استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

bestway 56411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

استخر پيش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 همراه با پمپ تصفیه آب مدل میانی از استخر های پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت بست وی از نظر ابعاد و سایز بوده که برای تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت استفاده می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و به دلیل طراحی ساده به راحتی توسط خود مصرف کنندگان نیز قابل راه اندازی خواهد بود. جنس بدنه اصلی آن از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. بدنه ای با ساختار سه لایه که در برابر عواملی همچون دما و فشار آب ، نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. البته برای راه اندازی این استخر چند پایه و فریم آلومینیومی ضد زنگ برای آن در نظر گرفته شده که با وجود وزن کم خود تحمل وزن و فشار بالایی را خواهند داشت. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 1249 لیتر در ساعت قرار داده شده تا برای پاک سازی سطحی آب استخر مورد استفاده قرار گیرد. گرچه می توان از پمپ تصفیه آب های قوی تر نیز برای این محصول به کار برد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ از تولیدات بسیار موفق شرکت بست وی می باشد که با توجه به ساختار و طراحی بی نظیر خود به یکی از پر فروش ترین مدل ها تبدیل شده است . استخر های پیش ساخته به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند ، بیشتر از استخر های بادی محبوب هستند و به همین دلیل نیز طول عمر بالایی خواهند داشت . با خرید استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ شما می توانید یک بستر آب بی نظیر در خانه داشته باشید تا بتوانید به آب تنی و آب بازی بپردازید .

این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند برای هر سنی مناسب باشد . البته استفاده از آن برای کودکان زیر 6 سال مناسب نیست ، اما بزرگسالان می توانند از این استخر برای تفریح و حتی آب درمانی و ورزش استفاده کنند . در ادامه مطلب با نوع طراحی و ساخت ، جنس بدنه و نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ طراحی شده در دو قسمت می باشد که یک قسمت آن را بدنه و قسمت دیگر آن را پایه ها تشکیل داده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است و ویژگی منحصر به فرد خود را دارد . طراحی فریمی در این استخر پیش ساخته سبب افزایش استحکام استخر گردیده است تا به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند .

همانطور که از نام محصول مشخص است ، طراحی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ به صورت مستطیلی بوده که طول آن 3 متر و عرض آن دو متر است که عمق 66 سانتی متری آن می تواند یک بستر آب برای تفریح در حیاط خانه و ویلا به شما بدهد . راه اندازی این محصولات نسبتا ساده بوده و در این رابطه در بخش های بعدی اشاره هایی خواهیم کرد . 

جنس استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

همانطور که در بخش طراحی و ساخت استخر پیش ساخته فوق اشاره شد ، این محصول از دو بخش ساخته شده است که جنس هر یک از آن ها متفاوت است . برای ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از پارچه ضخیم برزنتی استفاده شده است که یکی از مقاوم ترین و البته ضد آب ترین پارچه ها می باشد . این ویژگی خوب سبب شده است تا بست وی از آن برای تولید بدنه استخر پیش ساخته استفاده کند . برزنت مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد ، به خوبی نیز می تواند وزن آب را تحمل کند و در دراز مدت پوسیده نخواهد شد .

در لایه های بدنه از پی وی سی و الیاف شمعی استفاده شده است که این موارد سبب افزایش دوام برزنت در برابر رطوبت گردیده است ، همچنین این پارچه مقاوم در برابر نور آفتاب نیز می باشد . و اما در کنار این پارچه بادوام و مقاوم ، پایه های فلزی این استخر که از آلومینیوم تولید شده است به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . اما دلیل استفاده از آلومینیوم در کنار دوام بسیار خوب آن در برابر فشار مواردی همچون وزن بسیار سبک و همچنین ضد آب بودن آلومینیوم می توان اشاره کرد .

راه اندازی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ

قبل از راه اندازی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ بهتر است که محل مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید ، زمینی صاف و تمیز بهترین گزینه برای راه اندازی هستند ، به طوریکه زمین عاری از سنگ ریزه ها باشد ، شما می توانید از زیرانداز های پارچه ای و یا زیرانداز های مخصوص استخر پیش ساخته یا حتی تاتامی ها و چمن مصنوعی یا طبیعی به عنوان زیرانداز استفاده کنید .

این محصولات به دلیل ابعاد نسبتا کوچک تری که نسبت به سایر استخر های پیش ساخته دارند راه اندازی ساده تری داشته و خودتان می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی و مطالعه دفترچه راهنما ، راستخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 با پمپ را راه اندازی کنید .

نوعمستطیلی
ظرفيت آب3300 ليتر
طول300 سانتي متر
عرض201 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم ضد زنگ
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
ساير ويژگي هامناسب تفریحات آبی خانگی
راه اندازی آسان در کمترین زمان
داراي دریچه تخلیه آب
دارای دریچه آب مخصوص پمپ تصفیه
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهپکیج آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...