استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب

bestway 56715

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب

استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب یکی دیگر از جذاب ترین استخر های آماده کارخانه بست وی در سال 2020 بوده که طراحی بدنه کاملا متفاوت و خاص دارد. این استخر پیش ساخته از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید محصول را به صورت روکار بر روی زمین سطح زمین و یا به صورت توکار در داخل زمین راه اندازی کنید. این استخر پیش ساخته از تمامی تجهیزات جانبی مورد نیاز شما از جمله زیر انداز ، درپوش ، پمپ تصفیه فیلتری 220 ولتی ، نردبان و یک فیلتر تصفیه آب برخوردار می باشد. به همین دلیل برای استفاده از این استخر پیش ساخته دیگر نیاز به خرید تجهیزات جانبی نخواهید داشت.

این محصول با بدنه خارجی با طرح خاص از چوب طراحی و تولید شده که ساختاری جذاب به این محصول می بخشد. البته بخش داخلی محصول نیز آبی رنگ و با طرح کاشی کاری مانند استخر های بتنی می باشد. جنس بدنه استخر پیش ساخته از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی طراحی و تولید شده که تاثیر بالایی بر میزان طول عمر محصول دارد. پایه ها و سازه های محصول که تمامی اطراف آن را پوشش داده از بهترین نوع فلز استیل می باشد. این محصول ساختار پرتابل داشته و به راحتی می توانید آن را در تمامی فضاهای مورد نظر خود در محیط باز و یا سرپوشیده راه اندازی کنید. برای خرید استخر پیش ساخته می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

راهنمای خرید استخر پیش ساخته

استخر ها از سری بستر های آبی بسیار دوست داشتنی و جذابی هستند که امروزه بسیاری از افراد نمونه های خانگی را احداث کرده و یا اقدام به خرید استخر پیش ساخته می کنند . استخر های پیش ساخته در مقایسه قیمتی با نمونه های بتنی و سیمانی قیمت بسیار پایین تری داشته و ارزان تر هستند ، بنابراین قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با ساخت و احداث استخر بتنی در ابعاد یکسان ارزان تر می باشد . توجه داشته باشید که استخر پیش ساخته به صورت پکیج کامل طراحی شده که در کنار خود پمپ تصفیه آب ، نردبان ، درپوش و زیرانداز داشته و تمامی وسایل اتصالات را نیز به همراه خود دارد .

استخر های پیش ساخته طراحی و ساختار متفاوتی دارند که در اولین قدم نیاز است که ابعاد و فضایی که در دسترس دارید را مشخص کرده و سپس بر آن اساس استخر پیش ساخته خود را انتخاب کنید . با توجه به 488 سانتی متری که این استخر پیش ساخته دارد ، حدالامکان بهتر است که فضایی 6 در 6 متر را داشته باشید تا بتوانید به خوبی این استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . بیشتر استخر های پیش ساخته دارای طراحی نسبتا ساده هستند اما استخر پیش ساخته گرد بست با طرح چوب ، دارای ظاهر کاملا متفاوت بوده و ظاهر بسیار شیک و لوکس آن می تواند فضای حیاط ویلا و منزل شما را بسیار زیبا و شیک کند .

راه اندازی و نگهداری استخر

راه اندازی این استخر پیش ساخته کمتر از 1 ساعت زمانبر خواهد بود بنابراین در مقایسه با ساخت استخر بتنی بسیار سریع تر راه اندازی شده و می توانید در کمترین زمان آن را خریداری کرده و راه اندازی نمایید . در کنار محصول دی وی دی های آموزشی قرار داده شده است که به صورت تصویری به صورت کامل روند نصب و راه اندازی استخر توضیح داده شده است ، اما شما می توانید برای راه اندازی حتی از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود در محل مورد نظرتان نصاب حرفه ای استخدام کرده و به کار بگیرید .

شما می توانید به دلخواه استخر پیش ساخته را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید ، اما با توجه به ظاهر شیک و چوبی که این استخر دارد بهتر است آن را بر روی زمین راه اندازی کنید تا بدنه زیبای آن دیده شود . اگر قصد دارید که استخر را در داخل زمین دفن کنید بهتر است که مدل های ساده را انتخاب نمایید . برای زیبا تر شدن استخر شما می توانید به جای زیرانداز و تاتامی از چمن مصنوعی استفاده کرده و فضای حیاط خانه یا ویلای خود را بسیار شیک و زیبا تر کنید .

خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته خود را به مشتریان ارائه کرده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید . از سری خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته می توان به ارسال و نصب در محل ، جابجایی و یا جمع آوری استخر ، تعمیرات و سرویس کردن استخر و پمپ تصفیه اشاره کرد . همچنین شما می توانید لوازم و تجهیزات جانبی استخر خود را به مانند نردبان ، انواع فیلتر پمپ تصفیه ، دستگاه های گرمکن آب استخر ، قرص کلر ، شناور قرص کلر ، انواع جارو های اسکیمر اتوماتیک و دستی ، زیرانداز ، درپوش و ... را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب

استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب از نمونه استخر های آماده شرکتی با طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت آمریکایی bestway طراحی و تولید شده است . استخر های پیش ساخته با توجه به اسمی که دارند از پیش ساخته شده و آماده هستند ، بنابراین تنها باید آنها را راه اندازی و نصب کنید تا قابل استفاده شود . این محصولات جایگزین بسیار عالی برای استخر های بتنی و سیمانی هستند زیرا قابل جابجایی بوده و محصولاتی پرتابل هستند ، بنابراین در هر زمان که نیاز باشد می توانید استخر را باز کرده و در جای دیگری راه اندازی کنید و حتی از آن به صورت مقطعی استفاده کرده و در برخی از فصول سال آن را جمع کرده و نگهداری کنید .

قیمت استخر پیش ساخته در مقایسه با ساخت و احداث استخر های بتنی بسیار ارزان تر می باشد . با توجه به اینکه این استخر پیش ساخته دارای لوازم و امکانات کامل می باشد ، هیچ تفاوتی با استخر های بتنی نداشته و تمامی کارایی آن را دارد و می توانید سایر تجهیزات استخری را برای استخر پیش ساخته نیز استفاده نمایید . در ادامه مطلب با توجه عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به استخر های پیش ساخته توضیحاتی را در رابطه با استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح چوب ارائه خواهیم کرد .

طراحی و ساختار استخر

استخر پیش ساخته بست وی فوق برخلاف بسیاری از استخر های پیش ساخته این شرکت و سایر برند ها ، دارای ظاهری متفاوت است که محصول را بسیار شیک و لوکس کرده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر پیش ساخته دارای بدنه طرح چوب قهوه ای می باشد که ظاهر استخر را بسیار زیبا کرده و استفاده از آن در حیاط خانه ، ویلا یا باغ می تواند فضای اطراف را بسیار شیک و زیبا کند ، به طوریکه که بیننده احساس کند این استخر از چوب ساخته شده است .  این استخر به واسطه ساختار فریمی که دارد قابل راه اندازی بر روی زمین بوده و نیازی به حفاری زمین و دفن آن داخل زمین نمی باشد .

طراحی این استخر پیش ساخته در واقع از دو بخش بدنه و پایه ها می باشد که بدنه آن با متصل شدن به پایه ها ، راه اندازی شده و به صورت ایستاده قرار می گیرد . پایه ها نیز قابل جدا شدن از یکدیگر می باشد که در هنگام خرید نیز تمامی لوازم در درون جعبه نسبتا کوچک قرار دارد که نیاز است آن ها را به یکدیگر متصل کرده و استخر را راه اندازی کنید . بر روی بدنه این استخر چندین دریچه وجود دارد که یکی از آن ها دریچه تخلیه آب می باشد که می توانید از آن طریق آب موجود در استخر را به راحتی خالی کرده و حتی با شلنگ آن را هدایت کنید . دو دریچه دیگر نیز به منظور اتصال پمپ تصفیه آب می باشد .

جنس استخر پیش ساخته

برای ساخت بدنه این استخر پیش ساخته شرکت بست وی از پی وی سی برزنتی استفاده کرده است که یکی از مقاوم ترین و محکم ترین اجناس برای ساخت استخر های پیش ساخته بزرگ می باشد ، البته تفاوت این جنس این است که بخش بیرونی آن دارای طرح و رنگ چوبی می باشد . این جنس عایق خوبی در برابر آب و همچنین نور خورشید می باشد . بنابراین طول عمر بالایی نیز دارد . برای ساخت فریم یا همان پایه های استخر نیز از استیل استفاده شده است که از مقاوم ترین فلزات بوده که خاصیت ضد آب و ضد زنگ دارد بنابراین پوسیده نشده و رنگش تغییری پیدا نخواهد کرد .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

در کنار این استخر پیش ساخته برخی لوازم و تجهیزات لازم و ضروری توسط شرکت بست وی قرار داده شده است که می توان به پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان اشاره کرد . با توجه به ابعاد بزرگ این استخر پیش ساخته و ظرفیت 19480 لیتری وجود یک پمپ تصفیه آب ، جهت تمیز کردن حجم بالای اب ضروری خواهد بود ، چرا آب موجود در استخر به صورت راکد بوده و جریان ندارد، بنابراین به مرور و با استفاده زیاد ممکن است آلوده و کثیف شود که در نهایت موجب کدر شدن آب و همچنین ایجاد لجن یا جلبک شود ، از آن جا که تعویض این حجم از آب نیز کار غیر عقلانی خواهد بود ، استفاده از پمپ تصفیه آب بسیار کاربردی خواهد بود . استفاده از درپوش می تواند افتادن آشغال ، شاخ و برگ و گرد و خاک جلوگیری کند و همچنین زیرانداز محصول می تواند از آسیب دیدن کف استخر که در تماس با زمین است جلوگیری کند . با استفاده از نردبان نیز می توانید به راحتی وارد استخر شده یا از آن خارج شوید .

نوعگرد
ظرفیت آب 19480 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...