استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی

intex-54696

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی از جمله استخرهای با کیفیت و پر فروش برند محبوب اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به پکیج کاملی که به خود اختصاص داده است به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کند . این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن پیداست دارای بدنه ای از جنس کامپوزیت می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین پایه های نگهدارنده آن که یکی از رکن های اصلی در ساختار استخرهای پیش ساخته است از جنس آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم است که استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار آب از خود به نمایش می گذارد . به همراه این محصول یک عدد نردبان برای سهولت در استفاده از استخر ، یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری و همچنین زیر انداز به اندازه استخر نیز وجود دارد که خیال شما را از بابت خرید لوازم جانبی برای این استخر راحت می کند . لازم به ذکر است که نمایندگی تهران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی استخر پیش ساخته در ایران خدمات پس از فروش را به طور گسترده برای استخرهای خود فراهم آورده است که خیال شما را پس از خرید استخر پیش سخته نیز به طور کلی راحت می کند . استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی از سری استخر های محبوب و پر فروش برند محبوب اینتکس می باشد که بر پایه استاندارد های جهانی طراحی و روانه بازار شده است . این استخر پیش ساخته مناسب برای استفاده در خانه های حیاط دار می باشد که از ابعاد استانداردی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری این محصول به صورت بیضی مانند می باشد که ابعاد ایده آل و استانداردی دارد . در حال حاضر این استخر پیش ساخته به صورت تک رنگ روانه بازار شده است . به همراه این محصول یک عدد نردبان برای سهولت در استفاده از استخر ، یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری که تاثیر بسیار بالایی در جلوگیری از آلوده شدن آب دارد و همچنین زیر انداز به اندازه استخر نیز وجود دارد که خیال شما را از بابت خرید لوازم جانبی برای این استخر راحت می کند . لازم به ذکر است که علاوه بر ضمانت موجود بر روی استخر های پیش ساخته نمایندگی اینتکس ، این استخر پیش ساخته شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می شود که خیال شما را پس از خرید نیز از بابت مشکلات احتمالی به وجود آمده راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر های پیش ساخته توجه ویژه ای به آن می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر این محصول دارد . این استخر پیش ساخته دارای دیواره هایی از جنس کامپوزیت می باشد که در تست های انجام شده کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر گرما ، ضربه و فشار آب از خود به نمایش گذاشته است . اگر قصد استفاده از یک استخر خانگی با قیمت مقرون به صرفه را برای خود به همراه تجهیزات کامل دارید این استخر پیش ساخته می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 488 سانتی متر ، عرض :  305 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی است و فضای ایده آلی را برای آب تنی در محیط های خانگی و یا باغ های شخصی فراهم می آورد . برند اینتکس که تولید کننده این محصول می باشد ، ظرفیت آب این استخر پیش ساخته را به صورت تقریبی 10 هزار لیتر اعلام کرده است که این ظرفیت ، ظرفیت نود درصدی استخر می باشد زیرا در هنگام استفاده از استخر های پیش ساخته نباید آن را به طور کامل پر از آب نمایید . لازم به ذکر است که برند اینتکس با استفاده از تجریبات چندین ساله خود در زمینه تولید استخر های پیش ساخته ، وزن این محصول را به 100 کیلو گرم کاهش داده است .

جمع بندی :

این محصول ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد و در سال جاری به بازار عرضه شده است . دیواره های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از جنس کامپوزیت می باشد و ستون های نگهدارنده دیواره ها از نوع آلومینیوم ضد زنگ نیز است . ظرفیت آب این محصول بالغ بر 10 هزار لیتر می باشد و وزن استخر برابر با 100 کیلو گرم است که برای جا به جایی آن باید از ماشین های باری استفاده نمایید . استخر پیش ساخته کامپوزیت خانگی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپفیلتری
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحاتی و صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...