استخر پیش ساخته کودک طرح دار

bestway 5612g

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک طرح دار

استخر پیش ساخته کودک طرح دار نیز یکی دیگر از استخر های پیش ساخته جدید است که این بار این محصول تولید و سفارش اروپا می باشد و عمدتا شرکت بست وی تولید این محصول را مخصوص کشورهای اروپایی انجام داده است. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که مهم ترین بحث در ارتباط با این استخر بحث در خصوص طراحی صورت گرفته در بخش بیرونی این محصول می باشد که قطعا کمتر محصولی با این ابعاد بزرگ و در دسته بندی استخر های پیش ساخته با این طراحی عرضه شده است. این ویژگی سبب شده تا شما استخری با طرح و نقش زیبا را در اختیار داشته باشید که خصوصا برای استفاده خانوادگی و در صورتی که دارای فرزند می باشید ، بتوانید با راه اندازی این محصول یک تفریح آبی مهیج را به صورت دسته جمعی تجربه نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که پس از ثبت سفارش این استخر پیش ساخته شما یک باکس تمام رنگی را در اختیار خواهید گرفت که تجهیزات استخر که شامل بدنه اصلی و پایه های این محصول می شود نیز درون آن قرار دارد. حال با توجه به توضیحات موجود درون دفترچه راهنمای این محصول شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این استخر پیش ساخته کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کودک طرح دار

استخر پیش ساخته کودک طرح دار قطعا یک محصول خارق العاده خواهد بود که این بار با طراحی فانتزی و کودکانه طراحی و تولید شده است و همین مسئله نیز سبب شده تا جذابیت های این استخر پیش ساخته بیش از پیش نمایان شود. در کمتر محصولی شما می توانید مشاهده کنید که بدنه استخر دارای طرح و نقش باشد و آن طرح نیز به صورت کودکانه و زیبا شکل گرفته باشد اما این بار شرکت بست وی سعی کرده تا با یک ساختار ایده آل و جذاب یک طراحی شیک را انجام دهد تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند از یک استخر مناسب برای استفاده خانوادگی و با کودکان خود بهره مند شوند. با توجه به این مقدمه حال پیشنهاد داریم این مطلب را تا انتها دنبال کنید...

نوع ساخت و طراحی محصول

اولین مسئله در ارتباط با این استخر پیش ساخته بحث نوع شکل گیری و طراحی صورت گرفته در تولید این استخر پیش ساخته می باشد. با توجه به این مقدمه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری فریمی و در عین حال گرد را داراست که این امر سبب شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول ایده آل و مناسب را برای خرید خود در اختیار داشته باشید. این گرد بودن استخر سبب شده تا تمام فضای داخلی این استخر برای بازی و تفریح در اختیار شما قرار گرفته باشد که قطعا مهم ترین نکته در خصوص این محصول هم همین امر خواهد بود.

دیگر خصوصیت خوبی که این استخر داراست و در مقدمه ابتدایی هم به این نکته اشاره کردیم بحث در خصوص طراحی صورت گرفته در این محصول می باشد. این نکته باعث شده است که قطعا از این نظر شما دیگر نتوانید محصولی مشابه را پیدا کنید که این ظاهر زیبا را در یک استخر پیش ساخته در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید تصاویری از خرس پاندا را در کنار رنگ های برگ های گوناگون مشاهده نمایید. البته طرح روباه و دیگر موارد مشابه نیز در ثبت این جذابیت نیز تاثیرگذار بوده است. در کنار این نکات بهره مندی از ساختار رنگی و استفاده از رنگ های شاد نیز قطعا می تواند در روحیه کودک شما بسیار اثرگذار باشد.

شیوه راه اندازی و استفاده از محصول

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید با بهره گیری از DVD آموزشی موجود در کنار این محصول به ساده ترین شکل ممکن خودتان اقدام به نصب و راه اندازی این محصول نموده و از این کالای با کیفیت نیز در حالت راه اندازی شده استفاده کرده و لذت ببرید. در همین راستا باید اشاره کنیم که در ابتدا شما نیاز دارید تا تمام تجهیزات موجود در داخل بسته بندی این محصول را از باکس این محصول خارج نموده و آن ها را بر روی زمین قرار دهید.

پس از این نکته شما می توانید مشاهده کنید که چندین پایه در داخل بسته بندی این محصول قرار دارد. با استفاده از این پایه ها شما این مزیت را در اختیار دارید که به راحتی آن ها را از داخل حفره های موجود بر روی این محصول عبور داده و سپس شکل کلی این استخر را شکل دهید. این امر باعث خواهد شد که با خیالی راحت بتوانید از این محصول بهره مند شده و لذت ببرید. در انتها نیز می توانید با پر کردن آب در داخل این استخر و هم چنین خرید و تهیه مجزای پمپ تصفیه آب و نصب آن بر روی این محصول به بهترین شکل ممکن از این کالای شیک ، جذاب و در عین حال ایده آل استفاده کرده و لذت ببرید.

ابعاد محصول

در ارتباط با ابعاد این استخر هم باید اشاره کنیم که قطر این استخر 274 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت آب داخلی این محصول هم 3221 لیتر خواهد بود. این موارد نشان از این دارد که یک استخر مناسب برای استفاده خانوادگی را شما می توانید در اختیار داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکات حال پیشنهاد داریم که به بهترین شکل ممکن خرید و سفارش این محصول را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران به ثبت رسانده و با کمترین قیمت ممکن آن را در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید.

نوعگرد
ظرقیت آب3221 لیتر
قطر274 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...