استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل

intex-54695

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل

استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل یکی از استخرهای با کیفیت و پر فروش می باشد که در صنایع مختلف نظیر پرورش ماهی ، تفریحی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس کامپوزیت می باشد که مقاومت و استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین تجهیزات کاملی به همراه این استخر پیش ساخته برای شما عزیزان ارسال می شود که شما را از خرید های لوازم جانبی به طور کلی بی نیاز می کند . یک عدد زیر انداز و همچنین نردبان برای استفاده از استخر به همراه پمپ تصفیه فیلتری که یکی از مهمترین فاکتورها در کنار خرید استخر های پیش ساخته می باشد و در جهت تمیز نگه داشتن آب استخر نقش بسزایی را ایفا می کند . همچنین جاروی اسکیمر موجود در این پکیج قابلیت تمیز نگه داشتن دیواره های داخلی و همچنین محیط داخلی استخر را برای شما فراهم می آورد . ظرفیت آب این استخر پیش ساخته به صورت تقریبی 11 هزار لیتر می باشد که در هنگام تعویض آب می توانید از این آب برای آبیاری باغ و فضای سبز محیط خانگی خود استفاده نمایید زیرا این استخر قابلیت اتصال شیلنگ آب را برای تعویض دارد که این مر از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری می کند . استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل

استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل از سری استخرهای پیش ساخته مدرن و با کیفیت می باشد که به تازگی با لوازم کامل در قالب پکیجی با ارزش روانه بازارهای جهانی شده است . با توجه به کیفیت ساخت بالا و کامل بودن پکیج این محصول به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته کامپوزیت با لوازم کامل همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته مورد توجه قرار می گیرد شکل ظاهری آن ها و ابعاد مورد نظر می باشد از همین رو استخرهای پی ساخته دارای استانداردهایی در هنگام ساخت می باشند که شرکت های سازنده باید از آن ها پیروی کنند . ساختار این استخر به صورت بیضی می باشد که دیواره های آن توسط پایه های آلومینیومی نگهداری می شوند . دیواره های استخر به صورت مستحکم توسط پایه ها نگهداری می شوند و در هنگام پر شدن استخر و در جهت مهار دیواره ها در برابر فشار آب نقش بسزایی را ایفا می کنند . به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری که از جمله با کیفیت ترین پمپ ها تصفیه آب می باشد ، یک عدد اسکیمر جهت پاکسازی آب داخلی استخر ، نردبان برای سهولت در استفاده از استخر و همچنین یک عدد زیر انداز که از مهمترین فاکتورها در هنگام استفاده از استخر در باغ ها و یا حیاط شخصی می باشد وجود دارد که شما را به طور کلی از بابت خرید تجهیزات جانبی بی نیاز می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر از مهمترین عوامل دوام یک محصول می باشد که در هنگام خرید مشتریان توجه بسیاری به آن دارند . جنس بدنه این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن پیداست از کامپوزیت می باشد که یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین نوع جنس ها است . کامپوزیت علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای استحکام بالایی در برابر ساییدگی نیز است . پایه های نگهدارنده این دیواره ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که قابل استفاده در هوای شرجی و رطوبت نیز است . این پایه ها به راحتی می توانند فشار آب و مواد داخلی را مهار نمایند . لازم به ذکر است که یک عدد خروجی آب در بخش دیواره ها وجود دارد که قابلیت اتصال شیلنگ را دارا می باشد و از آن می توانید به منظور آبیاری درختان باغ استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 488 سانتی متر ، عرض : 305 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای مصرف کنندگان به منظور آب تنی در حیاط و یا باغ های شخصی فراهم می آورد . وزن این استخر پیش ساخته بالغ بر 105 کیلو گرم می باشد که سنگین می باشد و برای حمل آن می توانید از ماشین های سواری و یا باری استفاده نمایید . ظرفیت آب داخلی این استخر پیش ساخته نیز برابر با 10949 لیتر می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی نیز است .

راه اندازی و خدمات پس از فروش :

راه اندازی این استخر پیش ساخته توسط دی وی دی آموزشی که در پکیج این محصول وجود دارد امکان پذیر می باشد . اما لازم به ذکر است که نمایندگی تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران می باشد ضمانت دو ساله ای را برای استخرهای پیش ساخته خود مهیا ساخته است که برای بهره مندی از این ضمانت باید نمایندگان شرکت ما در محل نصب استخر حضور پیدا کرده و مراتب نصب را آموزش دهند . خدمات پس از فروش نیز به طور کامل با استفاده از تجربیات چندین ساله نمایندگی اینتکس و توسط مشاورین مجرب صورت می گیرد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

این محصول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحاتی و صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...