پیش ساخته خود را به صورت فریمی تولید کند . فریم این استخر پیشس ساخته بسیار مقاوم و آلیاژ شده است ، همچنین نوع طراحی پایه ها و نحوه قرار گیری و اتصال آن ها به یکدیگر سبب شده است تا این محصول به خوبی بتواند وزن بالای آب را تحمل کند . استحکام این پایه ها به اندازه ای بالاست که قادر به تحمل وزن بیش از هزاران لیتر آب را دارد .

بهترین جنس برای استخر پیش ساخته کدام است ؟

شاید در هنگام خرید استخر پیش ساخته فریمی خود ، با استخر هایی با جنس های متفاوت روبرو شده باشید و به همین منظور تردیدی برای شما و انتخاب محصول پیش بیاید . نکته اول در این رابطه این است که استخر های پیش ساخته اورجینال که اغلب توسط برند هایی چون اینتکس ، بست وی و جلونگ طراحی شده اند ، از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جنس هایی که استفاده می شود از درجه بالایی برخوردار هستند . اما در مقایسه بین تمامی جنس های بدنه ، می توان گفت بدنه هایی که از طراحی چند لایه برزنت و پی وی سی ساخته شده اند از بهترین و مقاوم ترین بدنه ها می باشند . و اما استفاده از پایه های فلزی چون آلومینیوم و استیل نیز از بهترین جنس برای ساخت استخر پیش ساخته می باشد .

آیا استفاده از استخر پیش ساخته در آپارتمان امکان پذیر است ؟

سوالی که عمدتا برای مشتریان و دوست داران استخر های پیش ساخته ایجاد می شود این سوال است که آیا استفاده از استخر پیش ساخته در آپارتمان امکان پذیر است ؟ همانطور که در بخش توضیحات ارائه شد ، شما می توانید این استخر را بر روی زمین نیز راه اندازی کنید ، بنابراین نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت . شما می توانید این محصول را در حیاط خانه ، پارکینگ و زیر زمین راه اندازی کنید . حال در صورتی که قصد راه اندازی این استخر در طبقات آپارتمان را دارید نیاز است که نسبت به استحکام ساختمان ، از استخر پیش ساخته استفاده کنید .

این استخر پیش ساخته در حدود 57 کیلوگرم وزن دارد که می توان داخل آن را با 11325 لیتر آب پر کرد . بنابراین وزن این محصول در هنگام پر شدن به بیش از 1 تن خواهد رسید . بنابراین اگر آپارتمان شما نوساز و همچنین از دوام بالایی برخوردار است بدون هیچ نگرانی می توانید استخر را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید با استفاده از دریچه های تخلیه آب به راحتی آب را از طریق دریچه و شلنگ به فاضلاب هدایت کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب11325 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...