استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

intex-54685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق یک نمونه برتر تولید شده در میان انبوهی از استخر های پیش ساخته توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که با توجه به جنس بدنه و ساختاری متفاوت توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول با توجه به این که براساس اصول استاندارد های موجود طراحی شده شما می توانید علاوه بر استفاده تفریحی از این محصول برای پرورش ماهی و یا مصارف صنعتی بهره برداری نمایید. بدنه کمپوزیتی این محصول  عایق حرارت بوده و در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم باقی می ماند. به علاوه این استخر پرتابل بوده که برای نصب بر روزی زمین و یا داخل زمین یک گزینه مناسب است. سازه های این استخر از نوع الومینیوم مقاوم و ضد زنگ بوده که بر دوام محصول می افزاید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق از استخر های پر طرفدار بازار است که با توجه به ساختار مقاومی که دارد به یکی از مستحکم ترین استخر های پیش ساخته بازار و شرکت اینتکس تبدیل شده است . استخر های پیش ساخته به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین ویژگی های متعدد خود از جمله پرتابل بودن و قابلیت راه اندازی بر روی زمین به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین استخر های ویلایی و خانگی را به خود اختصاص داده است که شما می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس نیز خریداری کنید .

استخر پیش ساخته فوق از نظر جنس و طراحی کاملا متفاوت از سایر استخر های پیش ساخته می باشد که سبب تمایز آن با دیگر استخر ها شده است . ابعاد بزرگ محصول به همراه عمق زیاد آن ، استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق را به یکی از مناسب ترین استخر های خانگی به جهت تفریحات آبی و البته شنا و ورزش تبدیل کرده است . در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

تصویری از محصول در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید ویژگی های ظاهری آن را مشاهده کنید . استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق در واقع به صورت بیضی شکل طراحی شده است که طول آن به 740 سانتی متر و عرض آن به 360 سانتی متر می رسد ، به همین دلیل نیز استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق در دسته استخر های پیش ساخته سایز بزرگ قرار داده شده است .در کنار این ابعاد بزرگ ، عمق استخر نیز بسیار زیاد بوده و به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید در داخل استخر شنا کنید .

استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق از دو بخش بدنه و پایه ها تشکیل شده است که برخلاف بسیاری از مدل های موجود در بازار ساختار این استخر به صورت کامپوزیتی می باشد که همین مورد سبب استحکام بسیار بالای آن گردیده است . به همین دلیل نیز اگر به دنبال استخر پیش ساخته ای هستید که طول عمر بالایی داشته باشد ، استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق بهترین گزینه برای خرید خواهد بود . پایه های متعدد که در اطراف استخر قرار داده شده اند به خوبی می توانند وزن بالای آب را تحمل کنند . همچنین بدنه این استخر کاملا ضد آب است .

جنس بدنه استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

همانطور که در بخش های ابتدایی به آن اشاره شد ، استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق از جنس کاملا متفاوت ساخته شده است که سبب افزایش کیفیت و دوام استخر شده است . وجه مشترک این استخر نسبت به سایر استخر های پیش ساخته اینتکس استفاده از پایه های آلومینیومی بسیار قوی می باشد که به خوبی می تواند وزن بالای 24738 لیتر را تحمل کند . آلومینیوم وزن بسیار سبکی داشته و از این بابت برای ساخت استخر پیش ساخته که لازمه آن وزن سبک است ، بسیار مناسب می باشد .

از سوی دیگر آلومینیوم نسبت به فلز های دیگر در برابر رطوبت مقاوم بوده و زنگ نمیزند به همین دلیل نیز طول عمر بالایی خواهد داشت . و اما مهم ترین تفاوت این استخر از نظر جنس ، استفاده از ورق ها و لایه های کامپوزیتی در کنار پارچه برزنت می باشد که دوام استخر را دوچندان کرده است تا اینچنین بتواند وزن آب را تحمل کرده و در برابر ضربه ها و ساییدگی ها مقاوم باشد .

راه اندازی استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق

در داخل جعبه و باکس استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق DVD آموزشی به جهت راهنمایی شما در راه اندازی و استفاده از استخر پیش ساخته کامپوزیت عمیق آورده شده است که می توانید آن را مشاهده کرده و گام به گام مراحل را به درستی انجام دهید . انجام مراحل و نحوه صحیح بسته شدن پایه ها و سایر اقلام نیاز به دقت داشته و بهتر است در حین مونتاژ به این موارد مهم توجه داشته باشید .

همچنین شما می توانید برای راه اندازی از فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته و از نصاب های حرفه ای آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دو روش داخل زمین و یا بر روی زمین یعنی به صورت توکار یا روکار استفاده کنید .

نوعبیضی
ظرفيت آب24738 ليتر
طول740 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هاکامپوزیت
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
قابل استفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...