استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 بدون پمپ

bestway 56498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 بدون پمپ

استخر پيش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 بست وی از جدید ترین استخر های مستطیلی فریمی با طراحی ساده بوده که بر خلاف مدل مشابه خود فاقد پمپ تصفیه آب می باشد. تنها تفاوت میان این دو مدل به همراه داشتن و یا نداشتن پمپ تصفیه آب است اما این مسئله به این معنی نیست که این مدل به دلیل نداشتن پمپ تصفیه آب قابلیت نصب را نیز نخواهد داشت بلکه می توان پمپ های تصفیه آب قوی تری را نیز روی آن نصب کرد. استخری که با داشتن ابعاد و ظرفیت آب مناسب خود می تواند برای تمامی سنین از جمله خانواده های کم جمعیت استفاده شود. جنس بدنه آن از PVC برزنتی و الیاف شمعی بوده و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. برای نصب و راه اندازی استخر مربوطه تنها کافیست پایه ها را درون بدنه جا زده تا استخر راه اندازی شود. راه اندازی آن زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت. روی بدنه اصلی دو دریچه آب مخصوص نصب پمپ تصفیه و دریچه های تخلیه آب تعبیه نیز تعبیه شده تا به راحتی آب درون استخر را خالی کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 بدون پمپ

استخر پیش ساخته مستطیلی 3 متری 2018 بدون پمپ از سری استخر های آماده و پیش ساخته شرکتی فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که در ابعاد 2 در 3 متر ساخته شده است . این استخر مناسب برای مصارف خانگی ، باغ و ویلا می باشد که به سادگی می توانید آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . این محصولات به واسطه استحکام و دوام بسیار بالایی که دارد بسیار مقاوم تر از مدل های ایزی ست و یا استخر های بادی می باشد که می توانید از آن به صورت دائمی نیز استفاده کنید .

این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و بزرگسالان به همراه کودکان می توانند از آن استفاده کنند . این استخر مناسب برای بازی و تفریحات آبی بوده و بزرگتر ها نیز می توانند در آن ریلکس کرده و در روز های گرم تابستان خود را خنک کنند . در ادامه این مطلب با بررسی مشخصات و ویژگی های محصول شما را بیشتر با استخر پیش ساخته مستطیلی آشنا خواهیم کرد .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

این استخر توسط شرکت بست وی طراحی شده که مناسب برای تمامی سنین و حتی کودکان است چرا که ارتفاع آن تنها 66 سانتی متر می باشد که می توانید آن را تا ارتفاع دلخواه خود پر کنید . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است که این فریم در واقع چارچوب استخر را تشکیل داده است . نوع طراحی این استخر به گونه ای است که شما می توانید آن را حتی بر روی زمین راه اندازی کنید . این محصول دارای 10 پایه بوده که به بدنه متصل شده و آن را به صورت ایستاده قرار می دهد .

بدنه این استخر نیز بسیار انعطاف پذیر و مقاوم بوده و با توجه به جنس مرغوب خود عایق بسیار عالی برای رطوبت و آب می باشد . در بدنه این استخر دریچه ای به منظور تخلیه آب قرار گرفته است و همچنین شما می توانید از پمپ تصفیه آب ، جهت تصفیه سازی آب موجود در استخر نیز استفاده کنید . البته در کنار این مدل ، پمپ تصفیه آبی وجود ندارد اما شما می توانید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید . ظرفیت این استخر 3300 لیتر است که با کوچک ترین پمپ های فیلتری نیز می توانید آب آن را تصفیه کنید .

جنس استخر پیش ساخته

بست وی با توجه به تجربه کاری خود و انجام کلیه تست ها و آزمایش ها بر عملکرد محصولات خود ، سعی کرده همواره با استفاده از بهترین اجناس و مرغوب ترین آن ها ، استخر هایی با کیفیت بسیار بالا تولید کند ، تا مشتریان همواره راضی بوده و بتوانند سال های سال از این محصولات استفاده کنند . به همین منظور بست وی برای ساخت بدنه این مدل از پی وی سی برزنتی استفاده کرده است که شامل پارچه برزنت و الیاف شمعی در کنار پلاستیک طبیعی پی وی سی می باشد که در کنار هم ، بدنه ای مقاوم و همچنین ضد آب را ایجاد کرده است .

بست وی از این جنس حتی برای ساخت بزرگترین مدل های خود نیز استفاده کرده است . همچنین برای ساخت پایه ها و فریم این استخر نیز از آلومینیوم استفاده کرده است . یکی از مقاوم ترین و البته سبک ترین فلزات ، آلومینیوم می باشد که در برابر اکسایش و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم است . سبک بودن این استخر ، جابجایی و حمل آن را بسیار ساده تر کرده است .

راه اندازی و توصیه های مهم نگهداری

راه اندازی این استخر پیش ساخته بسیار ساده و آسان است ، اما در کنار محصول پکیج آموزشی جهت راه اندازی صحیح و ساده برای شما قرار داده شده است که می توانید با مشاهده و مطالعه آن به سادگی استخر را راه اندازی کنید . شما می توانید این استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . توجه کنید که قبل از راه اندازی بهتر است زمین را جارو زده و بر روی آن زیرانداز پهن کنید ، سپس استخر را بر روی آن قرار دهید ، چرا که ممکن است باقی ماندن سنگ ریزه ها و یا زبری زمین در دراز مدت سبب آسیب دیدگی کف استخر شود . بهتر است که در لبه های استخر ننشینید .برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه این محصولات می تواند به آن آسیب وارد کند .

نوعمستطیلی
ظرفيت آب3300 ليتر
طول300 سانتي متر
عرض201 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم ضد زنگ
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
ساير ويژگي هامناسب تفریحات آبی خانگی
راه اندازی آسان در کمترین زمان
داراي دریچه تخلیه آب
دارای دریچه آب مخصوص پمپ تصفیه
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهپکیج آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...