استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی با لوازم

intex 30062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی با لوازم

استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی با لوازم همراه از کامل ترین پکیج و محصولات شرکت اینتکس است که با بهترین قیمت می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این استخر پیش ساخته به صورت بیضی طراحی شده است و ابعاد استانداردی را دارد ، این ابعاد باعث شده تا محصول یکی از مناسب ترین استخر های خانگی و یا پرورش ماهی باشد . از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به جنس بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم آن اشاره کرد ، استفاده از کامپوزیت و برزنت باعث شده است تا دیواره های این استخر پیش ساخته مقاوم باشد ، همچنین استفاده از پایه های آلومینیومی به استحکام محصول در برابر وزن های بسیار بالا افزوده است . این اجناس همچنین در برابر نور آفتاب ، ضربه ، فشار ، رطوبت ، دما و ... مقاوم هستند و این عوامل تاثیری بر روی محصول نمی گذارد . همانطور که از نام محصول پیداست ، تمامی لوازم ضروری و غیر ضروری یک استخر ایده آل در کنار محصول وجود دارد ، از جمله این لوازم می توان به پمپ تصفیه قدرتمند شنی اشاره نمود ، لازمه هر استخر پیش ساخته بزرگی این است که در کنار خود یک پمپ تصفیه قدرتمند داشته باشد تا در صورت کثیف شدن آب بتواند آب موجود در استخر را تصفیه کند . لوازم همراه دیگری چون نردبان ، زیر انداز ، در پوش و ... نیز وجود دارند که در قسمت نقد و بررسی توضیحاتی در رابطه با آن ها ارائه شده است . سایر ویژگی های جزئی محصول در جدول زیر درج شده که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی با لوازم

استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی با لوازم کامل از نمونه استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که با استفاده از کامپوزیت ساخته شده و دارای لوازم همراه ضروری و غیر ضروری کامل است ، این محصول دارای طراحی و آرگونومی ساخت خاص خود بوده و جنس استفاده شده در بدنه آن از بهترین و مرغوب ترین اجناس است ، ابعاد استانداردی داشته و مناسب برای مصارف خانگی و حتی صنعتی است ، در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با این ویژگی ها آشنا کنیم تا با کسب اطلاع کامل تر از محصول اقدام به خرید استخر پیش ساخته محبوب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر استخر پیش ساخته ای ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشد ، این استخر پیش ساخته نیز تفاوت ها و شباهت هایی را دارد . از ویژگی های این محصول می توان به شکل هندسی بیضی آن اشاره کرد ، این محصول به صورت اجزاء جدا از هم ساخته شده اند که می توان آن را با استفاده از پایه ها به یکدیگر متصل کرد ، بخش های کناری یا همان دیواره های استخر از ورق های کامپوزیت تشکیل شده است که به صورت طرحدار ساخته شده اند ، همچنین این استخر پیش ساخته از یک بدنه داخلی ضد آب تشکیل شده است که می تواند مانع از خروج آب از درز های بدنه کامپوزیتی استخر شود ، با کنار هم قرار گرفتن و اتصال این سه قسمت یعنی بدنه داخلی و بدنه بیرونی به وسیله پایه ها می توان گفت که استحکام استخر پیش ساخته بسیار بالا تر رفته است . اینتکس این محصول را با ضمانت صددرصدی 3 ساله به فروش می رساند و حداکثر عمر محصول را 40 سال مشخص کرده است .

جنس بدنه

همانطور که در قسمت طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد این استخر پیش ساخته از سه قسمت بدنه داخلی ، بدنه خارجی و پایه ها تشکیل شده است ، این سه قسمت از اجناس مختلف و با کیفیتی ساخته شده اند که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت . بدنه بیرونی محصول از جنس کامپوزیت می باشد ، این جنس دوام بسیار بالایی در برابر فشار و وزن دارد همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم است به همین دلیل نقش بسیار مهمی داشته و استقامت بدنه داخلی را افزایش داده است . بدنه داخلی این محصول نیز از جنس برزنت است ، برزنت از نمونه پارچه های ضخیم و مقاوم است که در برابر رطوبت و آب استحکام لازم را دارد ، این جنس که یکی از شناخته شده ترین اجناس می باشد با رویه طرح دار ( نمای کاشی با رنگ زمینه آبی ) مزین شده و جلوه خوبی را به استخر پیش ساخته داده است . پایه های این محصول که یکی از مهم ترین قسمت های استخر محسوب می شود نیز از آلومینیوم ساخته شده و دوام خوبی را در برابر وزن بالای آب دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر پیش ساخته کامپوزیتی برابر با ( قطر : 466 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد یکی از استاندارد ترین ابعاد برای ساخت استخر های پیش ساخته خانگی است که مشتریان می توانند از آن در حیاط خانه یا زیرزمین استفاده کنند ، وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 215 کیلوگرم می رسد که شامل ورق های بدنه ، پارچه برزنت ، پایه های آلومینیومی ، پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز ، در پوش ، شلنگ و ... می باشد . ظرفیت کلی این استخر پیش ساخته نیز 25650 لیتر می باشد که می توان این حجم از آب را با استفاده از پمپ تصفیه آب شنی 220 ولتی در کمترین زمان تصفیه کرد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر پیش ساخته شاید به نسبت استخر های پیش ساخته فریمی یا ایزی ست کمی دشوار تر باشد ، اما با مطالعه دفترچه راهنما و استفاده از DVD های آموزشی می توانید آن را راه اندازی کنید ، اما برای رضایت و اطمینان بیشتر پیشنهاد می کنیم که راه اندازی استخر پیش ساخته کامپوزیت بیضی فوق را به نصاب بسپارید تا آن را در کمترین زمان و در صحیح ترین حالت راه اندازی کنند تا به مرور زمان شاهد آسیب دیدن استخر پیش ساخته نباشید . مراقبت از این استخر پیش ساخته نیز کار دشواری نیست ، شما عزیزان همواره بایستی نسبت به نظافت استخر پیش ساخته خود اهمیت بدهید ، استفاده از زیر انداز می تواند تا درصد زیادی استخر پیش ساخته را از خطر ساییدگی و یا سوراخ شدن کف به دور کند ، همچنین استفاده از درپوش می تواند مانع از افتادن اشیاء و یا زباله به داخل استخر شود ، پمپ تصفیه آب قدرتمند محصول نیز می تواند به خوبی آب کثیف استخر را به آب زلال تبدیل کند .

سخن پایانی

این استخر پیش ساخته کامپوزیتی نه تنها مناسب برای مصارف خانگی است بلکه می توان آن را در مصارف صنعتی نیز استفاده کرد ، از آنجا که کیفیت بدنه و پایه های استخر فوق بالا می باشد شما می توانید برای امور کشاورزی و حتی پرورش ماهی از محصول استفاده کنید . این محصول را می توانید به صورت روکار و توکار راه اندازی کنید . فروشگاه اینتکس نصاب های زبده ای را برای نصب استخر های پیش ساخته فروشگاه خود به خدمت گرفته است که شما عزیزان می توانید از آن ها برای راه اندازی هر چه سریع تر و بهتر استخر پیش ساخته خود کمک بگیرید .

نوعبیضی
ظرفیت آب25650 لیتر
قطر466 سانتی متر
ارتفاع135 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهکامپوزیت برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های الومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دریچه اتصال پمپ تصفیه
دارای نردبان
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار و روکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی کامپوزیت
مقاوم در برابر UV آفتاب
طول عمر بالا
اقلام همراه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...