استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی

bestway 56726E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی محصول جدیدی از کمپانی بزرگ bestway می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار های جهانی شد . این استخر پیش ساخته تفاوت های عمده ظاهری نسبت به سایر محصولات این شرکت دارند که آن هم بدنه طرحدار آن است . بست وی با طراحی چوبی این استخر پیش ساخته موجب شده است بیشتر این استخر پیش ساخته را به صورت روکار یعنی بر روی زمین راه اندازی کرد . این استخر پیش ساخته گرد دارای قطر 488 سانتی متری است که می توان گفت مساحت بزرگی بوده و می تواند ظرفیت بالایی را در داخل خود جای دهد . به همین منظور بست وی برای استخر فوق ، پمپ تصفیه فیلتری قوی قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید به صورت مکرر آب استخر را تصفیه کنید . جنس بدنه استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی فوق از جنس pvc سه لایه با الیاف شمعی می باشد که به خوبی می تواند در برابر رطوبت و همچنین فشار آب مقاومت کند . پایه های محصول نیز از فلز بسیار مرغوب و مقاوم استیل ساخته شده است . شما می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

در بخش قبلی سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید در خصوص این محصول با شما صحبت کنیم. حال در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل تر و با بهره گیری از ویژگی های این محصول سعی کنیم تا شما را قبل از خرید و انتخاب این استخر پیش ساخته به صورت جامع تری با ویژگی های این محصول آشنا سازیم. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی یکی از جذاب ترین و کامل ترین محصولاتی است که در این سال ها روانه بازار شده است. در همین راستا نیز ادامه این مطلب را تا بخش انتهایی دنبال نمایید....

ابعاد و ظرفیت استخر

در ابتدای کار قطعا این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که این استخر انتخابی شما دارای چه ابعاد و اندازه هایی می باشد. در واقع با علم به این موضوع می توانید به صورت کامل و جامع خریدی درست و هوشمندانه را انجام دهید و با توجه به ابعادی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن محصول خود را انتخاب نمایید. در همین رابطه در بخش اول قصد داریم تا به بررسی اندازه های استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی اشاره کنیم. همان طور که در بخش توضیحات کوتاه این محصول و هم چنین جدول مشخصات این استخر می توانید به وضوح مشاهده کنید این استخر در قطر 488 سانتی متر روانه بازار شده است. در واقع افرادی که قصد دارند تا یک استخر در ابعاد تقریبا 5 متری را در اختیار بگیرند ، این گزینه برای آن ها بسیار ایده آل می باشد.

نکته دیگری که باید در خصوص استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی به آن اشاره کنیم بحث ارتفاع این استخر است. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این استخر در ارتفاع 122 سانتی متری تولید و عرضه شده است. این ارتفاع نسبت به ارتفاع خیلی از استخر های پیش ساخته استاندارد تر و ایده آل تر می باشد به این صورت که قطعا برای افراد بزرگسال گزینه ای بهتر بوده و در بهترین حالت ممکن می توانند در داخل این استخر به تفریح بپردازند. نکته دیگر در خصوص این محصول نیز به بحث ظرفیت آب داخلی این استخر تعلق می گیرد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که ظرفیت آب داخلی این استخر 19480 لیتر می باشد. این ظرفیت آب نشان از عظمت و بزرگی این استخر داشته و در هنگام راه اندازی نیز قطعا زمان زیادی برای پر شدن به صورت کامل نیاز خواهد داشت.

هم چنین استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی دارای وزن 120 کیلو گرمی می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به چه صورت می توان این استخر را به سادگی حمل و نقل نمود. در واقع با توجه به وزن 120 کیلو گرمی این استخر قطعا برای حمل و نقل این استخر کار شما سخت خواهد بود و به صورت تک نفره نمی توانید این استخر را حمل و نقل نمایید. تمامی موارد عنوان شده در این بخش به صورت کامل وضعیت ابعاد و اندازه های این استخر را عنوان کرد.

ساختار بدنه و نوع طراحی استخر

در بخش قبلی به صورت جامع سعی کردیم تا در مورد ابعاد و اندازه های این استخر با شما صحبت کنیم. حال اگر شما ابعاد مد نظر برای قرار دادن این استخر در فضای مورد نظر خود را دارا هستید ، پیشنهاد می کنیم تا این محصول را از نظر طراحی و ساختار هم مشاهده کنید تا تصمیم دقیق تری در ارتباط با این محصول بتوانید اتخاذ نمایید. از نظر ساختار همان طور که مشاهده می کنید این محصول دارای یک بدنه گرد می باشد. این ساختار گرد سبب شده تا شما بتوانید فضای یکدست و بزرگی را برای تفریح خود در اختیار داشته باشید که یکی از موارد مهم در ارتباط با نوع طراحی این استخر پیش ساخته به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث طراحی موجود در این استخر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر پیش ساخته به صورت قهوه ای رنگ و با بهره گیری از طرح چوب ساخته شده است.

این طراحی شبیه به چوب به گونه ای است که قطعا در خیلی از استخر ها مشاهده نشده و همین عامل نیز باعث شده تا این کالا از نظر نوع طراحی به یک محصول فوق العاده شیک و زیبا بدل گردد. هم چنین شما می توانید  به صورت کامل مشاهده کنید که دو فضای گرد بر روی این استخر دیده می شود که ساختار شفافی دارد. در این رابطه باید عنوان کنیم که این دو دریچه هم باعث زیبایی و جذابیت این محصول شده و هم باعث می شود تا شما در زمانی که قصد تخلیه آب این محصول را دارید بتوانید به سادگی این فرآیند را انجام داده و آب استخر را از نواحی بالایی این محصول به سرعت تخلیه کنید. البته در مورد تخلیه آب این استخر می توان به بهره مندی از دریچه تخلیه آب این کالا هم اشاره کرد. این دریچه به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تخلیه آب استخر در فضای مورد نظر خود کنید.

در واقع شما قادر خواهید بود تا به راحتی با اتصال شلنگ به بدنه اصلی این استخر و در واقع دریچه تخلیه این محصول به راحتی آب داخلی این محصول را جهت آبیاری درختان و یا حتی انتقال به فضایی دیگر به راحتی جا به جا کنید که این نکته از مزایای مهم استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی به شمار می رود. بحث دیگر در خصوص این استخر به ساختار پایه ها و نحوه قرار گیری آن ها بر روی بدنه اصلی این محصول تعلق می گیرد. شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که پایه های متصل به بدنه این محصول به موازات یکدیگر و با اندازه های یکسان طراحی و تولید شده اند که در دو سطح این پایه ها قابل رویت می باشد.

بخش اول پایه های موجود در بخش بالایی این استخر و بخش دوم نیز پایه های عمودی متصل به بدنه اصلی این استخر می باشد. شما با اتصال صحیح این دو مورد به یکدیگر و هم چنین بستن ناحیه پایینی این محصول می توانید به بهترین شکل ممکن این استخر را راه اندازی کنید که در ادامه آموزش صحیح و کاملی از نحوه راه اندازی این محصول را هم برای شما شرح خواهیم داد.

شیوه راه اندازی محصول

در بخش قبلی سعی کردیم تا به اختصار در رابطه با نحوه راه اندازی و بستن این محصول با شما صحیت کنیم. حال در این بخش سعی داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی تخصصی شیوه راه اندازی این محصول پرداخته و به صورت دقیق تر تمامی نکات مهم در خصوص نحوه راه اندازی این محصول را مشاهده نمایید. در همین خصوص می بایست عنوان کنیم که استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی دارای یک عدد DVD آموزشی می باشد. شما با استفاده از این DVD قادر خواهید بود تا آموزش های تصویری این محصول را هم به صورت کامل مشاهده نمایید. در واقع این استخر به گونه ای ساخته شده است که شما خودتان هم با توجه به آموزش های مربوطه قادر به انجام صحیح راه اندازی این محصول خواهید بود.

در حالت کلی هم اگر بخواهیم ویژگی های مهم راه اندازی این محصول را برای شما شرح دهیم ، باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک بدنه اصلی با ساختاری فریم مانند می باشد. این فریم ها به وسیله ستون ها و پایه هایی به یکدیگر متصل شده و ساختار اصلی بدنه این استخر را شکل می دهند. نکته مهم در این بخش شیوه صحیح قرار دادن پایه ها به یکدیگر و هم چنین نحوه درست رد کردن این پایه ها از داخل بدنه محصول می باشد. این نکته سبب می شود تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید این استخر را در بهترین حالت ممکن راه اندازی نمایید. هم چنین بعد از سر و سامان دادن بدنه اصلی و گرفتن شکل کامل استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی ، حال می توانید اقدام به راه اندازی پمپ تصفیه آب و هم چنین پر کردن آب در داخل این استخر کنید. این کار نیز قطعا به سادگی هر چه تمام تر اتفاق می افتد و زمان زیادی را نمی خواهد.

در بخش انتهایی هم شما می توانید به راحتی از نردبان موجود در کنار این محصول استفاده نموده و پس از راه اندازی کامل این نردبان و قرار دادن آن در یکی از بخش های این استخر ، به راحتی عبور و مرور ساده ای را به داخل این استخر تجربه کنید. تمامی این موارد در کنار دارا بودن زیر انداز برای قرار دادن در زیر استخر برای راحتی و نرمی بیشتر و هم چنین درپوش برای قرار گیری بر روی سطح اصلی استخر جهت جلوگیری از کثیف شدن و آلوده شدن آب از مواردی است که در هر زمان می توانید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده نمایید.

شیوه صحیح استفاده از محصول

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه ویژه ای شود بحث نحوه استفاده صحیح از محصول می باشد. در واقع باید به این نکته توجه کنید که به چه صورت شما می توانید یک استفاده درست و منطقی از محصول داشته باشید. با در نظر گفتن همین نکته حال می بایست سعی کنیم تا راهنمایی کاملی را در جهت استفاده اصولی از این محصول به شما ارائه کنیم.

یکی از مهم ترین نکات در خصوص استفاده صحیح این محصول بحث عدم شیرجه زدن در داخل این استخر می باشد. در واقع خیلی از افراد با توجه به این که این محصول دارای نردبان بوده و می توانند به راحتی به داخل این محصول ورود کنند ، سعی می کنند تا پس از قرار گیر در بخش بالایی این نردبان اقدام به شیرجه زدن در داخل این محصول کنند. این کار کاملا اشتباه است زیرا ارتفاع این استخر به گونه ای نیست که بتوانید به داخل آن شیرجه بزنید. در واقع باید به این نکته دقت کنید که شما تنها می بایست سعی کنید تا به صورت ساده از فضای داخلی این استخر استفاده کنید تا از آسیب های جدی و گاها جبران ناپذیر در امان باشید.

نکته بعدی در خصوص استفاده از این محصول به بحث مراقبت از بدنه اصلی این استخر تعلق می گیرد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که بدنه اصلی این محصول ساختاری برزنتی و سه لایه را دارد که مقاومت خوبی را داراست اما وارد کردن یک سری اشیا نوک تیز مانند چاقو به بدنه اصلی این محصول باعث می شود تا استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی دچار آسیب های جدی شده و بدنه این محصول به شدت آسیب ببیند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر به بحث عدم ضربه زدن به این محصول تعلق می گیرد.

در واقع در زمانی که شما این محصول را به صورت کامل راه اندازی می کنید ، باید به این مسئله هم دقت کنید که از ضربه زدن به بدنه و هم چنین پرت کردن اشیا و حتی قرار دادن اشیا و وسایل سنگین وزن بر روی ساختار اصلی بدنه این محصول جلوگیری کنید. این کار باعث می شود تا با خیال راحت و با کیفیت عالی بتوانید از استخر مورد نظر خود در بهترین حالت ممکن استفاده نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی با توجه به ویژگی هایی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، یک محصول فوق العاده به شمار می رود. در واقع این استخر تمامی اقلام مورد نیاز و هم چنین مواردی که یک محصول کامل باید در اختیار داشته باشد را داراست. حال باید به این نکته اشاره کنیم که اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید استخر پیش ساخته را دارید و در عین حال از بالا بودن کیفیت و زیبایی ساختار هم دوست دارید بهره مند شوید ، استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی یک محصول تمام عیار است که فروشگاه مرکزی اینتکس آن را با قیمت عالی و ارزان هم اکنون موجود کرده است و می توانید این محصول را به راحتی هر چه تمام تر سفارش دهید.

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی یکی از کامل ترین و زیبا ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار است که شما می توانید آن را برای استفاده کردن در حیاط ویلا یا باغ های خود و حتی در حیاط خانه استفاده کنید . به دلیل اینکه استفاده کردن از استخر پیش ساخته بسیار آسان است و نگهداری راحتی دارد ، بسیاری از دوست داران استخر های خانگی ، اقدام به خرید استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی و یا مدل های مشابه دیگر می کنند که بسیار نیز پرطرفدار هستند . این استخر ها ، استخر هایی هستند که از قبل آماده و طراحی شده اند ، برای همین شما می توانید به صورت آماده آن را خریداری کرده و استفاده کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش استخر پیش ساخته در ایران به همراه گارانتی محصول و خدمات پس از فروش نصب و تعمیرات می باشد که می توانید استخر های پیش ساخته خود را خریداری کنید . 

استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی یک محصول جدید بوده که شرکت بست وی آن را تولید کرده است ، به همین دلیل نیز می توانید انتظار یک کیفیت بالا را از استخر پیش ساخته داشته باشید ، برای اینکه این استخر می تواند بدنه ای بسیار با کیفیت را داشته باشد تا شما بتوانید برای مدت های طولانی بدون اینکه آسیبی به استخر وارد شود از آن استفاده کنید . لوازمی که برای استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است ، تماما از کیفیت بالایی برخوردار می باشند . یک ویژگی بسیار خوب استخر پیش ساخته فلزی گرد طرح چوب بست وی که در نام آن نیز ذکر شده است ، طراحی متفاوت و شبیه به چوبی است که استخر پیش ساخته دارد . این طراحی باعث شده است تا استخر ظاهری بسیار زیبا را داشته باشد . یک استخر زیبا سلیقه هر شخصی خواهد بود و بست وی برای متمایز کردن استخر های پیش ساخته جدید خود ، این محصول را با بدنه طرح چوب تولید کرده است . 

البته توجه داشته باشید که این طراحی چوبی بر روی بدنه برزنتی محصول نقش بسته است و پیش تر ، استخر های پیش ساخته دارای بدنه ای تقریبا آبی روشن و یا سفید را داشتند ، ولی در این مدل شما استخری را مشاهده می کنید که طرح چوب دارد . این رنگ و طرح به مرور زمان کمرنگ نشده و پاک نمی شود ، برای همین زیبایی ظاهری خود را حفظ خواهد کرد . با توجه به ضد آب بودن بدنه برزنتی این استخر ها ، پوسیدگی در آن ها معنایی نداشته و به بهترین شکل می تواند در برابر نور آفتاب مقاوم باشد . از اقلام همراهی که این استخر پیش ساخته دارد می توانیم به مواردی همچون پمپ تصفیه آب اشاره کنیم که شاید مهم ترین وسیله همراه استخر پیش ساخته باشد . شما می توانید از این پمپ تصفیه آب برای جلوگیری از کثیف شدن آب استخر استفاده کنید . 

اگر به بدنه استخر و تصویری که از آن قرار داده شده است نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که این استخر دارای یک حفره شفاف است که به مانند یک پنجره می باشد تا در صورت بازی و تفریحات خود بتوانید از بیرون استخر به داخل آن نگاه کرده و یا زیرآبی رفته و از داخل استخر بیرون را نگاه کنید . این استخر دارای چندین دریچه برای نصب پمپ تصفیه آب و همچنین تخلیه آب دارد که شما می توانید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید . نردبانی نیز برای استخر در نظر گرفته شده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند تا بتوانید با استفاده از آن وارد استخر شده و یا از آن خارج شوید . این نردبان دو لبه بوده و یک قسمت از آن در بخش داخلی استخر قرار خواهد گرفت . فیلتری که پمپ تصفیه آب این استخر دارد از نوع فیلتر کاغذی می باشد که قابلیت تعویض شدن را داراست و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را عوض کنید تا کیفیت تصفیه کردن آب کاهش نیابد .

نوعگرد
ظرفیت آب19480 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...