استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی

bestway 56478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی را می توان به جرات یکی از محصولات دیدنی و با کیفیت این شرکت دانست که مناسب برای فصول گرم می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید از ان در هر شرایطی استفاده کنید. این محصول در برابر نور خورشید و همین طور در برابر دماهای مختلف مقاوم بوده و هیچ گونه تغییر شکل و ظاهری نخواهد داشت. این استخر ساخته شده از نوع PVC بوده که بدنه ای کاملا ضخیم و مقاوم دارد و به سادگی اسیب نخواهد دید. در کنار بسته بندی این محصول یک عدد نردبان پیش ساخته ، زیرانداز و درپوش قرار دارد که جزو مزایای مهم این استخر به شمار می رود. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه ای از رنگ خاکستری دارد. بر روی این محصول هم چنین یک عدد پمپ تصفیه شنی هم قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای دارد. تمام این موارد باعث شده تا یک استخر بی نظیر را از نظر طراحی و کیفیت ساخت شاهد باشیم. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی از دیگر محصولات مقاوم و زیبای شرکت بست وی می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول همانگونه که از ابعاد و ظاهر ان پیداست ارگونومی گرد داشته و ستون هایی مقاوم و مستحکم را بر روی خود می بیند. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم این استخر ارگونومی ساخت گردی دارد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که در بالا ترین قسمت این محصول ستون های ان قرار گرفته است که از داخل بدنه اصلی این محصول عبور کرده اند. این ستون ها در ابعاد یکسان و یک اندازه تولید شده اند که هر یک با استفاده از یک ستون اصلی دیگر که از پایین تا بالا کشیده شده است به صورت مقاوم قرار گرفته اند. بر روی بدنه اصلی این محصول دو عدد دریچه قرار گرفته است که یکی برای تخلیه اب و دیگری نیز برای قرار گیری پمپ تصفیه اب طراحی شده اند. علاوه بر این ها ستون های ایستای این محصول نیز با یک عدد نوار مقاوم به بدنه چسبیده اند تا مقاومت این محصول افزایش یابد. علاوه بر این ها انتهای هر یک از این ستون ها پایه ای مشکی رنگ نیز قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول به صورت تراز بر روی زمین قرار گرفته و پایه ها نیز اسیب نبینند. هم چنین در کنار این محصول یک عدد درپوش و زیر انداز هم قرار دارد که باعث شده تا مزایای این محصول به چشم اید. علاوه بر این ها بدنه اصلی این استخر هم ساخته شده از رنگ خاکستری می باشد که فوق العاده جذاب است.

جنس بدنه

این استخر را به جرات می توان یکی از محصولات و تولیدات مقاوم شرکت بست وی دانست. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه اصلی این کالا ساخته شده از نوع برزنتی بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. علاوه بر این ها پایه های این استخر هم همگی از نوع الومینیومی ساخته شده اند که مقاومت فوق العاده ای داشته و تحمل وزن و ایستا ماندن این استخر را بر عهده دارند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید این مسئله را عنوان کرد که این محصول دارای ظرفیت اب 15232 لیتر می باشد. هم چنین قطر این استخر نیز 427 سانتی متر است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول تا لبه بالایی ان هم 122 سانتی متر می باشد. تمام این موارد طبق استاندارد بین المللی ساخته شده است. هم چنین این کالا دارای وزن 66.8 کیلو گرمی می باشد که نسبت به استخر های مشابه از وزن معقول تری برخوردار است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از موارد مهم در ارتباط با این محصول نحوه راه اندازی و نگهداری از ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که در ابتدا باید زیرانداز موجود در داخل بسته بندی این محصول را بر روی زمین پهن کنید. سپس اقدام به نصب پایه ها و ستون های اصلی این محصول کرده و بدنه را از داخل ستون ها عبور دهید. این کار مقداری زمان گیر خواهد بود. پس از ان نیز باید به صورت مقاوم بدنه را بر روی زمین تراز کرده و ان را راه اندازی کنید. در انتها هم تنها کافی است که این استخر را از اب پر کرده و از تفریح ابی خود لذت ببرید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این کالا باید در هنگام نصب از ستون های این محصول مراقبت کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا دچار سوراخ شدن و یا اسیب دیدگی نشود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد بست وی با پمپ تصفیه شنی محصولی فوق العاده با کیفیت می باشد که قابل نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت بوده و می توانید از ان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس نیز می باشد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...