استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360

bestway 56377

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360

استخر پیش ساخته گرد بست وی محصولی با کیفیت تولید شده در سال 2016 این شرکت می باشد که از سری محصولات Hydrium Splasher Pool می باشد . جنس بدنه ی این استخر از استیل تقویت شده منعطف می باشد که مقاومت استخر را دوچندان می کند . همراه با این استخر نردبان مخصوص برای رفتن به داخل استخر و پمپ تصفیه آب وجود دارد که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360  از سری محصولات گرد تولیدی توسط برند بست وی می باشد که از پیشتازان در تولید استخر های پیش ساخته و محصولات بادی می باشد و به خوبی جای برند خود را در میان هواداران باز کرده است . این استخر دارای بدنه ای از جنس استیل تقویت شده منعطف می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360 بپردازیم و شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی این محصول ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که با توجه به ارتفاع مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است از آن برای استفاده کودک و بزرگسال به طور همزمان استفاده کرد و روز زیبایی را برای خود و فرزندانتان رقم بزنید . همچنین از این استخر پیش ساخته می توانید به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد و از حفر استخر های پر هزینه جلوگیری کرد . به همراه این استخر پیش ساخته برای شما عزیزان نیز یک عدد نردبان استیل ضد زنگ و مقاوم نیز فراهم آورده ایم که می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کرد . همچنین به همراه این محصول نیز برای شما عزیزان یک پمپ تصفیه آب نیز ارسال می شود که شما را از خرید اقلام همراه این استخر بی نیاز کرده و خیال شما را از بابت داشتن یک استخر کامل به همراه لوازم جانبی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر پیش ساخته از استیل تقویت شده منعطف می باشد که کیفیت و مقاومت مثال زدنی نیز در برابر فشار آب و گرما از خود نشان داده است و به همین جهت مناسب برای افرادی می باشد که علاوه بر استفاده معمول از این محصول خواستار استفاده از آن در فضای باز و شرایط مختلف جوی نیز هستند . استیل تقویت شده از برترین جنس های استفاده شده در ساخت استخرهای پیش ساخته می باشد و به همین دلیل این استخر ها که از جنس استیل می باشند دارای فروش بالا و همچنین هواداران پر و پا قرصی می باشند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول به مشخصات ( قطر : 360 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و باعث می شود بتوانید همراه با دوستان و یا خانواده نیز به استفاده از این استخر پیش ساخته بپردازید و در فضای باز و شنا در آب از روز زیبای خود لذت ببرید .  از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به آن توجه شود ظرفیت آب آن می باشد که یکی از نکات کلیدی در هنگام خرید استخر های پیش ساخته به حساب می آید ، این استخر پیش ساخته ظرفیت آب 8648 لیتر می باشد که از کیفیت مطلوبی نسبت به اندازه ای که دارد برخوردار است . همچنین این استخر پیش ساخته دارای وزن 60 کیلو گرم می باشد که در دسته بندی استخر های پیش ساخته از وزن بسیار پایینی برخوردار است و از همین جهت می توانید از این استخر در سفرهای خود نیز استفاده کرده و سفری خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید .

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته :

برای نصب استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید : 1 - نصب استخر توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس 2 - نصب توسط مصرف کننده . بعد از خرید استخر پیش ساخته و برای جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز پکیج نصب استخر را توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس برای شما فراهم آورده ایم که در صورت انتخاب این گزینه می توانید به تماشای نصب استخر در محل مورد نظر خود پرداخته و بعد از نصب مشغول استفاده از استخر شده و روز زیبای خود را درون این استخر زیبا سپری کنید . همچنین در صورت نصب استخر توسط کادر نمایندگی می توانید از احتمال بروز هر گونه خطر در هنگام نصب استخر خودداری نمایید و با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . اما برای نصب استخر توسط مصرف کننده کافیست بعد از رسیدن محصول به دستتان با استفاده از DVD درون پکیج و شکل ضاهری قطعات استخر اقدام به نصب صحیح استخر نمایید .

 

جمع بندی :

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 360 محصول شرکت بست وی و از جنس استیل تقویل شده می باشد که در سال 2016 تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب8648 ليتر
قطر360 سانتي متر
ارتفاع90 سانتي متر
جنس پايه ها------
جنس بدنهاستیل تقویت شده
پمپ تصفيه
نوع پمپ2006 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...