استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی

bestway 56631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی

استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی کوچکترین مدل از استخر های مستطیلی شرکت بست وی بوده که دارای محیطی نقلی برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت می باشد. این استخر دارای کوچکترن عمق و ارتفاع بوده که برای شنا ساخته نشده و تنها می توان در آن برای آفتاب گیری در درون آب استفاده نمود. این محصول دارای بدنه ای از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی به همراه پایه های آلومینیومی ضد زنگ می باشد. بدنه ای که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته تا به راحتی قابل حمل در هر مکان مورد نظری باشد. یکی از ویژگی های خوب این محصول قابلیت نصب و راه اندازی سریع حتی توسط خود مصرف کننده بوده که با وجود داشتن قیمتی مقرون به صرفه باعث افزایش فروش آن شده است. این استخر دارای یک پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که به شکل مجزا توسط شلنگ های پلاستیکی به بدنه استخر نصب می شود. این پمپ تصفیه پمپی فیلتری بوده که برای گرفتن زباله های سطحی آب مناسب خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی

استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی از سری تولیدات شرکت بست وی آمریکا می باشد که در ابعاد نسبتا کوچکی طراحی شده و مناسب برای تمامی سنین ، مخصوصا کودکان می باشد . بست وی با توجه به علاقه مندی بسیاری از کودکان به تفریحات آبی و استخر های پیش ساخته ، مدل هایی را طراحی کرده است که از ابعاد کوچکی برخوردار بوده و می تواند کاملا مناسب برای کودکان باشد . استخر های بزرگتر به دلیل عمق بیشتری که دارند معمولا برای کودکان خطرناک بوده و نیاز به وسایل و تجهیزات ایمنی داشتند ، اما با استفاده از استخر پیش ساخته مستطیلی کوچک 2018 بست وی می توانند ساعت ها در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . در ادامه این مطلب فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی جامع این محصول ، راهنمای خرید شما دوستان باشد .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی ساخته شده است که طول آن 282 سانتی متری و عرض آن 84 سانتی متر می باشد ، همچنین عمق آن نیز 84 سانتی متر می باشد که می توان گفت برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد و می توانند به راحتی از این استخر پیش ساخته استفاده کنند . از این استخر حتی می توانید در مهد های کودک و ... نیز استفاده کنید . همچنین بزرگتر ها نیز می توانند برای بازی و تفریحات آبی ، آب درمانی ، ریلکس کردن و ریکاوری از این استخر استفاده کنند . این استخر برای شنا بزرگسالان مناسب نیست . همچنین کودکان و بزرگسالان نباید داخل آن شیرجه زده و یا پشتک بزنند . 

استفاده از استخر پیش ساخته می تواند به صورت موقت و یا دائمی باشد ، زیرا طراحی منحصر به فرد این استخر به شما اجازه خواهد داد تا به دفعات آن را جابجا کرده و حتی جمع آوری کنید ، بنابراین اگر از این استخر در آب و هوای سرد و در فصل زمستان یا پاییز استفاده نمی کنید ، می توانید آن را جمع آوری کرده و در انباری نگهداری کنید . با این کار حتی می توانید فضای اشغال شده را آزاد کنید . شما می توانید این استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید ، چرا که پایه های این استخر می تواند استخر را به صورت ایستاده قرار دهد . کلیات این استخر بدنه و پایه های آن می باشد که در بدنه دریچه هایی تعبیه شده است که می توانید پمپ تصفیه آب را به آن متصل کرده و برای تخلیه آب از دریچه ها استفاده کنید .

جنس استخر پیش ساخته بست وی

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی می باشد که در پارچه برزنتی این محصول از الیاف شمعی استفاده شده است تا علاوه بر استحکام بالا ، سبب ضد آب شدن بدنه شود . الیاف شمعی چون پلی آستر به دلیل ضد آب بودن خود حتی در ساخت چادر های مسافرتی ضد آب و مخصوص کوهنودی استفاده می شود . بست وی برای عایق بندی بهتر بدنه از یک لایه ضخیم پی وی سی نیز استفاده کرده است . از PVC حتی برای ساخت استخر های بادی استفاده می شود که انعطاف پذیری بالا ، عدم حساسیت پوستی به آن ، ضد آب بودن و ... از ویژگی های خوب پی وی سی می باشد .

پمپ تصفیه آب استخر

این استخر پیش ساخته در کنار خود پمپ تصفیه آبی داشته تا خریداران بتوانند پس از خرید استخر پیش ساخته ، از پمپ تصفیه برای تصفیه کردن آب موجود در استخر استفاده نمایند . با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، به طور استاندارد 3662 لیتر آب را در داخل خود جای  داده است ، بنابراین استفاده مداوم از این آب می تواند سبب کثیف شدن و کدر شدن آن منجر شود ، لذا با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید کثیفی ها را پاکسازی کنید و آب را به آبی تمیز و زلال تبدیل کنید . این پمپ توان تصفیه 1249 لیتر آب را در ساعت دارد . 

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته نصب و راه اندازی نسبتا آسانی داشته و به همین منظور پکیج آموزشی در کنار استخر قرار گرفته است که می توانید با مشاهده و مطالعه آن به سادگی استخر را راه اندازی کرده و به نکات مهم توجه داشته باشید . اما فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است تا حتی روند ارسال و نصب استخر پیش ساخته خود در محل مورد نظر را به نصاب های متخصص فروشگاه تهران اینتکس بسپارید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات و ... از فروشگاه کمک بگیرید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3662 لیتر
طول282 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...