استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی

bestway 56889

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی

استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی از محصولات پیش ساخته جدید شرکت bestway می باشد که از فناوری های جدید TreTech و Power Steel برخوردار می باشد به همین دلیل در برابر خوردگی ، فشار آب و سایش مقاوم است . این بدان معناست که بدنه محصول از ساختار سه لایه که از جنس بسیار مرغوب pvc premium استفاده شده است برخوردار می باشد . این در حالی است که پایه های استیل محصول به کیفیت و مقاومت محصول در برابر خوردگی و همچنین فشار و وزن بسیار زیاد آب موجود در استخر مقاوم می باشد . جنس پی وی سی استفاده شده در این استخر پیش ساخته همچنین در برابر اشعه های خورشیدی مضر نیز مقاوم بوده و پوسیده یا ضعیف نمی شود . ضمامت لایه های دیواره این استخر پیش ساخته حدود 0.60 -0.90 میلی متر است .

طراحی این استخر پیش ساخته به گونه ای است که هیچ گوشه تیزی در آن دیده نمی شود حتی در نربان آن ، به همین دلیل ایمنی محصول بسیار بالاست . در کنار محصول فوق یک پمپ تصفیه آب کارتریجی با قدرت 350 ولت و با بهره وری 9462 لیتر بر ساعت قرار دارد که می تواند ظرفیت 40377 لیتری محصول را در چند ساعت تصفیه کند . در کنار محصول روکش و همچنین زیر انداز قرار گرفته است که زیر انداز آن موجب نرم تر شدن کف و محافظت از کف استخر می شود ، همچنین روکش آن می تواند در برابر ریزش شاخ و برگ ، باران و ... محافظت می کند . شما می توانید محصول فوق را با ضمانت و قیمت ارزان و مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . سایر مشخصات و ویژگی های محصول را در بخش نقد و بررسی بخوانید .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته بست وی

استخر های پیش ساخته را می توانید به دلخواه به صورت روکار یا توکار راه اندازی کنید ، این استخر پیش ساخته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای بدنه طرح دار آجری می باشد ، به همین منظور بهتر است که آن را بر روی زمین راه اندازی کنید تا ظاهر زیبای آن بتواند فضای اطراف را شیک و زیبا کند . این استخر مناسب برای مصارف خانگی بوده و برای مصارف دیگری چون پرورش ماهی و یا مصارف کشاورزی توصیه نمی شود . استخر پیش ساخته فوق مناسب برای شنا بوده و شما می توانید مسافتی متری را شنا کنید بدون اینکه دست یا پاهای شما به کف استخر برخورد کند چرا که عمق این استخر 132 سانتی متر می باشد . این عمق بیشترین عمق را در میان استخر های پیش ساخته خارجی دارد ، اما در صورت نیاز شما می توانید استخر های پیش ساخته بزرگتر را با عمق بالا به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

پمپ تصفیه آب استخر

در کنار این استخر پیش ساخته فریمی بزرگ ، پمپ تصفیه آب از نوع کارتریجی W350 قرار گرفته است تا با استفاده از آن بتوانید حجم بسیار بالای 40377 لیتری آب را تصفیه نمایید . این پمپ تصفیه آب قدرت پاکسازی بسیار بالایی داشته و می تواند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز کرده و گل لای ، یا هر آشغال ریزی در آب را جذب خود کند . با توجه به ظرفیت بسیار بالای این استخر ، وجود این پمپ تصفیه قوی بسیار لازم و ضروری خواهد بود چرا که تعویض این حجم از آب کاری زمانبر و هزینه بر خواهد بود ، بنابراین بیشتر استخر های بزرگ از جمله استخر پیش ساخته فوق نیازمند پمپ خواهند بود .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

در کنار این استخر پیش ساخته لوازم های جانبی ضروری چون پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش وجود دارد که تمامی آن ها برای این محصول نیاز است ، اما شما می توانید از سایر لوازم و تجهیزات جانبی استخر ها نیز برای این محصول استفاده نمایید . به عنوان مثال هیتر ها یا گرمکن آب استخر را می توانید برای گرم کردن آب و متعادل سازی دمای استخر استفاده نمایید ، بنابراین درفصول سرد سال نیز با استفاده از این دستگاه می توانید از استخر خود استفاده نمایید . همچنین شما می توانید با خرید جارو اسکیمر برای تمیز کردن استخر از لجن و جلبک و ... نیز استفاده کنید . این جارو ها به صورت دستی و اتوماتیک طراحی شده اند که می توانید نمونه هایی از آن را در دسته بندی لوازم جانبی استخر مشاهده و خریداری نمایید .

خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه انواع استخر های پیش ساخته بزرگ ایزی ست و فریمی در ایران است که این محصولات را در ابعاد مختلف و با طراحی های مدرن و جدید به فروش می رساند . فروشگاه اینتکس امکان خرید استخر پیش ساخته به صورت سفارشی را فراهم نموده تا خریداران بتوانند با در نظر داشتن فضای خالی ، استخر خود را سفارش دهند . فروشگاه اینتکس در کنار فروش ، خدماتی چون تعمیرات ، سرویس دهی به استخر و پمپ تصفیه ، نصب و جمع آوری ، جابجایی و ... را به مشتریان خود ارائه کرده است تا خریداران پس از خرید نیز بتوانند از این خدمات بهره مند شده و از داشتن چنین محصولات دوست داشتنی و جذابی ، لذت ببرند .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی

استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی از سری استخر های آماده شرکتی با طراحی بسیار متفاوت و منحصر به فرد می باشد که به واسطه طراحی آجری که بدنه بیرونی آن دارد ، با نام استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی شناخته می شود . این استخر پیش ساخته توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است که در واقع در دسته برند های اورجینال و اصل در زمینه ساخت انواع استخر های پیش ساخته بزرگ می باشد که محصولات خود را به صورت پکیج کامل به فروش می رساند . در ادامه مطلب با ارائه نقد و بررسی جامع قصد داریم تا شما عزیزان و مشتریان فروشگاه تهران اینتکس بتوانید بهتر تصمیم گیری کرده و استخر مد نظر خود را خریداری کنید .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

بست وی این استخر را به صورت گرد طراحی کرده است که قطر آن 671 سانتی متر بوده و عمق استخر 132 سانتی متر می باشد . این عمق بیشترین ارتفاع را در میان استخر های پیش ساخته شرکتی داشته که در غیر اینصورت باید استخر ها را به صورت سفارشی از فروشگاه تهران اینتکس درخواست کنید . همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این استخر دارای بدنه خارجی طرح آجری است که محصول را بسیار شیک و منحصر به فرد کرده است . با توجه به ظاهر ساده بسیاری از استخر های پیش ساخته این استخر می تواند فضای اطراف را بسیار شیک و لوکس کند . 

نحوه طراحی این استخر پیش ساخته به صورت فریمی بوده و در واقع محصول از بدنه و فریم تشکیل شده است . وجود فریم های بسیار محکم و قوی موجب شده تا بتوانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید بدون اینکه نیازی به تکیه گاه دیگری باشد . با توجه به اینکه شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید محدودیتی در استفاده از استخر نبوده و حتی شما می توانید در زیرزمین و یا در طبقات آپارتمان نیز استفاده کنید . این استخر دارای دریچه هایی بر روی خود است که از آن طریق می توانید پمپ تصفیه آب را به استخر متصل نمایید . سازه و بدنه این استخر قابل جدا شدن و تفکیک شدن هستند که به شما اجازه خواهد داد تا استخر را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید .

جنس استخر

شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته ممکن است از اجناس مختلفی برای ساخت استخر ها استفاده نمایند بنابراین بهتر است در هنگام خرید استخر پیش ساخته خود به این نکته توجه داشته باشید . البته شرکت بست وی با توجه به سابقه و تجربه کاری بسیار بالای خود از بهترین اجناس استفاده کرده و تمامی محصولات خود را با ضمانت برای فروش گذاشته است . بست وی برای تولید استخر پیش ساخته گرد طرح آجری بست وی از پارچه پی وی سی برزنتی استفاده کرده است .

این جنس یکی از بهترین نوع پارچه ها می باشد که در آن از الیاف شمعی برزنتی و همچنین لایه های لاستیکی و ضد آب پی وی سی استفاده کرده است که در کنار هم بدنه بسیار مقاوم در برابر آب و فشار را تشکیل داده است . برای ساخت فریم یا همان پایه های استخر نیز از فلز بسیار مقاوم استیل استفاده کرده است ، این جنس از سری فلزات سبک و البته مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی می باشد که بست وی به خوبی آن را برای ساخت فریم استخر در نظر گرفته است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر پیش ساخته کار بسیار دشوار و سختی نیست اما نیاز به آموزش و راهنمایی دارد ، به همین منظور شرکت بست وی لوح های فشرده DVD  را در کنار محصول قرار داده است که در آن آموزش های تصویری راه اندازی و استفاده از استخر پیش ساخته آورده شده است ، به همین منظور شما می توانید با مشاهده آن ، استخر های پیش ساخته خود را راه اندازی کنید . راه اندازی این مدل تقریبا 1 ساعت زمانبر خواهد بود که در مقایسه با احداث و ساخت استخرهای بتنی بسیار ناچیز است .

شما می توانید برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود از فروشگاه اینتکس نیز کمک بگیرید ، شما می توانید روند ارسال و نصب استخر در محل مد نظر خود را به نصاب های حرفه ای فروشگاه اینتکس بسپارید تا به صورت کاملا استاندارد استخر شما را در محل مد نظرتان راه اندازی کند . برای کسب اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته و همچنین مشاوره و پاسخگویی به سوالات با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب40377 لیتر
قطر671 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC Premium
پمپ تصفیه
نوع پمپکارتریجی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه و شلنگ تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...