استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری

bestway 56483np220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 220 ولت یکی دیگر از مدل های استخر پیش ساخته می باشد که با مدل های دیگر آن که به صورت استخر پیش ساخته با پمپ 110 ولت و همچنین استخر پیش ساخته بدون پمپ آن به صورت کامل آشنا می باشید . این استخر پیش ساخته از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال ما را به طور کلی از بابت کیفیت و طول عمر این محصول راحت می کند . جنس پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همراه با این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب 220 ولت نیز برای شما ارسال می شود که خیال شما را از بابت تمیزی آب به طور کلی راحت می کند . همچنین از دیر اقلام همراه این استخر پیش ساخته می توان به درپوش ، نردبان و همچنین زیر انداز اشاره کرد که در مواقع لازم می توانید از آن استفاده نمایید . استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری

استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 220 ولت از جمله مجهزترین و متفاوت ترین استخرهای پیش ساخته ای می باشد که توسط برند جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از  کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد  که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول کاربردی نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این استخر پیش ساخته کمی متفاوت تر از سایر استخر های پیش ساخته می باشد و دارای رنگ بندی جذابی می باشد . این استخر پیش ساخته مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند ذهنیت نقره ای بودن استخر های پیش ساخته را بشکنند و از یک استخر پیش ساخته با رنگی جدید استفاده نمایند . به همراه این استخر پیش ساخته یک  عدد پمپ تصفیه آب 220 ولت نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که شما را از شر خرید و انتخاب پمپ تصفیه با کیفیت راحت می کند . همچنین از اقلام دیگر همراه این استخر پیش ساخته می توان به درپوش  ، زیر انداز و همچنین نرددبان همراه نیز اشاره کرد که در مواقع نیاز  می تواند کمک شایانی به شما بکند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر  پیش  ساخته از پی وی سی برزنتی همراه با ترکیب الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر  این استخر پیش  ساخته راحت می  کند . همچنین پایه های استفاده شده در این استخر پیش ساخته از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر تحمل وزن برخوردار است و می تواند وزن استخر را به همراه تمامی افراد درون آن به راحتی  تحمل نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به اندازه های ( قطر : 427 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته گرد از ابعاد ایده آلی برخوردار است و از همین رو می تواند به عنوان استخر پررش ماهی نیز مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین وزن این استخر پیش ساخته همراه با تمامی تجهیزات همراه و پمپ تصفیه 63.2 کیلو گرم می باشد . همچنین ظرفیت آب نیز یکی از فاکتورهای مهم می باشد که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه ویژه ای  داشته باشید ، ظرفیت آب این استخر پیش ساخته  13300 لیتر می  باشد که از حجم آب بسیار بالایی برخوردار می باشد . 

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

در ارتباط با راه اندازی این استخر باید در مرحله اول عوان کرد که این کار در حدود یک الی دو ساعت زمان می برد. در کنار این محصول یک عدد DVD اموزشی قرار گرفته است که با مشاهده ان می توانید به سادگی اقدام به نصب و راه اندازی این استخر کنید. هم چنین در صورت بروز هر گونه مشکل در نصب این محصول می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. پس از نصب کامل این استخر هم باید مراقبت های لازم را انجام دهید. این مراقبت ها شامل فرو نکردن و دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این محصول می باشد. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی بدنه و ستون های این محصول خودداری کنید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که زیر انداز و در پوش این محصول هم در مواقع مورد نیاز استفاده کنید تا این محصول همیشه سالم و سلامت باقی بماند.

جمع بندی :

این استخر پیش ساخته یکی از برترین و مجهزترین استخرهای پیش ساخته ای می باشد که در سال های اخیر توسط برند بست وی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی همراه با الیاف شمعی و همچنین جنس پایه های استفاده شده در آن از آلومینیوم می باشد که از  مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد . استخر پیش ساخته قهوه ای 4 متری بست وی با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...