استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی

intex-14321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی

استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی یک محصول بی نظیر و با کیفیت بوده که توسط برند معروف و جهانی اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول در زمان تولید به بازار خریداران و طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است که به همین منظور نمایانگر ارزش خرید بالایی این محصول است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به استخر های مستطیلی و یا مربعی شکل جای کمتری را بگیرد، همچنین این استخر به رنگ خاکستری بوده و بسیار زیبا و شکیل ساخته شده است . جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده که بسیار سبک است اما در عین حال دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. این محصول ضد قارچ بوده و دارای درپوش می باشد که در زمان به اتمام رسیدن استفاده از این استخر درپوش را بر روی آن گذاشته تا حشرات یا گرد و خاک وارد آب این استخر نشوند. ابعاد و ظرفیت آب این محصول به ترتیب به این شرح است: قطر: 460 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر و ظرفیت آب آن 17430 لیتر می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی

استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی

استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی یک محصول با کیفت و مقرون بصرفه از برند جهانی و نامدار اینتکس بوده که ارزش خرید بالایی دارد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته را دارید و این محصول جز استخر های مد نظرتان برای خرید می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با مزایا و معایب این محصول آشنا شده تا با از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمئن شوید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به استخر های مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ خاکستری بوده و بر روی بدنه آن پایه هایی برای مقاومت و استحکام بالای این محصول طراحی شده است. شما با خرید این محصول به غیر از داشتن یک استخر خصوصی و دلپذیر، می توانید از آن به عنوان مخزن آبیاری آب مزارع کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده بکنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد و نسبت به دیگر جنس محصولات استخر های پیش ساخته دارای مزایا های مختلفی نیز است نظیر: سبک بودن، سطح صیقلی بدنه این محصول برای آسیب نزدن به پوست، مقاومت و کیفیت بالا و ضد قارچ بودن نیز اشاره کرد. همچنین نردبانی که به همراه این محصول موجود است دارای جنسی از آلمینیوم می باشد.

ابعاد و وزن

حتما قبل از خرید و سفارش این محصول به ابعاد و سایز این محصول دقت کنید تا بعد از خرید دچار منشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نداشته باشید. بنابر این ابعاد و ظرفیت آب این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 460 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر و  در آخر ظرفیت آب این محصول 17340 لیتر می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید زیر انداز این استخر را در محل مورد نظر انداخته، سپس پایه های این استخر را بر روی این زیر انداز نصب و تعبیه می کنیم. در مرحله بعدی بدنه این محصول درون این پایه ها گذشاته شده، و پمپ تصفیه آب شنی در محل مورد نظر بدنه این محصول نصب می شود و در آخر درون این محصول آب ریخته تا بتوانید با آسایش کامل از این محصول استفاده کنید. برای نگهداری از این محصول سعی کنید تا در فصل سرما این محصول را جمع کنید تا به بدنه آن سرما نزده و آسیبی نبیند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی و یا صدمه ای ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا در قدم اول می توانید با تماس به مشاوران ما مشکل خود را تلفنی حل کنید و در قدم بعدی ما متخصص هایمان را در محل مورد نظر فرستاده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را هماند روز اول دریافت کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت با پمپ شنی یک محصول ایده آل و با کیفیت بوده که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيوم
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...