استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی

intex-54693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی از جمله نسل جدید استخر های پیش ساخته بوده که در بالاترین سطح کیفیت و طول عمر قرار دارد. این محصول با ساختاری گرد و ارتفاعی ایده ال علاوه بر مصارف تفریح در زمینه پرورش ماهی و سایر موارد کشاورزی و صنعتی قابل استفاده است. بدنه محصول از جنس کامپوزیت تولید شده که به همین دلیل توانسته رضایت بخش وسیعی از مصرف کنندگان را فراهم اورد. زیرا این جنس بدنه برخلاف سایر مواد تولیدی مشابه دارای ساختاری کاملا انعطاف پذیر بوده و تنوع رنگی مناسبی دارد. همچنین این بدنه زیبا در برابر قارچ ها و حشرات مقاوم مانده و یک عایق حرارتی عالی به شما می رود. سازه های فریمی محصول از نوع الومینیومی انتخاب شده تا علاوه بر خاصیت ضدزنگی دارای توان تحمل وزن بالایی نیز باشند. این استخر کاملا پرتابل طراحی شده و در صورت لزوم می توانید ان را جمع اوری نمایید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی یکی از باکیفیت ترین محصولات شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول مناسب استفاده همزمان چند نفره بوده و برای تفریحات ابی و شنا خانوادگی بسیار مناسب می باشد. همچنین از این استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و محل ذخیره اب مورد نیاز کشاورزی همچنین سایر موارد صنعتی می توانید بهره برداری نمایید. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول یک راهنمای جامع برای خرید مطمئن در اتیار عموم قرار دهیم. پس اگر به دنبال خرید محصول مرغوب هستید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

از جمله مواردی که می توان به تحلیل کامل ان پرداخت ارگونومی ساخت بی نظیر این محصول است. لذا باید عنوان کرد که این استخر پیش ساخته کاملا گرد بوده که لبه های حالت ده ضلعی دارد. لبه های محصول کاملا صاف و عریض تر از بدنه بوده تا در زمان استفاده از محصول بتوانید برای استراحت از ان بهره برداری نمایید. بدنه اصلی محصول دارای سازه های فریمی مستطیل شکل بوده که از بالاترین بخش تا انتهای محصول امتداد دارد. طراحی این پایه ها به گونه ای بوده که شما شاهد ده عدد مربع یکسان در بدنه محصول خواهید بود. در رابطه با رنگ بندی محصول باید عنوان کرد که بدنه ان کاملا یکدست و نقره ای می باشد. این محصول دارای چهار عدد دریچه اب می باشد. دو عدد دریچه مخصوص گرم کن اب استخر و پمپ تصفیه اب برای ورود اب و دو دریچه دیگر برای تخلیه اب استخر می باشد. فریم های محصول قابل نصب در زمین بوده و توان تحمل وزن بالایی دارند.

جنس بدنه

برای حفظ رضایت مشتریان و افزایش طول عمر محصول توجه به جنس بدنه مرغوب محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع کامپوزیت بوده که موجب افزایش کیفیت و طول عمر محصول می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دماهی مختلف اب مقاوم بوده و برای استفاده در شرایط جوی مختلف کاملا بادوام است. این جنس بدنه در برابر رشد قارچ و حشرات ایمن بوده و یک عایق حرارتی ایده ال به شمار می رود. از جمله ویژگی های مناسب این محصول قابلیت جمع اوری محصول در ابعاد کوچک بوده که موجب حمل اسان کالا می شود. فریم های محصول از جنس الومینیوم گالوانیزه که ضد زنگ بوده تولید می شود. این سازه ها دارای وزن کم و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی هستند.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول گرد معادل قطر 460 سانتی متری بوده که ارتفاع 120 سانتی متری دارد. ارتفاع و ابعاد این محصول برای شنا بسیار مناسب بوده و فضای داخلی استانداردی ایجاد می کند. این محصول وزنی بالغ بر 147 کیلوگرم داشته که با استفاده از وسیله نقلیه به راحتی جا به جا می شود. ظزفیت اب اعلام شده برای این محصول برابر 17340 لیتر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول به دو صورت روکار و توکار صورت می پذیرد. برای مورد اول لازم بوده تا فضایی با توجه به ابعاد محصول کاملا مسطح ایجاد کرده و استخر را نصب نمایید. در مورد دوم نیاز بوده تا مقداری بیش از ابعاد محصول در داخل زمین گود برداری صورت پذیرد. برای نصب این استخر نیاز به تخصص کافی بوده و می توان از پکیج اموزشی محصول استفاده کرد. اما برای نصبی مطمئن لازم بوده تا این محصول توسط کارشناسان نمایندگی مرکزی استفاده کرد. در این صورت محصول دارای گارانتی یک ساله بوده و شامل 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد با پمپ شنی محصولی مرغوب و پرتابل بوده که به سادگی امکان جمع اوری و حمل دارد. به دلیل وجود پمپ شنی و جنس بدنه مرغوب این محصول می توان تعداد دفعات تعویض اب استخر را کاهش داد و در مصرف اب صرفه جویی نمود. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيوم
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...